moto gp güzelleri

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
moto gp crash

[YT]y7ewq5J2OWk[/YT] .
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca..deermişim..:p

allah sahibine bağışlasın demek düşer bizede..:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Başlık için kötü bir zamanlama.

Oturup ağlamayalım ama zil takıp oynamakta etik olarak doğru değil.:pale:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
Başlık için kötü bir zamanlama.

Oturup ağlamayalım ama zil takıp oynamakta etik olarak doğru değil.:pale:

ama sen şimdi olayı yanlış yere çektin beni yanlış lanse ettin insanlara. yani ben çok seviniyorum:silent: en az senin kadar üzgünüm:salut::salut:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok estafurullah niye öyle bir düşüncem olsun.

Sadece bir anlık dalgınlığına gelmiş işte.

Seni kırmak istemedim, özür dilerim.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
Yok estafurullah niye öyle bir düşüncem olsun.

Sadece bir anlık dalgınlığına gelmiş işte.

Seni kırmak istemedim, özür dilerim.

riCa ederİm saoL. çOk ii bİ kiŞilikSin özür diLemeyİ biLioSun baŞkaSıydı belkide daha sert cevaplar yazabilirdi saol aye bende özür dilerim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
13+2 şehit haberi üstüne üstün sitede sevilen bir abinin vefatı+kadir gecesi yapmayın lütfen yeri zamanı hiç uygun olmamış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst