Yeni Supermoto'm ve herkese merhaba :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hangi ara aldın, hangi ara sattın, napıyosun sen böyle:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
2 tane sıfır motor alıp 3 hafta içinde ikisinide 2. el olarak elden çıkararak zaten bi motor parası harcamış olduğun için sana yılın ...... plaketini vericeklermiş..
Noktaları henüz doldurmadım yada doldurmamın sitedeki üyeliğim açısından sağlıklı olmayacağını düşündüm. Ne diyosun a'mı b'mi :queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
2 tane sıfır motor alıp 3 hafta içinde ikisinide 2. el olarak elden çıkararak zaten bi motor parası harcamış olduğun için sana yılın ...... plaketini vericeklermiş..
Noktaları henüz doldurmadım yada doldurmamın sitedeki üyeliğim açısından sağlıklı olmayacağını düşündüm. Ne diyosun a'mı b'mi :queen:

para harcayınca plaket mi veriolarmış? valla bana sadece ruhsat vermişlerdi dur açıp bi soriim şu noktaları doldurma konusunda da belki yardım ederler

Ne olucak sende.. Aldım diye bi topic açtın benim 5 günde ulaştığım mesaj sayısının yarısına 15 günde ulaşamadın.. Peehhhh:queen::queen:

desene iyiki satmışım o zaman :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
para harcayınca plaket mi veriolarmış? valla bana sadece ruhsat vermişlerdi dur açıp bi soriim şu noktaları doldurma konusunda da belki yardım ederler

Sıfır aldığın yer dolduramayacaktır o noktaları muhtemelen.. İki motoru sıfır alıp ikisinide 2.el olarak sattığını bilen birileri doldurabilir mesela :queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Eee şimdi ne alıcan.:silent:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Sıfır aldığın yer dolduramayacaktır o noktaları muhtemelen.. İki motoru sıfır alıp ikisinide 2.el olarak sattığını bilen birileri doldurabilir mesela :queen::queen:

iki motoru sıfır alınca ikisini de 2. el olarak satıyorsun orası kesin cnm şüphemiz yok o konuda :cherry:
sen o noktaları doldurmaya çok niyetliysen niyetli kalmaya devam et :rendeer:

Eee şimdi ne alıcan.:silent:

hyo olmayacağı kesin ama biraz süre geçmesini bekleyebilirim cidden bi fikrim yok, forumu kurcalıcaz artık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
desene iyiki satmışım o zaman :mrgreen:

İki motorla 1/4 oldu mesaj sayın hemde 3x zamanda.. Demek oluyorki;
2 motor 15 günde 100 mesaj ise
2 motor 60 günde 400 mesaj ise
-
-
-
Senin bi 8 tane filan motor alman gerekiyo sanırsam aynı gün ve mesaj sayısına ulaşmak için :cherry:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
İki motorla 1/4 oldu mesaj sayın hemde 3x zamanda.. Demek oluyorki;
2 motor 15 günde 100 mesaj ise
2 motor 60 günde 400 mesaj ise
-
-
-
Senin bi 8 tane filan motor alman gerekiyo sanırsam aynı gün ve mesaj sayısına ulaşmak için :cherry:

80 motor alsamda aynı ilgiyi görcemi zannetmiorum pınar :)
artık millet yazar bende hayırlı olsun geçmiş olsun iyi yolculuklar falan takılırım işte buralarda :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
80 motor alsamda aynı ilgiyi görcemi zannetmiorum pınar :)
artık millet yazar bende hayırlı olsun geçmiş olsun iyi yolculuklar falan takılırım işte buralarda :cherry:

Anladııımmm... Sen sitede ilgi görmek istediğin için o kadar motor alıp satıyosun.. Yazık yaa acıdım şimdi birden :queen:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Anladııımmm... Sen sitede ilgi görmek istediğin için o kadar motor alıp satıyosun.. Yazık yaa acıdım şimdi birden :queen:

Aynen öle bundan sonra sen motorunun fotosunu çektirirken yanından hatayla geçiomuş falan gibi pozlar vericem bölece insanların beynine de işlicem :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aynen öle bundan sonra sen motorunun fotosunu çektirirken yanından hatayla geçiomuş falan gibi pozlar vericem bölece insanların beynine de işlicem :cherry:

Demek topiclerde beni takip etme sebebin buydu.. Hmmm hiç aklıma gelmemişti nası da düşünedemedim :queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
hayırlı olsun.. sanırım tercihin doğru dağ bayır dinlemez o makina..

Demek topiclerde beni takip etme sebebin buydu.. Hmmm hiç aklıma gelmemişti nası da düşünedemedim :queen::queen:

MAŞALLAH HER YEREDE YETİŞİYON :bounce: :cherry:
 
Son düzenleme:

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
hayırlı olsun.. sanırım tercihin doğru dağ bayır dinlemez o makina..

yukarda sattımı yazmıştım arkadaşım.. yorum yapmadan önce bi konunun sağına soluna bakın lütfen..

Sayın mod lar konuyu kapayabilirsiniz teşekkürler..
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst