- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar replicad olan nickimi ExTReMa olarak değiştirmiş bulunmaktayım..
Zaten diğeri eskiydi hiç sevmezdim
Neyse bununla devam edelim karıştırmayın lütfen kolay gelsin saygılar sevgiler...
Bu arada eski nickimi satabilirim
( Çok değerlidir, Para peşin )
Malum devir para devri tekliflere açığım
Zaten diğeri eskiydi hiç sevmezdim
Neyse bununla devam edelim karıştırmayın lütfen kolay gelsin saygılar sevgiler...
Bu arada eski nickimi satabilirim
Malum devir para devri tekliflere açığım