2008 Bmw F650 Gs

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
İşte yeni F650 GS... motosikletteki en büyük değişiklik artık tek silindirli değil F800'deki çift silindirli motora sahip olması..

798 cc silindir hacmi, 71 HP güç, 75 Nm tork..

news_bmw_f650gs08_02_preview.jpg

news_bmw_f650gs08_03_preview.jpg

news_bmw_f650gs08_01_preview.jpg


Teknik özellikler:
Engine: Water-cooled, 2-cylinder, 4-stroke, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Capacity: 798 cc
Rated output: 52 kW (71 hp) at 7,000 rpm
Max. torque: 75 Nm at 4,500 rpm
Emission control: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Tyre, front / rear: 110/80 - 19 59H / 140/80 - 17 69H
Wheelbase: 1,575 mm
Brake, front: Single disc, diameter 300 mm, double-piston floating caliper
Brake, rear: Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper
ABS: Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off)
Seat height: 820 mm (low seat: 790 mm; lowered suspension: 765 mm)
Inner leg curve: 1,820 mm (low seat: 1,780 mm; lowered suspension: 1.710 mm)
Dry weight: 171 kg
Unladen weight, road ready, fully fuelled: 199 kg
Usable tank volume: 16,0 l
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şimdi benim anlamadıgım birşe var. Motor 800cc olmuş ama hala f 650 gs diyorlar:silent::mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
BMW'nin bizim gibi tıfılların alabileceği tek modelide böylece ütopyaya dönüştü desenize.Çift silindirin en büyük sebebi titreşimmidir acaba? Ne olursa olsun torku verdiği devir seviyesi ve tork değeriyle ağırlığını karşılaştırdığımda alt devirlerde muhteşem hızlanmalara imza atacak bir canavar geliyor zannedersem.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
vaay be. 800 cc lik f650. Şaka bir yana güzel makineymiş. Umarım sele yükeskliğini eskisi gibi tutmuşlardır.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
ne anladım bu işten ben???650 lik tek silindir motor herzaman daha iyi bence.çok daha ekonomik.herşeyden bir tane var.iki oldumu, masraf artar.hele bir de bmw ise.anlamadığım birşey var:800 lüğü 650 lik motora indirmişler ne olmuş?açıklayın şunu.

bence eskisi daha karizmatikti.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
ne anladım bu işten ben???650 lik tek silindir motor herzaman daha iyi bence.çok daha ekonomik.herşeyden bir tane var.iki oldumu, masraf artar.hele bir de bmw ise.anlamadığım birşey var:800 lüğü 650 lik motora indirmişler ne olmuş?açıklayın şunu.

bence eskisi daha karizmatikti.

Valla bence bu motor, eskisine de yeni transalp'e de, yeni tenere'ye de 5 çeker... bence BMW yapmış yine yapacağını... eski F 650 GS'in en büyük eksiğinin titreşim olduğunu söylerlerdi... artık 2 slindirli yeni motorla bunu da çözmüşlerdir herhalde...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Valla bence bu motor, eskisine de yeni transalp'e de, yeni tenere'ye de 5 çeker... bence BMW yapmış yine yapacağını... eski F 650 GS'in en büyük eksiğinin titreşim olduğunu söylerlerdi... artık 2 slindirli yeni motorla bunu da çözmüşlerdir herhalde...

yaw tozda toprakta dağda titrermi motor...zaten binen titriyor.bu motor daha büyük masraf demek.adamlar dakarlara filan hep tek silindir katılıyor.konforu düşünen kim!
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Bmw Ve Gs 1200 den Sonra Düşündügüm Motor :D:D
Acabaaa Gs 1200 Adventure 2008 NASILDIR..!! :queen::bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bilmiyorum ama eski f650 daha mı güzeldi ne?belki yeni gördüğüm için gözüm alışınca bide gerçeğini görürsek daha öok beğenirim.f650yi ilk gördüğümde de garip gelmişti sonra çok hoşuma gitti
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
Herşey güzel ama egzostu sele altından yana almışlar ki kötü olmuş, geriye dönüş gibi, benim en sevdiğim dizayn özelliklerinen biriydi oysa :(
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
BMW makinaları az arıza çıkaran ve bakım aralıkları itibariyle oldukça dertsiz motosikletlere sahip fakat TR perakende satış rakamları oldukça yüksek ÖTV+KDV ...vs vergilerimizden dolayı..........tüm bunlara rağmen 650GS veya diğer enduro BMW motosikletler alınabilecek en iyi tercihtir bizim yollarımızda kullanmak için
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
yaw tozda toprakta dağda titrermi motor...zaten binen titriyor.bu motor daha büyük masraf demek.adamlar dakarlara filan hep tek silindir katılıyor.konforu düşünen kim!

Aslında haklısında kaç kişi F650GS'yi arazide kullanırki? Sonuçta adam param varsa ve küçük lazımsa bunu alıyım diyor ve titreşiminden şikayet ediyor.BMW'de müşteriden gelen bilgiler doğrultusunda bu düzeltmeye gitmiş olabilir.Ben bu makinanında çoğunlukla şehiriçinde ve orta mesafeli asfalt sürüşlerinde kullanılacağını düşünüyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ya şu bmw nin farları da bi kere bişeye benzesin ya bakın bunun şekli şöyle 0_o
yani her motorun bi ruhu görünüşü vardır
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
çok güzel bir motosiklet,fiyatı 9000euro dan başlarsa eskisi gibi deli satar bence
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Versys'in ABS'lisi 1000avro! Ben kesinlikle bunun daha pahalı olacağını düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst