Değerli arkadaşlar ,
Muhteşem bir Teröre lanet ve Cumhuriyet Bayramı kortejini dün ardımızda bıraktık ,
Bu vesile ile MT ve MD den böyle anlamlı bir organizasyonuna katılan bütün motorculara kalpten teşekkürler ediyoruz ,
Biz dışa kapalı ufak bir grup olarak bu anlamlı kortejde yerimizi aldık ,
Şimdi biraz ağır konuşacağım , Bütün kortej Gündoğdu meydanından hareket ettiği esnada , karşı kaldırımda duran 5 motosiklet dikkatimi çekti , yüzlerce motosiklet Cumhuriyet Meydanına teker döndürürken , bu DUYARSIZLAR tam aksi istikamete doğru yöneldiler ,
Bu hareket çok ağırıma gitti , acaba dedim neden yaptılar , Bu gruplardan konuşmadığınız olabilir , tartıştığınız da olabilir , ancak bu kutsal bir görevdi İlk önce TÜRK lük sonrada MOTOR culuk adına , neyse aklıma geldikçe sinirleniyorum ,
Unutmadan dün meydanda , MT den yanıma gelen arkadaşlar ile , Çelenk ücretinden hakkımıza düşeceğini vereceğimi belirtmiştim ancak sonrasında kopukluk oldu görüşemedik , bu başlığın altından devam ederseniz size ulaştırabilirim ,
Daha fazla uzatmadan , bizdeki fotoları da paylaşmak istedik ,
Birliğimiz 41 motosiklet ve 54 kişi ile saatler 12:00 de Gündoğdu meydanındaydı ,
şehidışında ve mesaide olan kardeşlerimiz maalesef katılamadılar ,
Saygı ve sevgilerimizle ,
TÜRK MOTORİZE BİRLİĞİ