- Katılım
- 16 Tem 2007
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
http://www.youtube.com/watch?v=A7825XXGX1I BU ADAM DELİ!!!:cyclopsan
aYe
Yaw bu ekamba hani şu r1 ile utanmadan 900rr geçen arkadaşmıydı:queen:
Evet ta kendileri.:cherry:
Zaten ben özeniyo derken, görenlere deli bu adam dedirtecek demek istemedim.
Yine trafiği tıkayıp ege halkına eziyet edecek, ne gereği var anlamında söylemiştim.
Bırakın sıcacık evinde klevyeden versin gazı.:cherry:
aYe,dejavu
arkadaşlar,tamam gırgır sohbet hoş fakat herşey bi yere kadar hoştur değilmi???
bu arada honda rr1000 in diğer markalara karşı ezikliğini tüm dünya kabul etmişken siz hala neyin savunmasını yapıyorsunuz anlamış değilim.
sanırım diğer marekaları kullanmadınız hiç?????
etrafımda nekadar hondacı warsa tanıdığım ya suzukı yada yamahaya transfer oldu,neden acaba?????????
2003 yılına kadar honda ya gerçekten laf yok,fakaat 2004 ten sonrakiler gerçektende ezik.bunu tüm dünya gibi kabul edin ve daha fazla komik olmayın.ok
dejavu,sen kaç tane video çektin???biraz da biz seyredip gülsek
çünkü bu boş haline de ben gülüyorum burda
Arkadaşlar Sakin olalım :rendeer:
yabancı siteleri ben senden daha fazla takip ediyorum desem??şu an favori suzukı hatta yıllardır suzukı,koyu bi yamahacı olarak söylüyorum fakat gerçekte bu maalesef.Bütün dünyanın kabul ettiği şey Hondanın sağlamlığı ve stabilitesidir.
isterseniz yabancı forumlara bir göz atın bakalım. Türkiyenin dışında neredeyse Tüm ülkelerde diğerlerinden daha değerlidir Honda.
Video konusuna gelirsek,
ben senin gibi öyle düz yolda gaza basanlardan değilim.
Bizim bildiğimiz tek şey virajdır, tekerdir.
Sen eğer buraya bir viraj videosu yada resmi ekle ben buraya bütüm arşivimi eklerim. Yok ben virajla ilgili bişey ekleyemem diyorsan benim video eklememe gerek yok bizimkiler seni açmaz. Deli gibi aynı yerde döndüğüm video ve fotolar sana göre değil.:queen:
Altındaki motor viraj için yapılmıştır, düz yolda basacaksan git Hayabusa al.
Bekliyorum virajla ilgili dosyalarını


aYe,dejavu
arkadaşlar,tamam gırgır sohbet hoş fakat herşey bi yere kadar hoştur değilmi???
bu arada honda rr1000 in diğer markalara karşı ezikliğini tüm dünya kabul etmişken siz hala neyin savunmasını yapıyorsunuz anlamış değilim.
sanırım diğer marekaları kullanmadınız hiç?????
etrafımda nekadar hondacı warsa tanıdığım ya suzukı yada yamahaya transfer oldu,neden acaba?????????
2003 yılına kadar honda ya gerçekten laf yok,fakaat 2004 ten sonrakiler gerçektende ezik.bunu tüm dünya gibi kabul edin ve daha fazla komik olmayın.ok
dejavu,sen kaç tane video çektin???biraz da biz seyredip gülsek
çünkü bu boş haline de ben gülüyorum burda
arkadaşım inan 2007 de tamsüper oldu honda.eksiksiz sorunsuzyanlız o sadece 2003 - 2005 arası 2006 dan sonra honda gene toparlandı 2007 den itibaren tekdir bence helehele 2008 ler sadece teknik amaclı yenilenmişken dahada sölicek bişe bulamıyorum.
The massacre
demekki yanlış kişilere sormuşsunkişilerin görüşleri görecelidir.
GKN
1000 liklerde Suzuki pistlerde falan ünlü demişsin.
Bu konuda zirve WSBK dır. istersen bir araştır bakalım lider kimmiş.:wiinkk: