eerrbil ne diyon kardeş alla sen. ben daha 4. vitesten 5 e gecememişim sen diyon viraj yap.....benim 5. vites dişlisi pas ttutmuş.tırt SS ci olcam bem
Çakma SS'ci... :queen::queen:
insan haddini bilince de apayrı bir güzel oluyormuş be yahueerrbil ne diyon kardeş alla sen. ben daha 4. vitesten 5 e gecememişim sen diyon viraj yap.....benim 5. vites dişlisi pas ttutmuş.tırt SS ci olcam bem
insan haddini bilince de apayrı bir güzel oluyormuş be yahu
helalin var tırt cartmancım:cat:
2008 yazı bana uğra,saati 150ytl den 3 saatte rossiye çewriririm seni ok:cherry:
Abi benimde popomu bi R1 selesine oturtur musun? Beleşe?? :queen:
taklitçi kolpa patlak mısırcı sus sen....
Ondan sonra gey misin oolum sen diyorum kızıyosunuz. Aaaa hiç kızmayın ama söyletiyosunuz vallaa Gey misin oolum sen :cherry:
Ohh vallaa dedim rahatladım :queen:
Zuhahahahaah... :queen::queen:
Ablaaaa.. 17 Yaşındaki bir delikanlıya, GEY demeye utanmıyo musun sen? :salut:
Oolum yüksek sesle 17 demesene.. Gey ler rahat bırakmaz vallaa :queen::queen::queen:
pınar,geylerle ilgili bir sorununmu war acaba???(meraktan):cherry:Oolum yüksek sesle 17 demesene.. Gey ler rahat bırakmaz vallaa :queen::queen::queen:
pınar,geylerle ilgili bir sorununmu war acaba???(meraktan):cherry:
herkezi gey yaptın yahu,koltuğa oturmaya gelmeyecek wallahi
Sanırım anladın sen onu :queen:
eerrbil ne diyon kardeş alla sen. ben daha 4. vitesten 5 e gecememişim sen diyon viraj yap.....benim 5. vites dişlisi pas ttutmuş.tırt SS ci olcam bem
bir de onun 6. vitesi var haa
onu ilk aldıgım zaman söktürdüm ben![]()
Arkandanım metehan, destekçinim senin :queen: