[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
en kisa zaman da ben ve benim gibi genc arkadaslarin onurunu kurtamak amaciyla sizleri yani Alp_tunay ve de APV 41 i adil ve onurlu bir duelloya davet ediyorum....


:queen::queen::queen::queen::queen:

Bahisleri ben topluyorum :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sercan biz bugün sizin elemanların ( mt izmir genç çay ağaçları ) ifadesini langırtta aldık gerekli işkenceleri yaptık BİZ ( mt izmir huzur evi sakinleri ) bundan sonra sesinizi çıkaramayacak hale getirdik sizi, daha iyi elemanlarınız varsa onları yollayın,yakında motorlarınızın farlarını alıp çadırımızın en güzel köşesine asmayı düşünüyoruz SİZİ ÇOKKKK SEVİYORUZ
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sercan , nerdesin lem sen?... Gözler seni aradı.... Kimbilir hangi rus vatandaşıyla uğraşıyordun?....

Gelseydin bu gün rovanşları yapardık... Gençler de iş yok be.... :pr:
Tavlada 2 kere mars olmuştun... Durum 4-2 ydi.... Unutmam ben merak etme...

Her etkinliğe varız... Ruhumuz genç bizim... Dimi lem cenkiz?...:p

Hem toplantı , Hem mangal, hem de kuşadası gezisi süperdi.... Hepinizi seviyorum lem.....

BEGÜM ü daha çok seviyorum....
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Amma şuur varmış sende de..Altı üstü biraz nemlendin.... Sende pireden nem kapıyosun.....:queen:

abi sen ilkokulda , deyimler sözlüğü yerine
dayımlar sözlüğü , yada dayunlar sözlüğüylemi türkçe dersine giriyodun,
sabah sabah gülmekden öldürdün beni. :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
dayımlar sözlüğü mü?:cherry::cherry:
güzel bir toplantıydı geç de olsa katılabildim. Hoş sonrasında davutla bir sürü ekşın yaşadık ama olsun. Langırtta huzurevi Mt ısrarla birinci. rakip tanımıyorlar. Teras kafede yapmış olduğu çay oralet ve langırt hasılatından çok mutlu siz hep gelin dedi bana.

Negüm kim yaw?(kulakları çınlasın okram olsa böyle sorardı)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
BEGÜM MT nin yeni sevgilisi.... ŞEker mi şeker bişey.... ŞŞiii asılmak yok ama...:queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok asılmam alın sizin olsun bana pek şeker gelmedi bir anda nedense.. sen şeker diyorsan kesin bi bit yeniği vardır bu işin içinde.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:mrgreen: Rahatsız tarlası gibi İzmir topicleri..

Valla gülme garantisi var bu topiclerde :)

Sercan ım eline sağlık iyi döşemişsin :p

Herkes güzel yazmış,ben bişey yazmayacağım daha fazla.. :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:mrgreen: Rahatsız tarlası gibi İzmir topicleri..

Valla gülme garantisi var bu topiclerde :)

Sercan ım eline sağlık iyi döşemişsin :p

Herkes güzel yazmış,ben bişey yazmayacağım daha fazla.. :)

Ne döşenmiş lem...:silent::silent:. Hep bana döşemiş.....:queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ne döşenmiş lem...:silent::silent:. Hep bana döşemiş.....:queen::queen:
Baba Meslegi:cat::mrgreen::rendeer:

Forrap kardesim, anladigim kadariyla sevgili wallace da karsi taraftan, huzur evi deyip deyip duruyordu... hersey anlasildi...

SAVAS BASLASIN! ! !

genc mt'liler- huzur evine karsi

1) Halı saha Macı

2) tavla turnuvasi... (onumuzde ki hafta)

3) LANgırt turnuvasi(ozellikle alp-tunay ve ben teke tek) onumuzdeki hafta

4) Bilek guresi (ozellikle alp-tunay iki elle, ben tek elle iddia ediyorum) her zaman

6) OKey... inciraltinda olabilir

7) yiyorsa bide uzun essek?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Baba Meslegi:cat::mrgreen::rendeer:

Forrap kardesim, anladigim kadariyla sevgili wallace da karsi taraftan, huzur evi deyip deyip duruyordu... hersey anlasildi...

SAVAS BASLASIN! ! !

genc mt'liler- huzur evine karsi

1) Halı saha Macı

2) tavla turnuvasi... (onumuzde ki hafta)

3) LANgırt turnuvasi(ozellikle alp-tunay ve ben teke tek) onumuzdeki hafta

4) Bilek guresi (ozellikle alp-tunay iki elle, ben tek elle iddia ediyorum) her zaman

6) OKey... inciraltinda olabilir

7) yiyorsa bide uzun essek?

Ne iş annem?....:silent::silent::silent: Korkmaya başladım.... Gözüne mi kestirdin ne?......:bounce::wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
1- halı saha maçına varız, tek kale oda sizde olacak :)
2- tavlada zaten alper işi bitirmiş, bir ters bir mars
3-langırt ta vallace murat bir kaleyi kapatır zaten:p
4- bilek güreşine de varız ben arada sana çakmağı çakarım :queen:
5- olmadığına göre sürpriz bir şey olacak onada varız, duvardaki en yüksek izi kim yapacak:bounce:
6-okey ede varız ama kemeraltında olacak OKEEEEEYYYY
7- eşek yemiyoruz artık yaşlandık, alper tavuğa başladı :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
1- halı saha maçına varız, tek kale oda sizde olacak :)
2- tavlada zaten alper işi bitirmiş, bir ters bir mars
3-langırt ta vallace murat bir kaleyi kapatır zaten:p
4- bilek güreşine de varız ben arada sana çakmağı çakarım :queen:
5- olmadığına göre sürpriz bir şey olacak onada varız, duvardaki en yüksek izi kim yapacak:bounce:
6-okey ede varız ama kemeraltında olacak OKEEEEEYYYY
7- eşek yemiyoruz artık yaşlandık, alper tavuğa başladı :queen:

ben bu konuyu izmir topiginde konusmak isterim, evet alp tunay bey ilk once msnden goruselim sonra da telefonla, sonrasi da duello... silahinizi alin gelin...:mrgreen:

hafta ici bi gun bulusalim yaw, hep cuma yapiyoruz bi de carsamba yada persembe yapalim su isleri...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kurallar M Ü K tarafından konmuştur, genel kurul toplanmadan değiştirilemez :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben bu konuyu izmir topiginde konusmak isterim, evet alp tunay bey ilk once msnden goruselim sonra da telefonla, sonrasi da duello... silahinizi alin gelin...:mrgreen:

hafta ici bi gun bulusalim yaw, hep cuma yapiyoruz bi de carsamba yada persembe yapalim su isleri...

Ekliyon ama çevrimdışı gözüküyon?...:silent::silent: Koırkma lem.....:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ben oyleyiim sen yaz ben alirim, msn de 450 kız olunca korkuyom, online olamiyom:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sercan ekiplere ayrılalım, önce kendi aramıza en iyileri seçelim...gizli bir buluşma ayarlayıp huzur evi mt den hbrsiz toplanalım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst