!!!!!Aman Dikkat Arkadaşlar!!!!!

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Bu Tür Gerksiz Akrobasilerin Sonu...



Çoğu Zaman Pek İyi Bitmiyor





Dün Ankara Keçiören Kalabadan aşağıya doğru yürüyorum.Çok değil ama yine de yokuş bir yol.Bir ses duydum kendi kendime güzel bi SS geliyo dedim.Aradan beş saniye geçti veya geçmedi yanımdan yeşil bir zx-6r(636) hızla geçti.Yalnızca hızlı olsa neyse adam yokuş aşağı yanımdan şehiriçi için fazla olan bir hızda tek teker yapmış(ön kaldırmış) olarak geçmesin mi?Ben yalnızca dondum ve bakakaldım.Plakasını alıp sitede yayınlamak isterdim ama hızından ve şaşkınlıktan alamadım.Bunun gibi bazı bilinçsiz........ insanlar yüzünden motora olan önyargı ve düşmanlıkların artması benim çok canımı sıkıyor.Zaten ya böyle düşüncesiz insanlar ya da dört tekerli taşıtlar yüzünden kazalar artmadı mı?Lütfen bunlara izin vermeyelim.Bizlerden böyle yapacak kişilerin olmayacağını biliyorum ama en azından görürsek gerektiği şekilde uyaralım:pr:

Herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Vay beceriksiz erkekler :cherry: Alacaksın bunların altından motorlarını :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Vay beceriksiz erkekler :cherry: Alacaksın bunların altından motorlarını :cherry:

Tubis ayıp oluyo ama niye erkekler beceriksiz ya :silent:Tabi böylelerinin motorunu alıcaksın

Niye kırmızıyla yazdın ben onu anlamadım?


İçimden öyle geldi bi nedeni yok

sondan 3. resimde araç kusurlu arkadan çarpmış :p

Kesinlikle katılıyorum ama sonuçta kötü bi kaza
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
sondan 3. resimde araç kusurlu arkadan çarpmış :p

arkadan çarpanın kusurlu olması motorcunun mazereti olamaz. sonuçta ömrünün geri kalanını tekerlekli sandalyede geçirme riski daha yüksek olan motorcu :). bu kazada motorcu da en az çarpan araba kadar kusurlu sayılmalı.
çünkü birinin kendine arkadan çarpmasına olanak vermiş. kaçamamış yada kaçamayacağı bir yolda gitmemesi gereken bir seyir şekliyle gidiyormuş olmalı. yada dikkatsiz olabilir. yada frenlediğinde arkadakinden kaçamayacağı bir süratte ve takip mesafesi içinde kalmak gibi bir çok şey sayılabilir. elbetteki anlık trafikte her birine dikkat etmek imkansız gibi birşeydir. ama sonuçta kusur kusurdur :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadan çarpanın kusurlu olması motorcunun mazereti olamaz. sonuçta ömrünün geri kalanını tekerlekli sandalyede geçirme riski daha yüksek olan motorcu :). bu kazada motorcu da en az çarpan araba kadar kusurlu sayılmalı.
çünkü birinin kendine arkadan çarpmasına olanak vermiş. kaçamamış yada kaçamayacağı bir yolda gitmemesi gereken bir seyir şekliyle gidiyormuş olmalı. yada dikkatsiz olabilir. yada frenlediğinde arkadakinden kaçamayacağı bir süratte ve takip mesafesi içinde kalmak gibi bir çok şey sayılabilir. elbetteki anlık trafikte her birine dikkat etmek imkansız gibi birşeydir. ama sonuçta kusur kusurdur :)

öncesinin ve sonrasının resmini görmediğimiz bir sahnenin neyle sonuçlandığını bilmediğimiz için, tertışmaya gerek yok. arkadan çarpmaların bir diğer sebebide öndeki arabaya çarpmamaktır. kusurlu yada kusursuz, Türkiye de arkadan bir araca çarpmak trafik raporlarında kusur teşkil ediyor.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
1. bayanlar kaza yapmaz genellikle kazaya sebebiyet verir 2. arkadan seyredenler için belli bir takip mesafesi vardır herkesinde bildigi gibi 3. teker yapamıyorum diye bazıları kıskanmasın o kendini bilir :):):)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
adamlar normal hareketlerde bulunmuyolarki ben bunların hiçbirine gerek duymuyorum acıkcası
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Niye her fırsatta kadınların ehliyetine el koyanlar siz değil misiniz ? :cherry: Bize ayıp olmuyor tabiiii.....

ben öyle düşünmüyorum tubis eğer düzgün kullanıyorlarsa hiçbirşey demem ama türkiye şartlarında özellikle büyük şehirlerde insanlar çok tahammülsüz.Bayanlar biraz daha dikkatli kullandıkları için:cherry: yavaş gidiyorlar insanlar buna tahammül edemiyo hemen kornaya basıyolar veya gereksiz sıkıştırmalar falan filan...Halbuki benim gördüğüm kazaların çoğunu erkekler yapıyo bu da bi tartışma konusu kimin iyi şöför olduğu göreceli bir kavram.Bence böyle gereksiz akrobasiler yapıpta kimsenin hem kendinin heme çevresindekilerin canını riske atmaya hakkı yok:wiinkk:

teker yapamıyorum diye bazıları kıskanmasın o kendini bilir :):):)

teker yapmak zor bir iş değil herkes yapabilir hatta motosiklet kullanmaktan çok daha kolay(Herkes motosiklet kullanır önemli olan adam gibi kullanmak.Gerektiği gibi). Ancak çevresindekileri riske atmadan.İsteyen canına susayan istediği kadar çılgınlık yapabilir buna kimse birşey diyemez ama TRAFİĞE KAPALI ALANLARDA yaptığı sürece.Orda yaptığı bir hata yalnızca kendine maal olur ama trafikte hem kendine hem çevrene zarar verirsin.Buna kimsenin hakkı yok
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Kendileri dışında başkalarını da tehlikeye atan beceriksiz soytarıların sonu
kaza olmayacak da ne olacak...
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
maalesef bizim ülkemizde motora binenlere serseri gözüyle bakılıyor...(Kenan Sofuoğlu)
kenan sofuoğlununda dediği gibi 3-5 tane kendini bilmez yüzünden insanlar bize karşı önyargılılar,ben motor aldığımda bile çoğu kişi bana " sen serserimisin senin motorla falan ne işin var demişlerdi..."
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
arkadan çarpanın kusurlu olması motorcunun mazereti olamaz. sonuçta ömrünün geri kalanını tekerlekli sandalyede geçirme riski daha yüksek olan motorcu :). bu kazada motorcu da en az çarpan araba kadar kusurlu sayılmalı.
çünkü birinin kendine arkadan çarpmasına olanak vermiş. kaçamamış yada kaçamayacağı bir yolda gitmemesi gereken bir seyir şekliyle gidiyormuş olmalı. yada dikkatsiz olabilir. yada frenlediğinde arkadakinden kaçamayacağı bir süratte ve takip mesafesi içinde kalmak gibi bir çok şey sayılabilir. elbetteki anlık trafikte her birine dikkat etmek imkansız gibi birşeydir. ama sonuçta kusur kusurdur :)

walla adam havadanda düşse birden frende yapsa her zaman arkadaş toslayan suçludur, adamlar takip mesafesi denen birşey koymuş hızına göre o mesafede gidersen önünde ne olursa olsun durusun :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
maalesef bizim ülkemizde motora binenlere serseri gözüyle bakılıyor...(Kenan Sofuoğlu)
kenan sofuoğlununda dediği gibi 3-5 tane kendini bilmez yüzünden insanlar bize karşı önyargılılar,ben motor aldığımda bile çoğu kişi bana " sen serserimisin senin motorla falan ne işin var demişlerdi..."

serseri olayını çok doğru

yani binenler serseri değil

serseri gözüyle bakılması olayı doğru
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Evet amman dikkat arkadaşlar:cat:
Gerçi benim için pekh hakrobatik hareketler değil, evden İTÜ ye tek teker yaparım genelde, enstitünün önünde mecburiyetten iki tekere inmek bile raatsız ediyor beni:p O kadar yani. Ama dikkatim eksiksiz, özellikle sele üzerinde amuda kalkıp gerçek bir motorcu olduğumu hissettiğim o gaza geldiğim anlarda, cep telefonumla az konuşmaya çok dikkat ediyorum:p Tek teker ile 5. fitesle mesela, viraca girmemeye çalışırım mecbur kalmadıkça, dikkati daalabiliyor insanın:p Dikkatliyim ben.

Arkadaşlar, normel bir şekilde sürünüz, hız-fren kontrolü, konsantrasyon, tedbir, ekipman vs. Daha yıllarca sürelim şu afacanları:cat:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Evet amman dikkat arkadaşlar:cat:
Arkadaşlar, normel bir şekilde sürünüz, hız-fren kontrolü, konsantrasyon, tedbir, ekipman vs. Daha yıllarca sürelim şu afacanları:cat:

Abicim sana kesinlikle katılıyorum motorunu ve canını seven kimse böyle şeyler yapmasın.Ne motorunuzu ne de sevdiklerinizi üzün...Tabi motorunuzdan başka kimseniz yoksa kiolabilir ona yazık bakın benim yok siz olduğuna şükredin bence diş fırçasıyla her sabah temizleyin:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Evet amman dikkat arkadaşlar:cat:
Gerçi benim için pekh hakrobatik hareketler değil, evden İTÜ ye tek teker yaparım genelde, enstitünün önünde mecburiyetten iki tekere inmek bile raatsız ediyor beni:p O kadar yani.
Ama dikkatim eksiksiz, özellikle sele üzerinde amuda kalkıp gerçek bir motorcu olduğumu hissettiğim o gaza geldiğim anlarda, cep telefonumla az konuşmaya çok dikkat ediyorum:p Tek teker ile 5. fitesle mesela, viraca girmemeye çalışırım mecbur kalmadıkça, dikkati daalabiliyor insanın:p Dikkatliyim ben.

Arkadaşlar, normel bir şekilde sürünüz, hız-fren kontrolü, konsantrasyon, tedbir, ekipman vs. Daha yıllarca sürelim şu afacanları:cat:

Yaa bu koyuyla yazılmış olanları tanıdığımız bi arkadaş yapıyo biliyo musunuz???
Hattaa tek teker viraja girerken bide kaza yapmıştı :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst