[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
DUYULMAZIM biz mangal olayını hazırladıkta bir arkadaş var ehliyet alacakmış yakında siz zahmet etmeyin ben size parti vereceğim dedi bizde birkaç hafta mangalı erteledik hatta hiç et yemiyoruz yemekleride ölmeyecek kadar yiyoruz son hafta hiç yemeyeceğiz muratta çayı bir hafta içmeyecek TOPTAN halledeceğiz arkadaş artık motorumu satar ehliyeti gerimi verir bilemem :queen:

evet abi fark sınavına girdiğim için sadece bir dersten girdim malum, ehiyet garanti bütün ilk yardım sporularını çözüp hemen çıktım sınavdan :queen::queen:

Hayır sadece motor soruları.........:queen::queen: Mustafa dır naapsa yakışır....:queen: Takip et daha neler yapıcak....:queen::queen:

tamam ya belki motor fark dersidir, sınavdan önce demediki kimse , sadece bi dersden girecen dediler bende kitabın ilk sayfasını açıp bi dersen kendimi sınav edip çıktım. :queen::queen:
cenkis abi ordan mangallı yelleyip duruyo ben çıkıp oo 100 alıyom diye sazan gibi havamı atayım ,
bu zaten son şansımdı ondada yanlış test çözmüşüm hayatım boyunca ehliyetim olmayacak, yok abi motor sandığınız şeyde bisikletime grenaj falan yaptırdım yutturdum size, kask da almadım, o da karpuz kabuğuna airbıraş mı ne ondan yaptım, eldivenlerde yün, :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Farketmez bizim için mangal senden yinede değil mi :silent: :queen:

Zaten bende fark için girdiğim sınavda trafik çözmüştüm ama farketmez dediler ve verdiler ehliyeti :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
valla dizi gibi oldu bu hikaye. burdan 258 bölüm hayat ağacı çıkar da şimdi millet diyecek hayat ağacı ne? Sam vardı siz bilmezsiniz ne güzel bir kızdı o Sam bir de yakışıklı bir dedektif vardı Keil Masters diye.
Ahhh Sam ahhhh. gençliğimin ilahıydın be yaw

Sam' i bilmeyen var ya şu dünyada yaşayacak ;toprağın altında yatacak yeri yoktur ya ne diyosun sen Muratcım
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Valla billa beleş benzin bulmadım abi.Dün depoyu doldurmuştumda.Depo dolu durdukça huzursuz oluyorum :pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sam' i bilmeyen var ya şu dünyada yaşayacak ;toprağın altında yatacak yeri yoktur ya ne diyosun sen Muratcım


Sam amcadan bahsetmiyoz....:queen::queen: Hayat ağacı ndaki samdan bahsediyoruz...Hani şu sarışın hatundan....:queen::queen::queen:

(Tabiiki espriydi emircim... Sam ı yakından tanıdığını biliyorum...):queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Aykut abi halen gezmek istiyor canım.Hani sen zahmet etme buraya kadar ben geleyim sen çekersin ben gelince :wiinkk: Olmaz mı:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir uzun yol şart oldu ayvalıkmı desem, didimmi desem, çeşmede kumrumu desem ,yoksa pazar günü İZMİT körfez pistimi :p desem, kurtlandı millet yine yol yapmak lazım uzamak, açılmak lazım bu ekibin gazını almak lazım :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kuşadası falan yapalım.... Mangal da yapıcaktık zaten....
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Kuşadası falan yapalım.... Mangal da yapıcaktık zaten....

sen geziyorsun zaten bu gün saat 16 00 da nereden dönüyordun arkanda bir kız, önünde bir kız, yanlarında birer kız, direksiyonmu arızalı zormu dönüyor yardım alıyorsun kızlardan :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cengiz abi arkadan uzun saçlı olduklarınımı gördün sadece yada sana öyle gelmiştir, eminmisin yanii ?
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çok iyi hatırlarım kendisini, tam adı sam vitmordu hatta,
ne acayip soyisim derdim , demek senin yüzündenmiş ha emir, dayaktan soora lakabı vitmormuş demekki, bak yıllar sonra şimdi parçalar yan yana geldi.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok iyi hatırlarım kendisini, tam adı sam vitmordu hatta,
ne acayip soyisim derdim , demek senin yüzündenmiş ha emir, dayaktan soora lakabı vitmormuş demekki, bak yıllar sonra şimdi parçalar yan yana geldi.

iyi ki ayrılmışım yahu herkes tanıyo bu kızı, devam etsem odadan odaya başımızı eğip geçmek zorunda kalacakmışız :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Anlaşıldı kalçalarının sırrı...Gs500 e binmekten fazla geriye çıkmış..... İyiki zamanında bırakmışın ...Bırakmasan arkadan cengizin dayun da yetmes di....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst