[MT MUĞLA] Yine,Yeni,Yeniden Birlikte 11.10.07

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Ya yiğit muhahha...kusura bakma motosikletten tanıyoruz avatar değişince çıkaramadım.:mrgreen:darısı benim başımı bi 250 lik comette ben alacağım gelince kafaya koydum :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selam Muğla MT. Açılış yapıldı haftaya olan gezi planını görünce aklınıza mukayet olun yine çıldırmaya başladık.:queen: Bundan sonra biri bizi durdursun. :queen: Sevgili Süper Modorotörümüz BBRR seni özledik HADİ GARİİİ.:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mükemmelsiniz :cat:
Fotoğraflarda çok güzel.
Teşekkürler.
Önümüzdeki yaz kısmetse İzmir MT olarak bir buluşma yaparız artık sizlerle :)
Devamlarını bekliyoruz...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
forrap umarım hele bir askerlik bitsin zaten tanışnak istediğimiz bir çok mt grubumuz var
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Mükemmelsiniz :cat:
Fotoğraflarda çok güzel.
Teşekkürler.
Önümüzdeki yaz kısmetse İzmir MT olarak bir buluşma yaparız artık sizlerle :)
Devamlarını bekliyoruz...

Tuncerim forrapım bak yazdım bu mesajını bir kenara ben anlamammm bu buluşma

::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2:: ölüm kalım olmadıktan sonra olacakkkkkkkkkk.........
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şahin bitirirsin askerliği hayırlısıyla :cat: Askerdeyken,askerden sonra her zaman görüşürüz zaten bir ilk adımı atalım hele :wiinkk:Muğla MT oldukça severek takip ettiğim bir grup.İzmir MT ile çok iyi anlaşacaksınız bundan eminim,kafalar oldukça benziyor :)

Davutum Kumitam merak etme sen,ölüm olmadıkça olacak,ölüm olursa yine olacak :wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Şahin bitirirsin askerliği hayırlısıyla :cat: Askerdeyken,askerden sonra her zaman görüşürüz zaten bir ilk adımı atalım hele :wiinkk:Muğla MT oldukça severek takip ettiğim bir grup.İzmir MT ile çok iyi anlaşacaksınız bundan eminim,kafalar oldukça benziyor :)

Davutum Kumitam merak etme sen,ölüm olmadıkça olacak,ölüm olursa yine olacak :wiinkk:

tamamdır bu iş... yaaa vallaha gönülden istiyorum zaten Muğla ve çevresine

bayılıyorum hayranım bide güzel bir ortak organizasyon düzenleyebilirsek.....

manyak olur beee yemede yanında yattt....Muğla MT'li dostlarımızlada tanışmış

oluruzzz....nasıl olsa bir çoğumuzun yolu her yaz Muğladan

geçiyorrr.....burdab selam olsun herkese saygılarrr...:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
durun yaaaww forrap kumita bu hafta hava muhalefeti uygun olursa hep birlikte şöyle bi ortak noktada buluşsak...gerçi çok emri vaki oldu bu hafta fethide balık yiyelim diyorduk...siz çıkın gelin falan fistan fıstık.manisada kopsun gelsin uygunsa???daha 4 gün var malum.cumartesi pazar konaklamalı:silent:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ooooo :queen::queen: şahin kardeşim gelmiş hoşgeldın sefa getirdin gelirgelmezde Mugla MT yı canlandırdın galiba

yine güzel bir gezi Mugla mt sezonuda actı artık gerisi gelir

Gaziantep MT den selamlar
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ooooo :queen::queen: şahin kardeşim gelmiş hoşgeldın sefa getirdin gelirgelmezde Mugla MT yı canlandırdın galiba

yine güzel bir gezi Mugla mt sezonuda actı artık gerisi gelir

Gaziantep MT den selamlar

Değerli Aydemir abicim teşekkürler.Sezonun siftahı yapıldı bereketi artık geride kalan arkadaşlardan olacak inş.

Gaziantep Mt'ye ve özellikle sana kucak dolusu selamlar.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
durun yaaaww forrap kumita bu hafta hava muhalefeti uygun olursa hep birlikte şöyle bi ortak noktada buluşsak...gerçi çok emri vaki oldu bu hafta fethide balık yiyelim diyorduk...siz çıkın gelin falan fistan fıstık.manisada kopsun gelsin uygunsa???daha 4 gün var malum.cumartesi pazar konaklamalı:silent:

şahin kardeşim hiç kıvırıyorrr demee sakınnn, dürüstçe sölim bu haftasonu

iş durumumdan dolayı zaten ben gelemem... nazik teklifin için çok teşekkürlerrr...

eyvallah... forrap ve ben zaten yazın çok daha zevkli ve eğlenceli

bir buluşmayı yapabilmenin çabasında olacağız...(forrapım bana katılıyordurrr inşallah)

size iii eğlenceler gezmelerrr.... pişt hani siz yine yola çıkmadan şölebi izmir

yönüne dkkat edin İzmir MT'den birkaç kafadar belki el sallayabilirr....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst