- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
valla güzel gezi olmuş da haberimiz olsaydı bizde katılırdık ama olmadıale:
şahin hoş geldin buarada.
nasıl haberin olmadı? her neyse haftaya bidaha var ona katılırız hep beraber :wiinkk:
valla güzel gezi olmuş da haberimiz olsaydı bizde katılırdık ama olmadıale:
şahin hoş geldin buarada.
sağoalsın phynx en yakın zamanda tanışmak dilkelrimle:rendeer:
Ya yiğit muhahha...kusura bakma motosikletten tanıyoruz avatar değişince çıkaramadım.:mrgreen:darısı benim başımı bi 250 lik comette ben alacağım gelince kafaya koydum![]()
Mükemmelsiniz :cat:
Fotoğraflarda çok güzel.
Teşekkürler.
Önümüzdeki yaz kısmetse İzmir MT olarak bir buluşma yaparız artık sizlerle
Devamlarını bekliyoruz...
Şahin bitirirsin askerliği hayırlısıyla :cat: Askerdeyken,askerden sonra her zaman görüşürüz zaten bir ilk adımı atalım hele :wiinkk:Muğla MT oldukça severek takip ettiğim bir grup.İzmir MT ile çok iyi anlaşacaksınız bundan eminim,kafalar oldukça benziyor
Davutum Kumitam merak etme sen,ölüm olmadıkça olacak,ölüm olursa yine olacak :wiinkk:
ooooo :queen::queen: şahin kardeşim gelmiş hoşgeldın sefa getirdin gelirgelmezde Mugla MT yı canlandırdın galiba
yine güzel bir gezi Mugla mt sezonuda actı artık gerisi gelir
Gaziantep MT den selamlar
durun yaaaww forrap kumita bu hafta hava muhalefeti uygun olursa hep birlikte şöyle bi ortak noktada buluşsak...gerçi çok emri vaki oldu bu hafta fethide balık yiyelim diyorduk...siz çıkın gelin falan fistan fıstık.manisada kopsun gelsin uygunsa???daha 4 gün var malum.cumartesi pazar konaklamalı:silent: