![]()
En son baktığımda işaretlediğimden biraz daha fazla kurumluydu.
bunların hepsi aynı gibi ya
benimkiler her zaman kapkara yağlı kara yada kuru kara![]()
dostum sen heralde yağı her zaman fazla kaçırıyon da ondandır yoksam iki zamanlı makinada yağın orantısını tuturursan ve ateşlemeyi iyi ayarlarsan hep bembeyaz kurum oluşur.:cat: