Yilin Ilk Tatli Su Motorcusu Eleme Bulusmasi. 22 Ekim 2007 Pazartesi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çantanın anahtarınıda kontak anahtarına bağla açık unutmazsın o zaman:)

ya o senmiydin:) daha yeni çıkardım kim olduunu hee:)
vallahi şindi düştü jeton yaa:)
bi sohbet edemedik senne ya, son dakkada geldimya salak oldum biraz çözemedim:))
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ya o senmiydin:) daha yeni çıkardım kim olduunu hee:)
vallahi şindi düştü jeton yaa:)
bi sohbet edemedik senne ya, son dakkada geldimya salak oldum biraz çözemedim:))

ağa ben seni nasıl görmem yaa vallahi bekledim ama erken çıkmak durumundaydım:pale:

sen benden sonra geldin kesin

ahanda ilk resim







yav ilk defa bu kadar az resim çekmişim hayret ettim kendime
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi kendi resmin bi koysana bi köşelere bidahaki buluşmada direk yanına oturim
(aman pınar duymasın)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Tatlı su motorcularına asıl motorcuların resmini sunalım :p


Ayecigim hayıdır kafalar kıyak gibi :)





İki tokat asılınca pesinden turk kahvesi gözler fal tası gibi oldu :queen:




Muzaffer abi milleti ayaklandırmak için örgütlerken :)





OZRACE ve saygıdeger eşi, Gelişim den İbrahim abimiz ve ben :)
İbrahim abi ayıptır sorması ama nereyi kesiyordun böyle capkın capkın :wiinkk:




Marv Hayırdır cok efkarlı cekiyorsun sigarayı :wiinkk:





Ahanda beni cekmişler :cyclopsan Bu resim burada olmayacaktı ama neyse :p





Metalgod ortalıgı keserken :)





aYe nin esprilerine gulerken :)





Abi hayırdır nereye baktıgınızı inan cok merak ettim.. Danger0 sen simdi topigide kilitlersin böyle dedim diye :queen:
Ama MT ailesi olarak inan cok merak ediyoruz :queen:
Hakan abicigimde sagolsun butun gun kolay rastlanmayacak sayıda olumsuzluklar yasamasına ragmen sırılsıklam da olsa geldi ve bizimle gun icinde yasadıkları inanılmaz olayları paylastı. Yorgun gorundugune bakmayın benim gibi 5 tane adamı sol cebinden cıkartır.
O güzel muhabbetini esirgemedi bizden :rendeer:





aYe Garson arkadasa kur yaparken :cyclopsan




Şirinlikler aynen devam ediyor tabii ama kızda pas yok :p





Magma sagolsun herzamanki gibi yanımızda ve güzel muhabbeti ile şenlendirdi :rendeer:





Patronum ve yeni tanıstıgımız arkadasım..





Ben bu adamı cok seviyorum yaaa..
Hayatımda bu adam kadar kaliteli ve sakin uysal bir adam daha tanımadım.
İyiki tanımısım seni be adasım..:rendeer:
Adamlıgın tarifinin canlı örneklerindensin...

Ümmet abicigim de bizi yanlız bırakmadı ve o guzel kahkaları ile senlendirdi ortalıgı :rendeer:





Aha buda aYe nin asla pas alamadıgı garson arkadasımız. aYe bence sen artık bosuna ugrasma. Yoksa kızı gorecegim diye serveti kahve dunyasına yatıracaksın :p




Küçük cerrahi ve denizci arkadasımız semih :rendeer:





Aramıza yeni katılan (sahsen ben yeni tanıdım) güzel kardeslerimizden birisi.:rendeer:



Arkadaslar ben yaslı ve unutkan bir insan oldugum icin isimlerini hatırlayamadıgım arkadaslarımdan cok ozur diliyorum
Gelen ve muhabbetini bizlerden esirgemeyen butun arkadaslarıma cok tesekkur ediyorum. Gercekten sizin o guzel sohbetinizi ve bu sıcak ortamımızı cok ama cok ozlemişim.
İyiki varsınız hayatımda ve sizin kadar güzel insanları iyiki tanımısım...:rendeer:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olm muratı çıkar bari asıl motorculardan
adam elinde kask sırtında mont takıldı ama
otoparkta yakaladım onu
4 tekerdi hemde 4*4 teker:queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
manyak yahu resimler :p aradan bitek komtan,cerrahi,ümmet abi ve babaçi yi tanıdım...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Abi hayırdır nereye baktıgınızı inan cok merak ettim.. Danger0 sen simdi topigide kilitlersin böyle dedim diye :queen:
Ama MT ailesi olarak inan cok merak ediyoruz :queen:


Metin Akpınar - Zeki Alasya filmi gibi oldu bu, Nereye bakıyolar diye vardı bişi :)

Nereye bakıcam abicim, ümmet abim pantalon almış yeni ona bakıyodum.

İşin garibi orda 2 saat oturduk , çeke çeke bu fotoğrafı mı çekip koydunuz buraya :p

Neyse bu seferlik kitlemiyorum, keyfim yerinde kıymetimi bilin :p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Senin o hasin bakıslarını kim tanımaz :wiinkk:
Sagol varol abicigim masalardan dolayı uzak kaldık ama ettigimiz muhabbet ve samimiligine bile can feda..
Cok tesekkur ederim. :rendeer:

ilk gezimdi, şile ye köfte yemeye gitmiştik sen bir ara şezlongta uyurken seni gelişim ibrahim diye uyandırmıştım:) şimdi o geldi aklıma

masalar uzak olsa ne yazarki yine yaptık muhabbetimizi:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oh oh oh oh allah muhabbetinizi arttırsın birde şu karamanda toplansak ne olurdu ne yazık koca karamandan şu sitede 3 kişi var yaw


kıskanıyorum sizleri
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875

Erhancım yapma gözünü seveyim, bunun içine şeytan kaçmış, kamçılı garson bu, kafayı bana taktı bu hesap canavarı.

Ne zaman oraya gitsek kimseden para almıyo, gelip benim başıma dikiliyo eksik var hepsini sen verçen diye.

Tırsıom ben bu hatundan, bakışlara bak gudubet şey.:queen:

Zaten yiğeninde biliyo foruma koyalım bu sadomazoşist garsonu diye ben resmi çektim, zaten çekerken yakaladı beni, gözleriynen lazerledi cadolos.:p

Neyse gerçekten güzel bir akşamdı, nickleri ezberlemeye çalışmaktayım, tabi malumunuz yaşlılık öyle hemen akla girmiyor.

Gelen bütün arkadaşlara teşekkürler.:rendeer:

En çokta seni özlemişim Erhancım, seni görmek gerçekten güzeldi.

Hoş bu hain ve zamansız hunhar saldırından sonra seni özleme konusunu bir daha gözden geçirmeye karar verdim.:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
E daha ben ne diyim.... Soora pınara kızıyosunuz geyiğin boynuzunu dağa kaçırdın diye..:queen::queen:

yaw hemen kıskanmaa tamam ben aradan çekilirim:mrgreen:

bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun akşam seninde bol bol kulaklarını çınlattık.

motorunun ne olduğunu öğrendim ama yazmiyim tadı kaçmasın:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yaw hemen kıskanmaa tamam ben aradan çekilirim:mrgreen:

bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun akşam seninde bol bol kulaklarını çınlattık.

motorunun ne olduğunu öğrendim ama yazmiyim tadı kaçmasın:cat:

Bak şimdi kıskanmakta nerden çıktı? Sen bana çakmak getirmemişsin nie getirmedin bakıyım :queen:
Aman söyleme çatlatıcam herkesi meraktan :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
MT ailesini çok özlemişim yaavv:) Buluşmayı ayarlayan Cerrahi Kardeşime teşekkürlerimi sunarım. Hepinizi görmek çok güzeldi arkadaşlar. Eve dönerken bir ara bovulacağımı sandım:p Bir dahaki buluşma Kardanadam yapmak için olsun o zaman:mrgreen:
Herkese en içten selamlarımla:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst