üçü bir arada bakalım sizlerden neler cıkacak

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
keşke.... bıraz daha buyuk olsaydım annemler motor almama ızın verselerdı

dilek.... sabah ogle aksam hep pızza yesem

mezar taşıma .... tek rakıbım turk hava yolları :p
ıso abıden korkusuna mezar tasında ne yazacak onu hesaplıyo duy ıso abı bee ne hallere soktun adamı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
keşke ........................ Nefsim ile adım adım ögrenip Sâfiye makamına ulaşabilsem
bir dilek ..................... Allah Kendinden Baska Dert vermesin

mezar taşına ............. Artık şimdi hesap zamanı...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
keşke................ hayat bana güzel yüzünü gösterebilseydi
bir dilek............. vfr800 istiyorum (r1 veya cbr1000 de olabilirr:queen:)
mezar taşına....... hayatı çok sevdi, hayat ona bi kere gülümsemedi
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
keşke................ cbr600F'im olsa bitane
bir dilek............. motogp2 yarışsam(1-2tur atsamda olur :queen: )
mezar taşına...... Hayatımı kaybettim, hükümsüzdür:queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
keşke: seni daha önce tanısaydım güzel kız
bir dilek:çok param olsada hem seni hemde şu r1 i alsam
mezar taşıma: RUHUNA FATİHA :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
keşke............bu oyunu hiç görmeseydim

bir dilek.........yazı göndermeden önce daha düzgün bişeler yazmayı diliyorum

mezar taşı......üçü bir arada konusuna düzgün bişeler yazamadığı için kahrından öldü
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
keşke..............sevdiğim olsaydı

bir dilek..........komşu kızı karım olsun

mezar taşı..........deli gibi sevdim manyak gibi evlendim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke................ keşke diyeceğim birşeyler olsaydı

bir dilek ............ üniversiteyi 4 yılda bitirmek

mezar taşıma...... Mehmetçik tepede bekler nöbette, Türk Bayrağı Dalgalanır göklerde

........

lisede edebiyat hocam sölemişti ve benim hayat felsefem olmuştur "yaşadığım hic bir şeyepişman değilim öfkem yaşamadıklarıma"
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
neyse bir daha yazam...

keşke.........yaptığım hataları yapmadan önce iyice düşünseydim

bir dilek...........ailemin yüzünü kara çıkarmamak

mezar taşına.......zarara gidene acınmaz (bu da benim felsefem)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
keşke......akıllı olsaydım :p
bir dilek......gl 1800 ıstıyorum
mezar taşına .....bakmayın lan oyle dua okuyun yanıyommm....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
keşke............Dünyaya 30 sene sonra gelseydim
bir dilek.........Ybr yi cbf 250 yapabilsem
mezar taşına..hayatta herşeyden nasibini aldı...........
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke...................bi Hayabusam olsaaa:cat:
bir dilek................F1 de yarışmak:cat:
mezar taşına ........ne Hayabusası oldu ne de F1de yarışabildi :salut:RUHUNA FATİHAA
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
keşke............... günahları işlerken ahiret aklıma gelseydi..!
bir dilek............ mutlu, huzurlu, kazalardan belalardan uzak, bol kazançlı helal rızıklı bir hayat...
mezar taşına..... hüve-l bâkî "bir gün herkes mutlaka ölümü tadacak"
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
keşke.........motora hiç binmeseydim
dilek..........motor ile alakalı bir ölüm yaşamam
mezartaşı...kendim ettim kendim buldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst