- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
- Konu Yazar
- #1
Bu Tür Gerksiz Akrobasilerin Sonu...





Çoğu Zaman Pek İyi Bitmiyor








Dün Ankara Keçiören Kalabadan aşağıya doğru yürüyorum.Çok değil ama yine de yokuş bir yol.Bir ses duydum kendi kendime güzel bi SS geliyo dedim.Aradan beş saniye geçti veya geçmedi yanımdan yeşil bir zx-6r(636) hızla geçti.Yalnızca hızlı olsa neyse adam yokuş aşağı yanımdan şehiriçi için fazla olan bir hızda tek teker yapmış(ön kaldırmış) olarak geçmesin mi?Ben yalnızca dondum ve bakakaldım.Plakasını alıp sitede yayınlamak isterdim ama hızından ve şaşkınlıktan alamadım.Bunun gibi bazı bilinçsiz........ insanlar yüzünden motora olan önyargı ve düşmanlıkların artması benim çok canımı sıkıyor.Zaten ya böyle düşüncesiz insanlar ya da dört tekerli taşıtlar yüzünden kazalar artmadı mı?Lütfen bunlara izin vermeyelim.Bizlerden böyle yapacak kişilerin olmayacağını biliyorum ama en azından görürsek gerektiği şekilde uyaralım
r:
Herkese kazasız belasız sürüşler...





Çoğu Zaman Pek İyi Bitmiyor








Dün Ankara Keçiören Kalabadan aşağıya doğru yürüyorum.Çok değil ama yine de yokuş bir yol.Bir ses duydum kendi kendime güzel bi SS geliyo dedim.Aradan beş saniye geçti veya geçmedi yanımdan yeşil bir zx-6r(636) hızla geçti.Yalnızca hızlı olsa neyse adam yokuş aşağı yanımdan şehiriçi için fazla olan bir hızda tek teker yapmış(ön kaldırmış) olarak geçmesin mi?Ben yalnızca dondum ve bakakaldım.Plakasını alıp sitede yayınlamak isterdim ama hızından ve şaşkınlıktan alamadım.Bunun gibi bazı bilinçsiz........ insanlar yüzünden motora olan önyargı ve düşmanlıkların artması benim çok canımı sıkıyor.Zaten ya böyle düşüncesiz insanlar ya da dört tekerli taşıtlar yüzünden kazalar artmadı mı?Lütfen bunlara izin vermeyelim.Bizlerden böyle yapacak kişilerin olmayacağını biliyorum ama en azından görürsek gerektiği şekilde uyaralım
Herkese kazasız belasız sürüşler...