Mevcudunu 11.600 avrodan satarken yenilediğinde neden 9.000 den satsın? Başka birşey mi demek istedniz?
gerçekten çok güzel bir motor ama...benim merak ettiğim tek bir konu var..
bmw f650 daha önceleri tek silindirliyken 100 km de 3,5 lt benzin yakıyordu..
acaba bu ne kadar yakıyor...???????
BMW nin modellerine hacim ile ilgili isim vermesi arabalarında da biraz gariptir,şöyleki 3.18 denen aracı 2000 cc. ve 3.16ti dediği aracı 1798 cc dir.
Buradan hareketle motosiklette de buna şaşırmadım tabii ki ama önemli olan hangi dilime göre vergilendirileceğidir.
Diğer bir husus ise sanırım eski 650 GS sahipleri artık makinalarıyla karı koca
oldular gibime geliyor,hatta bence METRES stickeri bile yaptırılabilir.