Honda 1000RR cartman ne aramaz :)

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
honda fakat hayat r1 de:cherry::cherry::cherry:
hayırlı uğurlu olsun,allah granajlarına asvalt değdirmesin:cat:
yalnız azıcık viraj yap yahu,nedir o lastiklerinin hali öyle,korkma yat yat:bounce:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
eerrbil ne diyon kardeş alla sen. ben daha 4. vitesten 5 e gecememişim sen diyon viraj yap.....benim 5. vites dişlisi pas ttutmuş.tırt SS ci olcam bem
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
eerrbil ne diyon kardeş alla sen. ben daha 4. vitesten 5 e gecememişim sen diyon viraj yap.....benim 5. vites dişlisi pas ttutmuş.tırt SS ci olcam bem
insan haddini bilince de apayrı bir güzel oluyormuş be yahu
helalin var tırt cartmancım:cat:
2008 yazı bana uğra,saati 150ytl den 3 saatte rossiye çewriririm seni ok:cherry:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
2 dk topicimi boş bırakıom gene ne geyikler cevirmişsiniz ya bi hava almaya cıkamıcaz mı dışarı alla alla. Pınar artık sana hiç bişi demiyorum? Mete kızıyo reklam yapıyo diyo benim için. meyva veren agac taşlanır....
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
gt 250 mi var sende?görmedim bugune kadar resmi gözüme carpmadı varsa bi link atsana tiger kardeşim.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
1yıldır gt250r kullanıyorum ama başlık açmadım bunun için, burda resmi yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst