Şehitlerimizi Anıyoruz,Teröre Lanet Ediyoruz! 28 Ekim İZMİR

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
umarım bizim ve tüm türkiyenin sesi yeterince yankılanmıştır :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
3
Değerli arkadaşlar ,


Muhteşem bir Teröre lanet ve Cumhuriyet Bayramı kortejini dün ardımızda bıraktık ,

Bu vesile ile MT ve MD den böyle anlamlı bir organizasyonuna katılan bütün motorculara kalpten teşekkürler ediyoruz ,

Biz dışa kapalı ufak bir grup olarak bu anlamlı kortejde yerimizi aldık ,

Şimdi biraz ağır konuşacağım , Bütün kortej Gündoğdu meydanından hareket ettiği esnada , karşı kaldırımda duran 5 motosiklet dikkatimi çekti , yüzlerce motosiklet Cumhuriyet Meydanına teker döndürürken , bu DUYARSIZLAR tam aksi istikamete doğru yöneldiler ,

Bu hareket çok ağırıma gitti , acaba dedim neden yaptılar , Bu gruplardan konuşmadığınız olabilir , tartıştığınız da olabilir , ancak bu kutsal bir görevdi İlk önce TÜRK lük sonrada MOTOR culuk adına , neyse aklıma geldikçe sinirleniyorum ,

Unutmadan dün meydanda , MT den yanıma gelen arkadaşlar ile , Çelenk ücretinden hakkımıza düşeceğini vereceğimi belirtmiştim ancak sonrasında kopukluk oldu görüşemedik , bu başlığın altından devam ederseniz size ulaştırabilirim ,

Daha fazla uzatmadan , bizdeki fotoları da paylaşmak istedik ,

Birliğimiz 41 motosiklet ve 54 kişi ile saatler 12:00 de Gündoğdu meydanındaydı ,

şehidışında ve mesaide olan kardeşlerimiz maalesef katılamadılar ,

e97afb80a3.jpg

p1030660oj2.jpg

p1030660oj2.jpg

p1030662li1.jpg

p1030667fg3.jpg

p1030673tf0.jpg

p1030682eh3.jpg

p1030684ay5.jpg

p1030685pk2.jpg

p1030686za3.jpg

p1030687bw5.jpg

p1030688rc0.jpg

p1030689fz7.jpg

p1030690xe4.jpg

p1030698bz9.jpg

p1030699qb8.jpg

p1030700op9.jpg

p1030701bv8.jpg

p1030702ak9.jpg

p1030700vz7.jpg

p1030701ta4.jpg

p1030702rs5.jpg

p1030703mi6.jpg

p1030704wn5.jpg

p1030705wj0.jpg

p1030706lf4.jpg

p1030709hr8.jpg

p1030716pa2.jpg

p1030717rv0.jpg

p1030723go8.jpg

p1030725uq5.jpg

p1030727wm3.jpg

p1030729qz1.jpg

p1030733tj2.jpg

p1030736ii8.jpg

p1030710bl2.jpg

p1030711iv2.jpg

p1030712un7.jpg

p1030713gk7.jpg

p1030738ar6.jpg

p1030739lf1.jpg

p1030740db5.jpg

p1030741um3.jpg

p1030746le4.jpg

p1030747ng3.jpg

p1030752hj5.jpg

p1030753gu6.jpg

p1030754mj1.jpg

p1030756fl7.jpg

p1030757jh0.jpg

p1030758fz0.jpg

p1030771dh3.jpg

p1030775nb3.jpg

p1030777qu4.jpg

p1030779gt0.jpg



Saygı ve sevgilerimizle ,

TÜRK MOTORİZE BİRLİĞİ
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimler ve ilginiz için teşekkür ederiz grubunuzda tanıdığımız bir çok arkadaşımız var ve sizi takdirle izliyoruz bu mitingte birlikte hareket etmek bizi mutlu etti umarım bir daha buna sebep olan TERÖR için değil daha hayırlı bir iş için toplanırız yolunuz ve farınız hep açık olsun
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
3
İlginize ve dünkü sıcak ortamınıza bizler teşekkür ederiz , bizlerde umuyoruz ki bundan sonra bu sebeb ile değilde , MOTOSİKLET adına yapılacak etkinlilerde birarada oluruz.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Dün bu güzel anı görüntülemek çok güzeldi düzenleyen herkesi de tebrik ederim.fotolar biraz gecikti kusura bakmayın anca eve gelip yükleyebildim
sabrın sonu selammettir :cherry:
işte fotolar

resim001so6.jpg

resim002cz0.jpg

resim004fy4.jpg

resim005jo6.jpg

resim007ef5.jpg

resim009zo0.jpg

resim010xg2.jpg

resim012re4.jpg

resim013vl1.jpg

resim015br6.jpg

resim016fa8.jpg

resim017og4.jpg

resim018ts2.jpg

resim019ye0.jpg

resim020pm7.jpg

resim021ap6.jpg

resim022xt2.jpg

resim023rw2.jpg

resim024ck5.jpg

resim026nu9.jpg

resim027yc2.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
İlk once, sessizlikle ve de titizlikle fazla yardim almadan gecesini gunduzune katan ve de kisa sure de motordelisi gurubu ile birlikte bu organizasyonu amacina ulasmasini saglayan ve de İzmir e fazlasiyla haz saglayan Forrap'a tesekur ederim...

Orada ki duygulari tekrar tekrar anlatmama gerek yok, hersey cok guzeldi...:cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Arkadaşlar hepinizi kutluyorum.Siz kortejdeyken ben otobüsle İzmire geliyordum.Mükemmel bir organizasyon olmuş.Motosiklet katılımı anlatılmaz yaşanır derler ya,o derece olmuş resmen.Keşke katılabilseydim ben de...

Herkesin motoruna,yüreğine sağlık
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
iki kişi uğraşlar sonucu 2.denemede hallettik sonunda bundan sonra daha kolay olucak ama kesin :D

resim001so6.jpg

resim002cz0.jpg

resim004fy4.jpg

resim007ef5.jpg

resim009zo0.jpg

resim010xg2.jpg

resim012re4.jpg

resim013vl1.jpg

resim015br6.jpg

resim016fa8.jpg

resim017og4.jpg

resim018ts2.jpg

resim019ye0.jpg

resim020pm7.jpg

resim021ap6.jpg

resim022xt2.jpg

resim023rw2.jpg

resim024ck5.jpg

resim026nu9.jpg

resim027yc2.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
resim yükleyenlerin eline sağlık...
kolpa, bende tam miss kolpa'dan alıntı yapıp resimleri düzeltiyodum ki sen halletmişsin...saolun resimler için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
resim yükleyenlerin eline sağlık...
kolpa, bende tam miss kolpa'dan alıntı yapıp resimleri düzeltiyodum ki sen halletmişsin...saolun resimler için :)
my.php

eyvallah resimler elimden geldi hallettimde vidolar için uğraş uğraş bulamadım bi hal çağre elinden geliyosa onlara bi el atarmısın. yoksa canım modum forrapa iş düşücek.
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
başta forrapolmak üzere izmir mt ve katılanlara helal olsun diyorum...
resimleri arkadaşlara gösterdimde ağızları acık kaldı.
bizleri gururlandırdınız!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
arkadaslar bende ordaydim sizlerle tanismak cok isterdim ama cok kalabalikti tanisamadik ama ileride tanisiriz helhalde valla cok gurur verici bir tabloydu keske tanisabilseydik daha guzel olurdu
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
başta forrapolmak üzere izmir mt ve katılanlara helal olsun diyorum...
resimleri arkadaşlara gösterdimde ağızları acık kaldı.
bizleri gururlandırdınız!!!!!!!!!!!!!

asıl gururumuz sizlersiniz tüm arkadaşlara başarılar keşke bizimle olma şansınız olsaydı ama malum sebeplerden bu kez böyle oldu sayenizde bizde güven içinde bitirdik :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlginize ve dünkü sıcak ortamınıza bizler teşekkür ederiz , bizlerde umuyoruz ki bundan sonra bu sebeb ile değilde , MOTOSİKLET adına yapılacak etkinlilerde birarada oluruz.


Umarım ortaklaşa gezilerde beraber oluruz..... Ama keşke guruptan kopmayıp beraber bitirseydiniz.... Bireysellikten çok gurup önemliydi....

Ama düzeninizi taktir ettim... Güzel organize olmuşsunuz...Tebrikler....:cat:


Çift koldan çalışmışsınız..Size de teşekkür....:rendeer::rendeer::rendeer: Resimler de güzel...

Bide güzel montunla foto çektirseydim tam süper olacaktı....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
3
Umarım ortaklaşa gezilerde beraber oluruz..... Ama keşke guruptan kopmayıp beraber bitirseydiniz.... Bireysellikten çok gurup önemliydi....

Ama düzeninizi taktir ettim... Güzel organize olmuşsunuz...Tebrikler....:cat:



Çift koldan çalışmışsınız..Size de teşekkür....:rendeer::rendeer::rendeer: Resimler de güzel...

Bide güzel montunla foto çektirseydim tam süper olacaktı....:queen::queen::queen:


Sayın alp_tunay , değerli izlenimlerinize teşekkürler , ama gruptan kopmadık , bizim kortej düzenimizde önde Bayrak ve flamaları taşıyan cruiserler , arkalarında touring ve super sportlar en arkadan da endurolar yürür , ve kesinlikle kimse kimseyi geçemez , fotoğraf görevini üstlenen arkadaşımızın dışında , kortej de bildiğiniz gibi Halk ı selamlayarak geçmek olduğundan , öndeki arkadaşlarımız araya otomobillerin de girmesi sonucu arkada kaldılar , ancak gidilecek yer olan inciraltı na kadar tüm Birlik olarak intikal ettik , elde olayan sebebler yaşanabiliyor malesef , yanii asla bireysellik maksadı yoktur ,

2006 , 29 EKİM de BURDUR da 23 Motosiklet ile ,
2007 , 18 MART da ÇANAKKALE de 62 Motosiklet ile (Çanakkale MT de ki kardeşlerimiz hatırlayacaklardır) ,
2007 , 19 MAYIS ta ISPARTA da 29 Motosiklet ile ,

katıldığımız bütün kortejlerde TÜRK motocusunun değerlerine ne kadar bağlı olduğunu gerek Halkın gerekse yerel basının takdirlerini alarak göstermeye çalıştık,


Bundan sonrasında da Motosiklet adına yapılacak her etkinlikte yerimizi almaya hazırız ,

Tekrar teşekkür ediyor , Saygılarımızı sunuyoruz ,


TÜRK MOTORİZE BİRLİĞİ
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
En arkadan gelen bendim..Sizin arkanızdaydım.... İnanın kopmayı farkedip ilerdeki guruba yetişmek için baya hız yaptım ama 5 km yolda yakalayamadım.... Öndeki gurup bitirmişti bile.... Aslında kopukluk Ordan da kaynaklandı....

Zaten böylesine katılımı yüksek organizasyonlarda bu gibi durumlar genelde olur....
izmirde bir ilk olmasına karşın güzel ve amacını tam anlamıyla taşıyan bir etkinlik oldu.....

Gerek duruşunuz gerekse disiplininizi bende taktir ettim... Başka organizasyonlarda mutlaka beraber olmak dileğiyle....

Tekeriniz hep düz bassın.....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir organizasyon olmuş. Ben de motorsuz olarak gelecektim ancak bir akrabam doğum yaptığı için onunla ilgileniyordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst