Bujiden ateşlemenin falına bakmak

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Bujinin durumuna bakarak motorumuzun ateşlemesinin yada avans ayarının düzgün olup olmadığını analayabiliriz.
Aşağıdaki resimi incelerseniz size yardımcı olacaktır.


Shot at 2007-08-21
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
zuendkerzenbilderxk7mi0.jpg


En son baktığımda işaretlediğimden biraz daha fazla kurumluydu.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
@yucika Benimde hep aklıma o geldi yalnız hava filtresinin durumu iyi.Sanırım hava ayarlarında bir sorun var.Bizim Ybr lerin de hava ayar civatası çok sakat bir yerde.Bir kaç kere uğraştık bir türlü tam randıman sağlaya madık.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
benımkıde işaretli olanınkının sol tarafındaki gibi... Yanı good :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
dostum sen heralde yağı her zaman fazla kaçırıyon da ondandır yoksam iki zamanlı makinada yağın orantısını tuturursan ve ateşlemeyi iyi ayarlarsan hep bembeyaz kurum oluşur.:cat:

heralde fazla kaçırıyoz jawasakinin eksozdan yağ atıp duruyo zaten mont,t-shirt filan bırakmadı valla :mrgreen:
mz'e baya bi yağsız bindim buji beyazdı:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst