- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
keşke.... bıraz daha buyuk olsaydım annemler motor almama ızın verselerdı
dilek.... sabah ogle aksam hep pızza yesem
mezar taşıma .... tek rakıbım turk hava yolları
ıso abıden korkusuna mezar tasında ne yazacak onu hesaplıyo duy ıso abı bee ne hallere soktun adamı
dilek.... sabah ogle aksam hep pızza yesem
mezar taşıma .... tek rakıbım turk hava yolları
ıso abıden korkusuna mezar tasında ne yazacak onu hesaplıyo duy ıso abı bee ne hallere soktun adamı
Son düzenleme: