Motosiklet 2007 Fuarı Başlıyor / Herkesi Motosiklet.Net Standına Bekliyoruz...

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Geçen seneki fuar kasım ayında Dünya Tic.Merkezinde yapılmamış mıydı:silent:Şu Bakırköy de olan , bu sene yeri mi değişti yoksa DTM de de olacak mı fuar...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim motorum yok ve gelmek istemiyorum ama ikitane davatiye lazim biri nişalim için bizede davetiye varmi olduki size erişemedim kabida durup davetiye dagitmiycaksinizya satin almak istesek ne yapacaz ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar fuara gelicek arkadaşlarımız
MT standındaki arkadaşlarımız için gelirken pasta,çörek,börek gibi yiyecekler getirirlerse iyi olur aç açına çalışmasın dostlarımız onlara bakalım hep beraber:wiinkk::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
arkadaşlar fuara gelicek arkadaşlarımız
MT standındaki arkadaşlarımız için gelirken bi iki parça yiyecek getirirlerse iyi olur aç açına çalışmasın dostlarımız onlara bakalım hep beraber:wiinkk::queen::queen:

Alperciğim her gelen yemeklik getirirse sen seyret bizim standı yarın büfe olur
bizim stand:cherry::cherry: sende gelenleri satarsın paraları cukkkka cebe işi biliyon valaaa
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alperciğim her gelen yemeklik getirirse sen seyret bizim standı yarın büfe olur
bizim stand:cherry::cherry: sende gelenleri satarsın paraları cukkkka cebe işi biliyon valaaa

yok yaw arkadaşlar geçen sefer çok aç kaldılar ondan böle bişe söledim hem gelen dostlarımızada bişler ikram etmiş oluruz fena mı:wiinkk:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Pazar günü gidicek MT tayfasıyla MT Stantındayız inşallah :cat:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Emilyan aferim sana uşağuum :cherry:

ulan senden hergün aferın almasam olmuyo ha varya bagımlı hale getırdın bende bu aferın işini batu bana avans aferın versene :queen::queen::queen::queen::queen:

arkadaşlar fuara gelicek arkadaşlarımız
MT standındaki arkadaşlarımız için gelirken pasta,çörek,börek gibi yiyecekler getirirlerse iyi olur aç açına çalışmasın dostlarımız onlara bakalım hep beraber:wiinkk::queen::queen:

hay allah razı olsun ya çalışanları da bi düşünen çıktı ben yarın çok çalışıcam pastalara ağırlık verelım arkadaslar :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosiklet.net Standı
fuaralanibm0.jpg


Fuardan ilk Fotograflar
dsc01804lq7.jpg


dsc01805sh4.jpg


dsc01806ol6.jpg


dsc01807qk6.jpg


dsc01808gq8.jpg


dsc01809oy3.jpg


dsc01810ym8.jpg


Tüm standların fotoğrafları yarın...
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
BMW yeni modellerini tanitiyor mu acaba?
bir bilgisi olan var mı...
f650 gs ve f800 gs gibi...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ulan senden hergün aferın almasam olmuyo ha varya bagımlı hale getırdın bende bu aferın işini batu bana avans aferın versene :queen::queen::queen::queen::queen:



hay allah razı olsun ya çalışanları da bi düşünen çıktı ben yarın çok çalışıcam pastalara ağırlık verelım arkadaslar :queen::queen:

olum obez oldun obez :queen::queen: hadi ben şimeyim :cherry: kas felan ama sen obez oldun :queen: homini gırtlaksın yaaa :rendeer:aferim aferim aferim aferim :queen::rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
arkadaşlar demin geldim hiçbir yeni model yok fuara kadar yorulmayın bence.
kızıltoprağa inip
mototal
kavasaki
motomax
mototaç
korlası
gezin daha çok eğlenir daha çok model görür sünüz benden söylemesi sadece bizim stant güzel olmuş arkadaşlarımız da oradaydı erhan ve ibrahim bence sadece onları ziyaret edin yeter benden söölemesi....
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar demin geldim hiçbir yeni model yok fuara kadar yorulmayın bence.
kızıltoprağa inip
mototal
kavasaki
motomax
mototaç
korlası
gezin daha çok eğlenir daha çok model görür sünüz benden söylemesi sadece bizim stant güzel olmuş arkadaşlarımız da oradaydı erhan ve ibrahim bence sadece onları ziyaret edin yeter benden söölemesi....

nasıl yok anlamadım , korlas standında 2008 suzukiler değil de 2007 lermi var yani ???? :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1 ssat önce bi ayaküstü uğradım...kapıda skullhunter...ihsanhakan...ve murat diksöz dostları gördüm...


tanrının kırbacı57 de yine ortalığı karıştırıyormuş...:pduyum geldi...:p

arkadaşlar demin geldim hiçbir yeni model yok fuara kadar yorulmayın bence.
kızıltoprağa inip
mototal
kavasaki
motomax
mototaç
korlası
gezin daha çok eğlenir daha çok model görür sünüz benden söylemesi sadece bizim stant güzel olmuş arkadaşlarımız da oradaydı erhan ve ibrahim bence sadece onları ziyaret edin yeter benden söölemesi....

ben diyom boşa gitmeyin diye...showroom gezer gibi takılıyon işte...bi numara yok...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Ben gelmek çok isterdim ancak istanbul da oturmuyorum bu yüzden bol fotoyla bizi fuarı dolaştırırsanız sevinirim.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
İl dışından gelenler

Sevgili arkadaşlar. Saygı değer Erhan (Skullhunter)
İl dışından günü birlik gelmeyi düşünüyoruz.
Hususi otomobil için park alanı varmı oralarda.
18 pazar günü orda olmayı düşünüyoruz. Sıkıntı çekmeyelim.
İstanbulu pek bilmiyoruz. Ama google eart tan harita yol çıkardık.
un kapı - taksim tarafından yanaşacağız.
Bilgi verebilirmisiniz.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
110
Fuara gidip kapıdan döndüm . Yanımdaki motorcu arkadaş fuardan çıkarken içeride hiçbir şeyin olmadığını , yıllardır fuarlara geldiğini ama bu kadar kötü bir organizasyon görmediğini , zaman ve para kaybı olduğunu söyledi . Ben de kapıda biraz bakınıp hiçbir site üyesi görevli arkadaş göremeyince davetiye bulamadığım ve 20 ytl giriş ücretini yüksek bulduğum için içeri girmedim . Uzaktan geldiğim için (toplam 100km yol teptim) bu güzel güneşli günde zamanımı taximde caddede geçirdim . İyi yapmışım , değil mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst