Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
6
:) merhaba arkadaşlar.epeydir foruma girmiyordum.ben makinayı garaja koydum.malum havalar soğudu.artık haftada bir falan çalıştırırım heralde.bu arada arbetus kardeşim kartal kafası güzel olmuş.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
fuzuli sende mi tatlı su motorcususun? :p kartalı beğendiğine sevindim. sağlıcakla.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
sevindirici haber: yurt dışından işteklifi aldım:)
üzücü haber: teklifi kabul ettim ve motorumu satmak zorundayım!:(
almak isteyen olursa...
bayağı bir fiyat kırmayı düşünüyorum
ilgilenenler özelden gelsin lütfen...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sende mi brutus? senin adına sevindim. inş. daha sağlam bir makina ile dönersin. aslında ben de artık yavaş yavaş terfi etmeyi düşünüyorum hesap kitap işine girdim iyicene bende. kılıfına uydurursam ben de vulcan alıcam.

sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
İşe gidip gelirken otobanı kullanıyorum. Esen rüzgar bana şerit değiştirtiyor yanda bir araç olsa üstüne çıkıcam. Bununla baş etmek için bir yöntem var mı, tek çözüm kaba kuvvet mi?
Bu arada söylemeden edemeyeceğim motordan hiç inesim yok. Sürekli bir gezme isteği var içimde ya bakalım napcaz?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
İşe gidip gelirken otobanı kullanıyorum. Esen rüzgar bana şerit değiştirtiyor yanda bir araç olsa üstüne çıkıcam. Bununla baş etmek için bir yöntem var mı, tek çözüm kaba kuvvet mi?
Bu arada söylemeden edemeyeceğim motordan hiç inesim yok. Sürekli bir gezme isteği var içimde ya bakalım napcaz?

ön cam bi nebze olsun durumu düzeltiyor. yan rüzgar içinse benim kullanığım yöntem, selenin üstünde rüzgarın geldiği tarafa hafifce kaymak.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
76
s.a. arkadaşlar adım yusuf size bir sorum olacak bu mct sitede çift silindir yazıo tek silindir değilmiydi bu makina ? bide çift se de tek sede 100 km deki yakıtı hakkında bilgi verebilecek olan ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
s.a. arkadaşlar adım yusuf size bir sorum olacak bu mct sitede çift silindir yazıo tek silindir değilmiydi bu makina ? bide çift se de tek sede 100 km deki yakıtı hakkında bilgi verebilecek olan ?

MCt 250 çift silindirlidir 100 km de 3 3,5 lt civarı yakar.

Dün Bursa Mustafakemalpaşa ya gittim gidiş dönüş 370 km civarı tuttu bukez eski yoldan geldim. giderken dehşet yağmur vardı ama sadece ellerim ve birazda ayağım ıslanmış. hiç üşümedim Kıyafetlerime tam not verdim. Tabi motoruma da. Sonradan taktığım akü göstergesi dandik çıktı :p ibresi sağa sola fazla sallanıyor amortisman momenti bozuldu herhalde.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
BİR SORU :
---------------------------------------------------------------
ARKAŞADAŞLAR MCT250 DE, 4LÜ SİNYALİ NASIL YAKIYORUZ, BİLEN VAR MI?

---------------------------------
NOT : Yazıyı özelikle büyük harfle yazdım, çünkü bazen sorduğum sorular arada kaynayıp gidiyor. Cevap veren olursa sevinirim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
BİR SORU :
---------------------------------------------------------------
ARKAŞADAŞLAR MCT250 DE, 4LÜ SİNYALİ NASIL YAKIYORUZ, BİLEN VAR MI?

---------------------------------
NOT : Yazıyı özelikle büyük harfle yazdım, çünkü bazen sorduğum sorular arada kaynayıp gidiyor. Cevap veren olursa sevinirim

MCT de 4 lü flaşör sistemi yok yapman lazım onuda bu şekilde yaparsın.
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arkadaşlar ağustos başından beri firmadan ön far bekliyorum.kaza yapmıştım ufak far girmişti.uygun bir marka model varmı tavsiyedeceğiniz uyan bizim mctye teşekkürler
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
16
yokmu 2. el az kullanılmış MCT isteyen 3000 km de benim siyah 8000 km de de mustafanın var kırmızı ateş parçası bunlar 2006 modeller.. haydeee satılıyorrr..
ARBETUS sat artık şunları gayri dayanacak gücümüz kalmadı :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
76
Way canına 2 silindir ha beni düşünme sürecine düşürdü bile ( aklımda honda dylan vardı, mondialler de çok arıza oluo ama bakacaz )
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
76
Yok eğer ben bunuda alsam dylan da alsam uzun yol uapmak için alacağım tek seferde 366 en az yaptığım km olur heralde :) Eğer herhangibi ciddi şikayetiniz olduysa bana da anlatırsanız sevinirim...
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
bu motorla ilgili tüm muhtemel sorunlar ilk 40 sayfada yazıyor
takip etmenizi, okumanızı tavsiye ederim...
--------------------------------------------------------------------------
arkadaşlar daha önce de bahsettiğim gibi acilen motorumu satmam gerekiyor...
buradan alacak bir arkadaş varsa 2000ytlye bırakıp gideceğim.
ilgilenen varsa özel mesaj atsın lütfen.
teşekkürler
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
benimde eskiden mct vardı sattım çok modfiye yaptım jantları çelik yaptım arka yaslanmalık ön grenajların içine gizli mor ışık akşamları harika görünüm v.s hatılamıyorum yaptıklarımı ama görülmeye değerdi chooper motor için bana özel msj atın modifiye için bi yer biliyorum tanıdık harika şeyler yapıyor...

işte motorum:

<a target='_blank' href='http://img126.imageshack.us/my.php?image=image00260ds4.jpg'><img src='http://img126.imageshack.us/img126/7444/image00260ds4.th.jpg' border='0'/></a>
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst