Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
slm
sağol ibrahim eyvallah azmı hakkın var üzerimde düşünmeyen yeter.
bende sizlere teşerrür ederimiyi dilekleriniz için.
eksik olma temennileriniçin teşekkürler.
çok haklısın düşünmen yeter.
allah razı olsun kardeşim iyileştim bile
amin kardeşim hepimizi inş
volkanım sağol şuan sağlıklıyım sizleri böle gördüm ya yeter bana.
Ümmet abicim çok geçmiş olsun yapabileceğim bişey olursa tlf nu bekliyorum...
sağol ibrahim eyvallah azmı hakkın var üzerimde düşünmeyen yeter.
Teşekkürler Suna hem haberdar etdiğin için hemde Ümmet abimizle ilgilendiğin
içinde ayrıca teşekkürler selam söle benden.:rendeer::rendeer::rendeer:
bende sizlere teşerrür ederimiyi dilekleriniz için.
Geçmiş olsun ümmet abiale:
inşallah en yakın zamanda iyileşmen dileği ile...
:rendeer:
eksik olma temennileriniçin teşekkürler.
ama doğru öğrenmişsin ve de ii yamışsın konu açmakla:cat:
abi sende olucak işmi
haber vermelisin böle şeylerde,
kulakan dolma bilgiler olunca böye karışıklıklara sebebiyet veriyor..
neyse, geçmiş olsun diyorum tekrar, iiki gitmişsin hastaneye,
öyle inat etme bi dahaki sefere
çoook geçmiş olsun:rendeer::rendeer::rendeer:
çok haklısın düşünmen yeter.
Geçmiş olsun ümmet abiale:
inşallah en yakın zamanda iyileşmen dileği ile...
:rendeer:
allah razı olsun kardeşim iyileştim bile
geçmiş olsun. allah beterinden saklasın.
amin kardeşim hepimizi inş
Çok çok çok geçmiş olsun Ümmet abem...En kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle...
volkanım sağol şuan sağlıklıyım sizleri böle gördüm ya yeter bana.
Son düzenleme: