Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
süper resimler aykan
turgutreisi de özlemişim bayaa
senin motor da çok yakışıklı çıkmış
seviyorum ben bu motoru yaa
bir de lastiklerden memnun musun?
fark hissettin mi çok
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
süper resimler aykan
turgutreisi de özlemişim bayaa
senin motor da çok yakışıklı çıkmış
seviyorum ben bu motoru yaa
bir de lastiklerden memnun musun?
fark hissettin mi çok

abi iyidir bizim buralar resimlik çok yer var daha ama zaman kısıtlı arada geziyoruz böle çekiyoruz fotorafçılık merakı işte inşallah yaza görüşürüz bu yaz görüşemedik yogunduk; lastiklere gelecek olursak ilk servise kızdım ya böle şeymi olur nası arka öne takılırmı vs vs. neyse taktık ilk kullandıgımda gidonda agırlık hissettim ama alışınca virajlara nasıl daldıgına hayret ettim motorun iyi yatıyor gerçekten birazda risk alarak iyice zorladım önde kayma bekledim ama kaymadı iyi ama aşınma sürelerini bilemiyorum şu an, zamanla bakıcaz not vermek gerekirse lastikler 10 üzerinden 8 yalnız hatırlatayım orjinal ön lastik ebadından piyasada yok anca başka marka bulabilisiniz.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
AYKAN fotograflar çok güzel yalnız motorunun koruma demiri yok:silent: Onu en yakın zamanda taktırmanı tavsiye ederim.Olurya düşersin başına iş açar.Fotografları biraz daha ufak yükleseydin daha iyi olurdu.Açılmıyor sayfa :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya erdo resimleri 800*600 yükledim keşke daha küçük yapsaydım ha bide şu koruma demirinden ben hiç biyerde bulamadım var ama nikalajlı çok çirkin biri bana sevabına ordan alsada ben neyse masrafını versem çok iyi olacak ama gönüllü lazım:):mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aldım bir haftadır biniyom. Ama motoru alışım tam Necdet Abinin cenaze gününe denk geldiği için topic filan açmak içimden gelmedi.
www.cbf150.net deki büyük buluşma yağmurdan ertelenmezse oraya gelicem yeni motorumla.

vayy kardeşim hayırlı olsun...cillop gibim makina valla...sanada yakışır...




bu ne ya hep motosiklet...bıktım valla...hep aynı geyik...birazda 4 tekerlerden bahsedelim...:p:bounce:


Haşin erkek Mete Handro...Nişantaşı Çocuğu...:queen:















aykann naptın be abi...Bodrum anılarım depreşti...ama boyutlar çok küçük...biraz daha büyük olursa ekrandan taşıcak valla...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
lastikler ne marka ölçüleri ne aceba bilgi verirmisiniz aynsından alıcam bende
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
aykan , şu an da ön lastik ölçüler ile arka lastik ölçüleri aynı oldu mu ?
Doğru anladım değil mi ?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yakışır cabrioda mete abime heyt valla italyan mafyaları gibi bakmışın orda pompacının korkmasına şaşırmadım :queen::p

Arkadaşlar arka lastik çapıyla ön lastik çapı aynı 90/90 18 çok dişli duro ve uyuyor cantta aynı zaten tek sorun ilk aldıgınızde gidon agır gelebilir biraz ama takılacak şey değil çünki şu an daha iyi yol tutuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mafyasın dediler gız vermediler be aykan abi...:p


yahu ilanlara bakıyom...31.000de en yüksek km...2950 istiyor...nası satcak anlamıyorum...2900 ün üstünde fiyat veren satamaz beyler...ben verdim satamadım ordan biliyom...4.kez ilanımı geri çektim valla...yalama oldu benim ilan...aktif pasif derken makinama tekrar kavuştum...:p


http://www.sahibinden.com/sahibinden_satilik_cbf150WQQaXQQ4743666WQQpXQQdisplayitem?


yav 3000 km deki motoruna 3500 isteyen bile var yani...


http://www.sahibinden.com/temiz_motorsikletWQQaXQQ4661221WQQpXQQdisplayitem?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bizde ikinci el neden bukadar deger kaybediyor? alırken pahalı satarken ucuz ötv kdv falan filan vs....vs.... ben motorumu satmam hayatta 3500 saymışım 2200 veriyolar ben satmam arkadaş giderim bitane daha alırım yedekte durur gene satmam paraya sıkışmadıgım sürece almayı düşünüyorum aslında bi motor daha xcıtıng 250 kymco ama bunu satmam.sizde satmayın piyasa degeri artsın!
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
CBF150'yi yeni aldım fakat aynaların görüş problemi var.:pr:

Aynalara ilgili problemi olup da çözen bi arkadaşımız var mı?topikte aradım ama bu sorunun tam bi çözümünü bulamadım.bazıları ybr'nin bazıları dafarklı modellerin aynalarını takmış,bence bu çözüm olmasa gerek.:silent:
bu sorunu nasıl çözebilirim?:silent:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Aldım bir haftadır biniyom. Ama motoru alışım tam Necdet Abinin cenaze gününe denk geldiği için topic filan açmak içimden gelmedi.
www.cbf150.net deki büyük buluşma yağmurdan ertelenmezse oraya gelicem yeni motorumla.

abi sen topic i açmadan ben sana hayırlı olsun diyeyim allah kazasız hayırlı günlerde binmeni nasip etsin

vayy kardeşim hayırlı olsun...cillop gibim makina valla...sanada yakışır...




bu ne ya hep motosiklet...bıktım valla...hep aynı geyik...birazda 4 tekerlerden bahsedelim...:p:bounce:


Haşin erkek Mete Handro...Nişantaşı Çocuğu...:queen:















metehan abi bizde tavanı açılır sonradan da kapanır bi dört tekerlek yok nasıl bahsedelim dört tekerlektenmotora devam
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
gerçekten güzel motor benim bile canım çekmiyo değil bu motora bindim çok güzel yola gidiyo dengeli ama biraz vibrasyon var ziyarete geliriz topiğe:)


Sağol kardeş. Vibrasyon sadece belli devir aralığında oluyor ama rahatsız edici değil, eh o da cruiser için normal, o devirde ısrar etmezsen vibrasyon sıfırlanıyor.. Bu arada evet acayip dengeli. Neredeyse duracak kadar düşük hızda bile ayaklarımı yere koymadan gidiyorum. Aynalardan acayip memnunum, arkayı yayla gibi gösteriyor. Çok rahat alet. Benim leylek bacaklar rahat etti.:mrgreen:
Fotoğrafları küçük yükleseydin ya.

vayy kardeşim hayırlı olsun...cillop gibim makina valla...sanada yakışır...

Sağol Metehanım. Bu arada sen de cabrioya yakışmışsın be yav, harbi babalar gibi çıkmışsın. Hey yavrum hey beee....:queen:



A.banus sana da teşekkürler sağolasın. Topiği açtım iki gün oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben karar verdim metoyla italyaya gidiyoruz ben menejer :mrgreen:eek:da haşin oyuncu derken parayı kırıyoruz derken 2 goldwing falan arkası gelir zaten :mrgreen::ptüh sayısalda yattı beee!!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bizde ikinci el neden bukadar deger kaybediyor? alırken pahalı satarken ucuz ötv kdv falan filan vs....vs.... ben motorumu satmam hayatta 3500 saymışım 2200 veriyolar ben satmam arkadaş giderim bitane daha alırım yedekte durur gene satmam paraya sıkışmadıgım sürece almayı düşünüyorum aslında bi motor daha xcıtıng 250 kymco ama bunu satmam.sizde satmayın piyasa degeri artsın!


len bu DA VINCI tablosumu...:queen:kankacım bu meretleri sen satmazsan başkası fiyatı kırarak bi şeklde piyasayı oluşturur...Allah göstermesinde kimin ne zaman ne paraya ihtiyacı olacağıda belli olmaz...an gelir...2000 liraya bile verirsin acil durumlarda...biz yatırım için almadık zaten...ama motorumuzun markası bize çok çok kaybettirmiyor...%25-30 kayıplar 2.eller için normaldir...Honda alarak başta kazandık...en düşük fiyat 2500 den okutursun..:cat:

CBF150'yi yeni aldım fakat aynaların görüş problemi var.:pr:

Aynalara ilgili problemi olup da çözen bi arkadaşımız var mı?topikte aradım ama bu sorunun tam bi çözümünü bulamadım.bazıları ybr'nin bazıları dafarklı modellerin aynalarını takmış,bence bu çözüm olmasa gerek.:silent:
bu sorunu nasıl çözebilirim?:silent:



dostum ayna sıkıntısı kronik...yani çözümsüz...ama cbr 125 aynası takabilirsen görüş açın biraz artar...bunları üretirken bu detaya dikkat etmemişler...sadece kolunu görüyorsun...dezavantaj bizim için...hayati mevzu aslında elde var sıfır...


metehan abi bizde tavanı açılır sonradan da kapanır bi dört tekerlek yok nasıl bahsedelim dört tekerlektenmotora devam


abicim benim olmayan tavanı açılır sonradanda kapanır 4 tekeri :pnapayım...elalemin şeyiyle şey işte...:queen:


Sağol Metehanım. Bu arada sen de cabrioya yakışmışsın be yav, harbi babalar gibi çıkmışsın. Hey yavrum hey beee....:queen:

.

heyy yavrum dimii...Senin mekana porche cayenne ile gelemde bi ara o zaman havayı gör...sende kapıda karşılaki bi anlamı olsun dimi...şekerimmm...kankam gelmiş hesabı güvnelikçiler vayyy Çağrı Beyin çevresi genişmiş hesaaabııı desinler...:pveya 7.45...veya Maseratı ghıblı...veya s500...veya porche carrera....veya 307cc...veya Q7...veya işte...:p:bounce:hankısıyla istersen garajda yatar abisi...




ben karar verdim metoyla italyaya gidiyoruz ben menejer :mrgreen:eek:da haşin oyuncu derken parayı kırıyoruz derken 2 goldwing falan arkası gelir zaten :mrgreen::ptüh sayısalda yattı beee!!

hadi ya bende sayısal oynadıydım bi bakayım belkide artık kimsenin kapısını açmam artık...:pale:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yaw sonunda herkesin başına gelen olay benimde başıma geldi...7300de kısa farım patlamış...kaç kuruş bu ampul bilgisi olan varmı??
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav ne olcek...kıçıkırık bi mini ampül...3 lirayı hayatta geçmiyor...mesele 24 saat yanmasa yani sabah gereksiz yanmasa bu ampulde patlamaz ya...aşırı ısınma oluyor...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
3 lira yan sanayisi:p:mrgreen:10 ytl sıkışmış bişey olmaz far patlar benim 3 defa patladı!meto abi sözü arabadan açmışken ordaki q7 ibaresini kullanmayacaktın yaram depreşti o nası bi alet ya....:salut:baktınmı sayısala ne oldu bana gene 3 in 1 aldım:salut:eek:lmaz bu iş sürmeye devam cıbıfleri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst