Yeni Supermoto'm ve herkese merhaba :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Bayii sana motoru satarken senin canını düşünmek durumunda. Satmamalı demiyorum ama o motoru aldıktan sonra ya allah göstermesin büyük bi kaza yapsaydın?
Ki garanti belgesinde bu madde geçiyor ise bayiiden şikayetçi olma hakkın bile var. Çünkü onlarda biliyo ne şartla bayiilik alabileceklerini.. Kalksın ozaman sana hayabusa satsın sence kaç dakka yaşarsın ?

esasında benim içindeki apaçinin bi anlık yeryüzüne çıkmasıyla ortaya çıkmış ve race olarak bana geri dönmüş bir hali diyebiliriz bu olaya :)
açıkçası bayi de uyardı hatta yanımda motordan anlayan bi arkadaşla gittim ama kendi önlemimizi kendimiz almak durumunda kaldık bu apayrı bi konu :)
Ayrıca o anlık cahil olabilirdim de hayabusa ile start yapıcak kadar cahil hiç hissetmedim kendimi :)
Ha öle alıcı varsa yani onunla start yapıcak , o zaten bence vizesini çoktan almış :)

Burdan yeni motor sahibi olup suzuki 600 falan gibi cihazlara bakan arkadaşlara ufak bir tavsiyem olucak, onlarla start yapan insanlar yok değil ama cidden benim size tavsiyem gidin alın küçük bişi, düşseniz bile masraf çıkarmaz ya da fazla hasar almazsınız, ayrıca motorun önü arkası ve kontrolü hakkında temel bilgiyi de almış olursunuz, böylece hem siz hem de çevrenizdekiler daha rahat olur.
Sonuç olarak şuursuzca davranıp bu genç yaşlarda hayatımızı otobanda sonlandırmanın ya da sakat kalmanın hiç ama hiç anlamı yok.Yanınızdan bi abiniz ya da ablanız vzz diye geçti diye hemen yüksek cc li motorlara atlamak, başka şeylere de atlamanın başka dillerdeki tabiri :)
Öğrenin sonra napıyosanız yapın ama öğrenene kadar azraille fazla dansa kalkmayın derim ben :)

Bu arada 250 likle başlamış arkadaşlar ya da daha büyüklerle bu dünyaya dahil olmuşlar alınmasın, sanırım onlarda ne demek istediğimi anlamışlardır zaten..

Bi de özel istek üzerine belirteyim vzz diye geçen ablanız da yukarda atıştığım ablanız oluyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
33
Valla kardeş yerinde olsam Gt250R ı vermezdim tabii senin kararın ama 250 R daha bi cıks duruyo be:p Herneyse Cross da güzel ama benim gönlüm gt250r daydı neyse hayırlısı olsun.
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Valla kardeş yerinde olsam Gt250R ı vermezdim tabii senin kararın ama 250 R daha bi cıks duruyo be:p Herneyse Cross da güzel ama benim gönlüm gt250r daydı neyse hayırlısı olsun.

supermoto demeye çalıştın sanırım :)
teşekkür ederim sağolasın..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Waay most_ wanted nassın yaw.(Lise'den arkadaşımdır kendisi)Ben Gökhan (Zaten belli:p). Bu arada bpv hayırlı olsun.Haklısın benim ilk motorum ybr olmasına rağmen çok zorlanmıştım.(Ön kaldırdırıp benzinliğe çarpıyodum:cherry:)O yüzden bence doğru tercih:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bpv;güzel tercih yapmışsın kendi tarzın ne ise o tarz model bir motor kullanmak iyi güle güle ve kazasız belasız kullan. arkadaşım ilk motorum ve 2. motorum plakaları aynı bunu anlayamadım bir plaka bi motora verilirse şasi ve motor seri numaraları kesin o plakaya ait oluyor peki 2.motora o plakayı aldığında şasi no ve motor no nasıl değişti yada motor modeli ve hacmi felan????
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
bpv;güzel tercih yapmışsın kendi tarzın ne ise o tarz model bir motor kullanmak iyi güle güle ve kazasız belasız kullan. arkadaşım ilk motorum ve 2. motorum plakaları aynı bunu anlayamadım bir plaka bi motora verilirse şasi ve motor seri numaraları kesin o plakaya ait oluyor peki 2.motora o plakayı aldığında şasi no ve motor no nasıl değişti yada motor modeli ve hacmi felan????

teşekkür ederim iyi dilekleriniz için ama benim motoru değiştirme sebebim esasında tarzla ilgili değil aksine motoru bilmemem ve 2. motorun race e göre daha kolay kullanılabilir olmasıyla alakalıydı.
ayrıca plakalar geçici süreliğine ruhsat çıkana kadar takıldı yoksa 2 sininde orjinal plakası o plaka değil yanlış anlaşılma olmasın :)

hatta evelden konunun içinde bunu da konuşmuştuk bilginize :)

Waay most_ wanted nassın yaw.(Lise'den arkadaşımdır kendisi)Ben Gökhan (Zaten belli:p). Bu arada bpv hayırlı olsun.Haklısın benim ilk motorum ybr olmasına rağmen çok zorlanmıştım.(Ön kaldırdırıp benzinliğe çarpıyodum:cherry:)O yüzden bence doğru tercih:cat:

teşekkür ediyorum ilginiz için eksik olmayın :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bpv,arkadaşım aydınlattığın için tşk.hayırlısı olsun motorum güzel görünüyor:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
gt250r gerçekten çok tatlı duruyor
yavaş yavaş cbf150'den sonra 2. el bir gt250r düşünmeye başladım valla
super moto ise adı üstünde süper ama benim de tercihim gt250r olurdu...

bak bak burda cbf den dönmeye baslayan adamları görüyorum :p Bu arada hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.:):rendeer: luxor cbfden vazgeçilirmi birde matedor olacaksın cbf150.nette :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Aramıza hoşgeldin.. Yeni motorun hayırlı olsun (eskisi daha mı güzelmiş ne :) )
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
bak bak burda cbf den dönmeye baslayan adamları görüyorum :p Bu arada hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.:):rendeer: luxor cbfden vazgeçilirmi birde matedor olacaksın cbf150.nette :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:

çok teşekkürler saolun :)

Aramıza hoşgeldin.. Yeni motorun hayırlı olsun (eskisi daha mı güzelmiş ne :) )

hoşbulduk çok teşekkür ederim ilginiz için :)
eskisini erken aldık , bunu yuttuktan sonra yine ona geri dönüş yapılacaktır illaki :)

Bugün çektiğim bi kaç hırçın fotoyu da ekliim sizler için :)







 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
2 motorda göze hitap eden bir model. SM lerin yüksek olup lastiklerinin görünüşü çok hoşuma gider. Race zaten vazgeçilmezim......
Hayırlı Olsun.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
öncelikle aramıza hoşgeldin:rendeer: 250lik hayalim ama recih meselesi güle güle eskit
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Hoşgeldiniz, yeni motosikletiniz hayırlı olsun. :rendeer:

Semih ( metalgod ) bak burda bir supermoto var hemde HYOSUNG. ( Merhaba )...:cherry:
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bu supermoto tek kişilik mi?

Beni iyi sardı yav :)(ben bunla safarilere çıkarım:))
 

bpv

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
60
Ayaklıklarıda varmış hemde puhhhuhaahhaha koptuuuuuuuuummm:queen::queen::queen:

ne dicektim arkada mangal setimi mevcut dicektim

Bu arada ben asımı modifiyemden tanıyorum sanırsam

pınar koz olarak kullanıcaım fotoları çıkarttırtma bana :))
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst