Kurtuldum diye sevinmeyin.. Kaçışınız yok :)

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar replicad olan nickimi ExTReMa olarak değiştirmiş bulunmaktayım..
Zaten diğeri eskiydi hiç sevmezdim :)
Neyse bununla devam edelim karıştırmayın lütfen kolay gelsin saygılar sevgiler...

Bu arada eski nickimi satabilirim :) ( Çok değerlidir, Para peşin )
Malum devir para devri tekliflere açığım :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
270 mesaj yazmışım :) biraz para eder heralde :)
İso senin daha fazla mesajın var sat bence köşeyi dönersin valla :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
moruk çıkma ama
garantiis yok bişi yok
ya banlanırsa? para iadesi varmı:queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
tekrar hoşşgelmişsen :) yaptırdın mı motoru komşii :)

Parçalar gelmiş tekirdağa gidip alıcamda zor geliyo.. Şimdi 3 tane motor var ya tek aprilia olsaydı hemen alırdım ama çalışan başka motor olunca kalpazanlık yapıyorum :) Neyse bayrama kadar toplarım heralde bayramda yeniden tekirdağa :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
extrema slm aprilia parçalarını nerden temin ediyosun kardeş

Valla belli biryerim yok araştırıyorum soruyorum getiriyorlar.
Ama genelde uyumlu parçalar oluyor tabi bendekisi 2 zamanlı olduğu için uyumlu bulabiliyorum..
4 zamanlılarda uyum sorunu yaşarmısın bilmem ama performansta fazla bir fark yok
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
17
debriyajın içindeki 3 adet yay kırıldı sanayiden ayarladık yumuşak yay taktık hız yapıo 130 km yalnız yaylar 2 günde koptu tekrar şimdi sert yaylar takıldı 110 da kalıyo aslında sadece yaylar lazım ama bulamazsam debriyajı set olarak almak istiyorum bana yardımcı olacak bi yedek parçacı adresi telefonu verirsen sevinirim burdaki tamirci servis vs. biraz gevşek aprilia dedinmi adam bi hııı yapıo gerisi allah kerim neyse şimdiden sağol
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
GKN nickli bir üyemiz var o sana daha çok yardımcı olacaktır..
Özel mesaj at istersen cevap sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst