fz1 naked far?

Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
3
yamaha fz1 naked modelinde orjinal farı cıkartıp yerine aynı boyutlarda yuvarlak far takabiliyor muyuz???::sos::
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Bende CBF500 var gel farlarımızı takas edelim :) istediğin gibi yuvarlak far.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
neden be abicim
o far o makinanın tasarımın tamalayan bi şekle şemale sahip
düz yuvarlak hoş durmaz derim
genede sen bilirsin..
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
bence farklı ve güzel bişey olabilir denemek lazım:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
fz6zd3.jpg

Fz6 ya bu tarz değişiklikler yapan var. Bağlantı yerlerini yeni fara göre ayarlamak mümkün.
Türkiyede naked FZ1 hiç satılmadığını sanıyordum.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
3
tskkr

fz6zd3.jpg

Fz6 ya bu tarz değişiklikler yapan var. Bağlantı yerlerini yeni fara göre ayarlamak mümkün.
Türkiyede naked FZ1 hiç satılmadığını sanıyordum.


super aynen boyle ;fakat ruzgarligi olmayacak ve capı biraz daha buyuk oldugu zaman....:queen:::xblink:: naked motorları boyle daha cok seviyorum daha cekici oluyor.resim icin cok tesekkurler.
bir sorum daha olacak ;tukiyede bunu motorun catal kısmına yada o bolgeye zeval vermeden yapılabiliyor mu?sonucta ucuz sayılabilecek bi motor deil ve kimse motorunun zarar gormesini istemez...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
himmm eski model leyland kamyon farı iş görür sanırım yeterince büyüktür :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben severim ben severim :mrgreen: şöyle 5 yıl sonra bi ss makine bile alsam naked far takıcam :p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bende naked a geçiyorum gt 650 alıcam nostalji falan denmiş ama 2007 model farları yuvarlak :silent: gerçi bende egsozla farları değiştirebilirim bakalım! alınca sizlerden yardım isticem
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
İlk defa bu tip fara merakı olan birini görmüş oldum :p

Ertekin sorma gitsin...Naked motorları sevmeme rağmen en uyuz olduğum yönleri aynadan bakıldığında kurye motorlarını andıran yuvarlak farlarıydı...arkadaşın bu yaklaşımı karşınında bende şoke olmadım değil...:cyclopsan
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi :mrgreen: yeni nesil farları sevin sizde :mrgreen: kawasaki z750 nin farı çok tatlı gsr600 ünde öyle ama ben zenon taklı gs500 ü hiç bişeye değişmem :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İlk defa bu tip fara merakı olan birini görmüş oldum :p

Ertekin sorma gitsin...Naked motorları sevmeme rağmen en uyuz olduğum yönleri aynadan bakıldığında kurye motorlarını andıran yuvarlak farlarıydı...arkadaşın bu yaklaşımı karşınında bende şoke olmadım değil...:cyclopsan

Aslında yuvarlak farın yakışması olayı tamamen motorun tasarımı ile ilgili. z750 , gsr 600 gibi modern tasarıma sahip motorlara tabiki yuvarlak far yakışmaz ama cbf 500, gt 650 gibi klasikleşmiş tasarıma sahip motorlarda ise yuvarlak far vazgeçilmez. Ben z 750 deki farıda gt 650 deki farıda güzel buluyorum. Motor tasarımına uygun farlar. Birde xenon far olursa off tadından yenmez::dpac::::dpac::
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Yuvarlak far Ducati Monster'da ve eski hornet'larda fena durmuyor.. Diğerlerine ısınamadım bir türlü... :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
cbf 500, gt 650 gibi klasikleşmiş tasarıma sahip motorlarda ise yuvarlak far vazgeçilmez.

Valla ne yalan söyleyim bu iki modelki farda benim hoşuma gitmiyo en azından FZ6'daki yada ER6N'deki gibi bir far daha yaratıcı olurdu diye düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst