[MT MUĞLA] Yine,Yeni,Yeniden Birlikte 11.10.07

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Uzun bir aradan sonra Ağrı/Doğubayazıttan tam 1781 km yol teptikten sonra mt deki arkadaşlarımla buluşma fırsatını buldum.Buradan tüm takım arkdaşlarıma ve özellikle Erol Komutanıma selamlar.

Bu haftaki katılımcılarımız
Tuncer Usta Pionner Cruiser'ı ile
nmurataydın Chopper yavrusu modifiyeli Regal Raptor u ile
Bora abi ve artçısı twister
Beatrice ünlü artçı
Yorgun48 Alman tankına benzeyen Kymco Venox ile
Lordskeldan biricik aşkı Regal Raptor ile
offflualper kardeşim yeni kızı Hyosung Gt650r ile
Bende yine Regalim ile geziye katıldım

Aslında sabah erken buluşacaktık arkadaşlarla ama bir kaç aksilikten sonra saat 13.30 civarı herzamanki buluşma yerimiz olan Gökova kavşağında Marmari tayfasını beklemeye koyulduk.İlk gelen yorgun 48di her zamanki gibi demirbaşların huyu değişmiyor.

Bu arada değerli Moderatörümüz BBRR yine gezimize katılamadı.:pale:Barış Abi seni çok özledik haberin olsun.Hala grup sürüşü yapamaıyoruz sensiz:bounce:


Sabah kahvaltısını geç saatte yapmış arkdaşlarımız ile birlikte Akyakada çay keyfine geçtik.
7w4l8ba.jpg

Bora abimmmm
8aa632r.jpg


asklarımız bizleri bekliyor
7w6ewbs.jpg


818wvnq.jpg


Karnımız acıkınca Tuncer Amca sen düş önümüze nerede güzel yemek var sen bilirsin dedik.O da tecrübesini konuşturdu ve akyaka ortaca karayolu üzerinde güveçte kuru fasulye kıymalı pide ve tahinli yemeye götürdü bizi.Sağolsun bizi kırmadı kaç km yol geldi.:rendeer::rendeer::rendeer:
72pq2yo.jpg


Yemeğimizi yedikten sonra Marmarise kadar yol yapıp akşam geri dönelim dedik bizde.

Marmaris manzarasına karşı konuşan resimlerimiz
Muğla Mt nin ihityar genci Tuncer Ustamız
6y4xlb5.jpg


6ugjaxl.jpg


Mtnin yakışıklısı nmurataydın

6kssgw9.jpg


yanında ben pek sönük kaldım karizmam eklsik biliyorum:queen:
6kgxd0x.jpg


mahşerin 3 RR cısı:cat:

6onirlt.jpg


buda hatırlalık oldu valla.

6p4c5xk.jpg


6tntaa1.jpg


Resimlerin devamı gelecek birazdan.Çok üşüdük dönüşte ısınayım biraz:)

Bunlar da devamı

7w4l8ba.jpg


Neye sinirlendim Allah Bilir:p
6sb753s.jpg


Ve karşınızda Beatrice:cat:
7wj64oh.jpg


O en yakışıklısı

6qazbte.jpg


Yaşlanıncada mı SS kullanacaksın Offlualper....
7xipsso.jpg


Bora abi BBRR yi getir bir ara...:salut:
6txfv5j.jpg


Kimbilir yine ne konuşuyoruz.???
8gis31i.jpg


6sbe3v7.jpg


85mmj2o.jpg


en tatlı çift kimse ayırmasın sizi....Offflualper ve eşi Offluelçin

6ugq5w5.jpg

85djuqd.jpg



8f2v6tf.jpg


6kizu61.jpg


6x0mkvm.jpg


8esg6mp.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Çok titretmişim çooooooook :( Yok ben elime fotoğraf makinası almıcam bundan sona :) Arkadaşlar katılımınız için çok teşekkürler herşey mükemmeldi.
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Şahincim fotoğraflar abimde. Henüz atamamıştır. Ben şimdi bi arar hatırlatırım.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
valla seferki gezi eskileri pek aratmadı
herkese teşekkürler
bu gezinin benim için büyük bir önemi vardı
tam 10.000 km'ye gelmişim :cyclopsan
birlikt nice km'lere
hani bu fotoların devamı????
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Evet başka kimse eklemeyecekmi fotoğraf :(

Ya bu arada fotoğrafları ayakta çekicem die düşürüyordum Selimi. Selim helal olsun bana rağmen hala ayaktasın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
aaa beatrice şaşı çıkmış ::koop::
aman şimdi banlancam ::unsure::
sağolasın Beatrice , yılların verdiği tecrübe :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
arkadaşlar üşüdük filan ama güzel gezi oldu,bu arada kurufasulye partiside nefisti..Tuncer amcaya ayrıca teşekkürler,yemekleri o ısmarladı,hatta çaylarıda..:rendeer:
sizlerle uzun zaman aradan sonra birlikte olduğum için mutluyum.Şahin çok özlemiştik seni yavv...bu arada abartılarınız içinde ayrıca teşekkürler:bounce:

bu arada dün gece MT-MUĞLA grubu sevgili Zeynomuzun ve Turgut Abimizin düğünündeydi...sizlere mutluluklar uzun yıllar boyu...:rendeer:

 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Ahh lord ahhh kafana yediğin kasklar yetmedimi:)Beatrice bu seferlik izin veriyorum bu sefer benim wivi yi salla biraz daha ağır:queen:

ağır tahik seziyorum ::sos:: ::sos:: ::sos::
çelik miğfer şart oldu :pale:

neyse şey konuyu değiştirelim hemen
evet murat abicime katılıyorum
namı diğer Xena ve Hodja çiftine bir ömürboyu mutluluklar diliyorum :rendeer:
işte bir mutluluk tablosu :
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Dünyalar tatlısı melek ablam :) Ve dünyalar tatlısı Turgut hocam Allah mutluluğunuza mutluluk katsın
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
tabiki düğün sayesinde taaaa doğubeyazıtta görev yapan
ve izne gelen şahin birince kardeşimizi de görmüş olduk
iyiki geldin kardeşim , özledik valla :salut:

işte güzel bir mutluluk karesi daha
muğla mt'nin 4 atlısı ,
soldan sağa nmurataydin, bora aqabeyimiz (Brrrr kardeşi), ve gecenin yıldızı şahin birinci ,birde ben (Fotoyu çeken lordskeldan :p)

 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hay allah bende 3 tane video var ama daha upload yapmadım. bende en kısa zamanda videoları atarım arkadaşlar. bu arada yeni tanıştığım herkez ve bu organizasyonda bulunan herkeze çok teşekkür ediyorum ve gezilerimizin daimi olmasını diliyorum.

eminim ki daha eklenmemiş birçok resim var. bende en kısa zamanda videoları eklemeye çalışıcam.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Diğer resimleri bekliyoruz derken baktım ki gezi yazılarına bakan kalmamış.Sanırım popülerliğimizi yitirmişiz.gerçi doğru eski üyeler bilir bizim gezilerimizi.Nerede o eski günler.:salut:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
güzel bir gezi olmuş ... şahin sende hoşgeldin..daha çok güzel günler olacak önümüzde merak etme sen , hayırlısıyla bitir gelde .. paylaşımlar için tşk..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Bitireceğiz abi...Daha güzel günler var önümüzde gelincede motoru değiştirdik mi tamadır...:cat:senide goldwing üstünde görmek isterim yeditepeli abi
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
valla güzel gezi olmuş da haberimiz olsaydı bizde katılırdık ama olmadı:pale:

şahin hoş geldin buarada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst