2008 Bmw F650 Gs

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
11 bin Euro'dan aşağıya olmaz tabi ki.. ben de hiç sanmıyorum 9 bin Euro gibi fiyatları... hem de artık teknoloji olarak da daha gelişmiş bir motor oldu F 650 GS... belki zamlanabilir bile fiyatı..
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
Anladığım kadarıyla yeni F800 dakar'ın yerini alıyor (21 inç 90'lık telli ön jantlara bakarak) ve yeni F650 de zaten kullanıcıların pratikte yaptığına uygun olarak daha kalın ve alaşım jantlı ve dolayısıyla şehirli bir motor haline geliyor.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Mevcudunu 11.600 avrodan satarken yenilediğinde neden 9.000 den satsın? Başka birşey mi demek istedniz?

mevcut 650gs 9000 euro dan başlıyor diye biliyordum ben,az önce bmw den kontrol ettim,haklısınız pardon.ben sanki 9000 euro gördüm diye hatırlıyorum ama,acaba en son baktığımdan bu yana euro bazında fiyat artışı olmuş olabilirmi?çünkü euro düşük seyrediyor
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
Suzuki su anda ABS li V-strom fiyatını 16.500 lere cekti.:cat: Bmw nin iyi bir fiyat avantajı olmasi lazim. Ayrica eksoz kotu olmus bence:silent:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
gerçekten çok güzel bir motor ama...benim merak ettiğim tek bir konu var..
bmw f650 daha önceleri tek silindirliyken 100 km de 3,5 lt benzin yakıyordu..

acaba bu ne kadar yakıyor...???????
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
gerçekten çok güzel bir motor ama...benim merak ettiğim tek bir konu var..
bmw f650 daha önceleri tek silindirliyken 100 km de 3,5 lt benzin yakıyordu..

acaba bu ne kadar yakıyor...???????

bu hem daha güçlü hem daha torklu hem silindir hacmi daha yüksek hem de 2 silindirli.. 3,5 yakmasına imkan yok orası kesin... 4,5-5,0 lt civarında yakar tahminimce...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
burada f 650 modelinde geçen 650, cc olmuyomu ama burada:
Capacity: 798 cc yazıyo:silent:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
BMW nin modellerine hacim ile ilgili isim vermesi arabalarında da biraz gariptir,şöyleki 3.18 denen aracı 2000 cc. ve 3.16ti dediği aracı 1798 cc dir.
Buradan hareketle motosiklette de buna şaşırmadım tabii ki ama önemli olan hangi dilime göre vergilendirileceğidir.
Diğer bir husus ise sanırım eski 650 GS sahipleri artık makinalarıyla karı koca
oldular gibime geliyor,hatta bence METRES stickeri bile yaptırılabilir.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
hastasıyım bu makinenin yha:mrgreen:Ama önden bakınca tipi biraz kayık görünüyo belkide resimden dolayı bana ööle geliyo üstünde olsam belki daha bi güzel görünür:queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
İşte başka fotoğraflar...

140%20-%20BMW%20F%20650%20GS%20%282008%29.jpg

150%20-%20BMW%20F%20650%20GS%20%282008%29.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
37
BMW nin modellerine hacim ile ilgili isim vermesi arabalarında da biraz gariptir,şöyleki 3.18 denen aracı 2000 cc. ve 3.16ti dediği aracı 1798 cc dir.
Buradan hareketle motosiklette de buna şaşırmadım tabii ki ama önemli olan hangi dilime göre vergilendirileceğidir.
Diğer bir husus ise sanırım eski 650 GS sahipleri artık makinalarıyla karı koca
oldular gibime geliyor,hatta bence METRES stickeri bile yaptırılabilir.

:) 3.18 denen araç eskiden 1800 cc, 3.16 denen araç ta eskiden 1.600 cc idi. 800 cc'lik F650 için güzel örnek.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
10
Arkadaşlar Merhabaler
Geçen Hafta Sonuu Bu Motoru Testetmeimkanım Olduu Bayadauzun Birsüre Kullandım5-6 Saat Kadar
Benböylebir Makina Dahaönce Görmedim
180 Km Hıza çok Hızlı Ve Rahatbirşekildeçıkıyor
Benzin Konusunda çok Detaylı Bir Test Yapmadım Ancak çok Iktisatlı Gibi Geldi 300km Ye Yakın Kullandım Benzin Göstergesindekii çeltiklede Hiçbir Düşüş Yaşanmadı...

Bence Bmw Yine Kendini Kanıtlamış Ve 10üzerinden 10 Bir Motor Yapmıış

Motordaki Elcik ısıtma Ve Abs Sürüşe Daha çok Bir Konfor Ve Rahatlık Katmış Ben Enyakın Zamandaalmayı Düşünüyorum

Rakam Olrak Biraz Pahalı Olsada Bence Bu Fiyata Fazlasıyla Değecek Bir Motor..

Sormak Istediğiniz Bişeyolursa Severek Cevaplamaya Hazırım Iyigünler Diliyorum...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
[MEDIA]http://www.metacafe.com/watch/1362329/bmw_scissors_gps_drawing/[/MEDIA]
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş ben de nicedir rüyalarımda gördüğüm motorlara dün gece gs nin mavisini de ekledim. taksi gibi motorlara da ticari amaçlı yolcu taşıma uygulaması varmışmış da ben de arkamda yolcu sürüyormuşum. deliriyorum galiba ::deliir::
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
2008 ve sonrası yeni kasa F 650 GS kullanıcılarının bilgi ve tavsiylerilerine ihtiyacım var. Forumu onca okudum açılmış başlıklara baktım 2008 öncesi modellerde herkes dertli ama 2008 sonrası için tek kelam edilmemiş. Muhteşem bir makina mıdır? yoksa alanlar buraya mı takılmıyor? Lütfen tecrübelerinizi kronik sıkıntılarınızı, memnuniyetlerinizi bizimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Şartlarımı zorlayıp 2008 ve üzeri bir model almayı planlıyorum. Onunla yatıp kalkıyorum lakin kullanıcılarının bilgilerini paylaştıkları bi topik bulamadım gitti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst