- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 458
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah işe gelirken 100.yılın Balgat tarafı girişindeki kavşakta bi taksi orta şeritte ilerlerken sola dönmeye kalktı. Ben de sol şeritte ilerliyordum, taksiyi geçmek üzereydim. Hiç aynaya bakmadan üstüme kırdı. Bende motoru sola yatırıp olabildiğince yavaşlayıp paralel gittim bi süre, o üstüme kırmaya devam edince sol aynaya kolum çarptı ve ayna uçtu. Korumalı montum olmasaydı kolum kesin zarar görürdü. Koruma demiride kapıları sıyırmış biraz çizmiş. Taksici polis çağıralım dedi. Baya bekledik polisi. Sonunda geldiler. Fotoğraf çekildikten sonra araçları kenara çektik. Ben motoru çekerken taksici hemen polisin yanına gidip ben dururken çarptı demiş. Ben de olduğu gibi anlattım olayı. Orda biraz tartıştık, yalan söylemeye devam etti. Bende yalanlarını çürüttüm. Polis sinirlendi ve taksicinin yalan söylediğini anladı. Sizi mahkemeye veririm 2-3 yıl uğraşırsınız dedi. Galiba anlaşmamız için söyledi. Sonuçta tutanak tuttular, alkol testi yaptılar. Herhalde 2 gün sonra çıkacak rapor bakalım ne olacak?