- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar belkide saçma bi konu ama yinede merak ettiğim aynı zamanda tedirgin olduğum bi konu varr , neden kaza yapan motorlar genel olarak kawa zxr serisi ve honda 1000 rr oluyoo , neden bi gsxr yada hayabusa yada r1 felan değilde bu motorların kaza haberleirni daha çok duyuyoruzz , saçma bi başlık olduğunu düşünüyosanız hiç bişey yazmayın arkadaşlar SAYGILAR
bu aylarda motorumu +600 cc bi racingle değiştirecem hatta geçen bi kawa 6.36 nın pazarlığına bile oturdum ama işte kaza oranlarının bana göre yüksek olmasından dolayı kawa almayacağımı söyledim yetkililere , onlarda piyasada çok o yüzden çok kaza haberi alınıyo bu makinalardan dedi, bide hayabusa kullanan bi dostum kawanın değişik bi sürüş tarzı olduğunu ,kawa sürücülerinin başka motor kullanmadıklarını motorunu değiştirenlerde yine aynı markanın ( kawanın ) bi üst modelini aldığını felan söyledi siz ne diyosunuzzz
bu aylarda motorumu +600 cc bi racingle değiştirecem hatta geçen bi kawa 6.36 nın pazarlığına bile oturdum ama işte kaza oranlarının bana göre yüksek olmasından dolayı kawa almayacağımı söyledim yetkililere , onlarda piyasada çok o yüzden çok kaza haberi alınıyo bu makinalardan dedi, bide hayabusa kullanan bi dostum kawanın değişik bi sürüş tarzı olduğunu ,kawa sürücülerinin başka motor kullanmadıklarını motorunu değiştirenlerde yine aynı markanın ( kawanın ) bi üst modelini aldığını felan söyledi siz ne diyosunuzzz