süper resimler aykan
turgutreisi de özlemişim bayaa
senin motor da çok yakışıklı çıkmış
seviyorum ben bu motoru yaa
bir de lastiklerden memnun musun?
fark hissettin mi çok
Aldım bir haftadır biniyom. Ama motoru alışım tam Necdet Abinin cenaze gününe denk geldiği için topic filan açmak içimden gelmedi.
www.cbf150.net deki büyük buluşma yağmurdan ertelenmezse oraya gelicem yeni motorumla.





Aldım bir haftadır biniyom. Ama motoru alışım tam Necdet Abinin cenaze gününe denk geldiği için topic filan açmak içimden gelmedi.
www.cbf150.net deki büyük buluşma yağmurdan ertelenmezse oraya gelicem yeni motorumla.
vayy kardeşim hayırlı olsun...cillop gibim makina valla...sanada yakışır...
bu ne ya hep motosiklet...bıktım valla...hep aynı geyik...birazda 4 tekerlerden bahsedelim...:bounce:
Haşin erkek Mete Handro...Nişantaşı Çocuğu...:queen:
metehan abi bizde tavanı açılır sonradan da kapanır bi dört tekerlek yok nasıl bahsedelim dört tekerlektenmotora devam
gerçekten güzel motor benim bile canım çekmiyo değil bu motora bindim çok güzel yola gidiyo dengeli ama biraz vibrasyon var ziyarete geliriz topiğe![]()
vayy kardeşim hayırlı olsun...cillop gibim makina valla...sanada yakışır...
bizde ikinci el neden bukadar deger kaybediyor? alırken pahalı satarken ucuz ötv kdv falan filan vs....vs.... ben motorumu satmam hayatta 3500 saymışım 2200 veriyolar ben satmam arkadaş giderim bitane daha alırım yedekte durur gene satmam paraya sıkışmadıgım sürece almayı düşünüyorum aslında bi motor daha xcıtıng 250 kymco ama bunu satmam.sizde satmayın piyasa degeri artsın!
CBF150'yi yeni aldım fakat aynaların görüş problemi var.r:
Aynalara ilgili problemi olup da çözen bi arkadaşımız var mı?topikte aradım ama bu sorunun tam bi çözümünü bulamadım.bazıları ybr'nin bazıları dafarklı modellerin aynalarını takmış,bence bu çözüm olmasa gerek.:silent:
bu sorunu nasıl çözebilirim?:silent:
metehan abi bizde tavanı açılır sonradan da kapanır bi dört tekerlek yok nasıl bahsedelim dört tekerlektenmotora devam
Sağol Metehanım. Bu arada sen de cabrioya yakışmışsın be yav, harbi babalar gibi çıkmışsın. Hey yavrum hey beee....:queen:
.
ben karar verdim metoyla italyaya gidiyoruz ben menejer :mrgreenda haşin oyuncu derken parayı kırıyoruz derken 2 goldwing falan arkası gelir zaten :mrgreen:
tüh sayısalda yattı beee!!
yaw sonunda herkesin başına gelen olay benimde başıma geldi...7300de kısa farım patlamış...kaç kuruş bu ampul bilgisi olan varmı??