[MT İZMİR] TERAS CAFE 02/11/2007 (Şahane Cuma Oyunu) Toplantısı

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Aha bu da beleşçi çıktı iyimi?.... Bizde kaçmasınlar diye kolpaya yüklendik...

Iıh... Bu iş yatar....:cherry::cherry:

Len çenkis başka kurban bulalım kendimize..... :wiinkk::bounce::cherry:

::plus1:: Ben öksüz ben yetimmmm :salut: Bencede başka kurban bulun kendinize :bounce: Şaka şaka eğer işim olmazsa oyuna kurban olabilirim...

5 dakika senin için yeter bırakabilirsen oyunu gidersin o masadan çok kişiyi sedye ile kaldırdık biz gülmekten kasıldılar :p

Sedyemi :queen: Ben yanımda sağlık karnemide getireyim gelirken en iyisi.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim övüyonuz o kadarda bu milleti gülmekten felç eden bırakıp gidilmeyecek OYUN NEEE? NASIL OYNANIYORR ??KURALLARII NELERDİRR ??
Biri yazsın lütfen
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abicim övüyonuz o kadarda bu milleti gülmekten felç eden bırakıp gidilmeyecek OYUN NEEE? NASIL OYNANIYORR ??KURALLARII NELERDİRR ??
Biri yazsın lütfen

Dedik ya.... Anlatılmaz yaşanır...O atmosferde oynanan bir oyun... Resimler gelince daha net anlıycaksınız.....:cat::cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
davut cuma günü bende katımak isterim bensiz gitme orayı bilmiyorum sakıncası yoksa saygılar arkadaşlar.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
alp abi bende karabağlar dayım haberim olsun beraber gideriz hem ürenmiş olurum saygılar.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ok...Karabağlar bp de buluşur gideriz hep beraber......:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dur cengizle anlaşalım yazarız buraya........ Unutma ama hatırlat mutlaka....
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
tamam unutmam takip edecem davut sende gel karabağlara istersen burdan beraber koparız.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ben bu oyundan bişe anlamadım be :pale::pale:

anladığım tek şey garson bol miktarda ÇAY servisi yapacak :cherry::cherry:

bunada WALLACE çok üzülecek :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Abicim ben yokum kolpa da yan çiziyo belki gelirim felam teras bana ters ben yokum abicim başka kurban seçin kendinize ben, deniz kıyısında bir sahil kasabasına yerleşip bahçesinde domates, marul, roka, biber v.s bitkiler yetiştirip garsonsuz bi ortamda kendi çayım kendim demleyip içicem (oyun esnasında garsonun gözleri parlıyo hadi devirde çayları getireyim senin adisyona ekliyim gibilerinden) :queen: Oyun moyunda yok bundan sonra koca koca adamlarız hem ne oyunu yakışıyormu :p::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
TrTarık;850484' Alıntı:
Abicim ben yokum kolpa da yan çiziyo belki gelirim felam teras bana ters ben yokum abicim başka kurban seçin kendinize ben, deniz kıyısında bir sahil kasabasına yerleşip bahçesinde domates, marul, roka, biber v.s bitkiler yetiştirip garsonsuz bi ortamda kendi çayım kendim demleyip içicem (oyun esnasında garsonun gözleri parlıyo hadi devirde çayları getireyim senin adisyona ekliyim gibilerinden) :queen: Oyun moyunda yok bundan sonra koca koca adamlarız hem ne oyunu yakışıyormu :p::tutkuy::

:queen::queen: Yarıldım...




Gelll gel sen buraya bakiiiim ::winkwink
Hesap Ödemeye giden TrTarık ve Kolpa yı Bekleyen Garson => Hesabı toplarken ::eek:ku:: Hesap bittikten sonra ::belge::

Hesabı gören TrTarık ve Kolpa = > ::eek:hmy::::eek:hmy::

Oyundan sonra HESAP Ödeyen TrTarık ve Kolpa nın son hali => ::xtongue:::156::::crying:: ::stretche::stretche

Kader Arkadaşları TrTarık ve Kolpa => ::friends: ::shake2::
Kendini üzüntüden alkole vermiş TrTarık ve Kolpa => ::sefereee


Bütün hafta kendini beleşe hazırlamış,tetikteki MT İzmir li => ::dpac::


TrTarık ve Kolpa nın bundan sonraki hayatı => ::146::::148::::meleeek:::jester:: ::deliir::


Evine hesap ödemeden gitmenin mutluluğunu yaşayan İzmir MT li => ::xblink:: ::foto::::sigara::::haapppy:::biggrinn:thumleft: ::dalga::


Karlı bir gün geçirmiş para babası mekan sahibi => ::puro::
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
amanin topic açılmış.
yaşasın ben de geleceğim. Bende kalp var ama dayanır mı yürek bilemem.
Birde o kadar çay içersek yandık allah yandık çarpıntıdan tüm MT izmir üyeleri acile gider, teras cafe çalışanları da bizi izlerken stresten komalık olurlar acilde devam ederiz. Orda serum yerine de çay isterim ben ama baştan söyleyeyim.

Kolpa, tarık kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız.....
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
:cherry: harikasın forrap :cat: bende şu oyun meselesini anlamayanlardanım :) tavla gibi bişi mi bu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst