fuara gelmek yada gelmemek fuara kalmak yada kalmamak
ÖYLEYSE BEN VARIM GÖNÜLLÜ AMELE HİZMETİNİZDEYİM PATRON ama gömlek sayısı artıyo ona göre :queen::queen::queen::queen:
arkadaşlar fuara gelicek arkadaşlarımız
MT standındaki arkadaşlarımız için gelirken bi iki parça yiyecek getirirlerse iyi olur aç açına çalışmasın dostlarımız onlara bakalım hep beraber:wiinkk::queen::queen:
Alperciğim her gelen yemeklik getirirse sen seyret bizim standı yarın büfe olur
bizim stand:cherry::cherry: sende gelenleri satarsın paraları cukkkka cebe işi biliyon valaaa
Emilyan aferim sana uşağuum :cherry:
arkadaşlar fuara gelicek arkadaşlarımız
MT standındaki arkadaşlarımız için gelirken pasta,çörek,börek gibi yiyecekler getirirlerse iyi olur aç açına çalışmasın dostlarımız onlara bakalım hep beraber:wiinkk::queen::queen:
ya bıse solucem bıletler kacpara!!!
ulan senden hergün aferın almasam olmuyo ha varya bagımlı hale getırdın bende bu aferın işini batu bana avans aferın versene :queen::queen::queen::queen::queen:
hay allah razı olsun ya çalışanları da bi düşünen çıktı ben yarın çok çalışıcam pastalara ağırlık verelım arkadaslar :queen::queen:
arkadaşlar demin geldim hiçbir yeni model yok fuara kadar yorulmayın bence.
kızıltoprağa inip
mototal
kavasaki
motomax
mototaç
korlası
gezin daha çok eğlenir daha çok model görür sünüz benden söylemesi sadece bizim stant güzel olmuş arkadaşlarımız da oradaydı erhan ve ibrahim bence sadece onları ziyaret edin yeter benden söölemesi....
arkadaşlar demin geldim hiçbir yeni model yok fuara kadar yorulmayın bence.
kızıltoprağa inip
mototal
kavasaki
motomax
mototaç
korlası
gezin daha çok eğlenir daha çok model görür sünüz benden söylemesi sadece bizim stant güzel olmuş arkadaşlarımız da oradaydı erhan ve ibrahim bence sadece onları ziyaret edin yeter benden söölemesi....