[İzmir - MT]

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abi hala bir motosikletim yok, benim sıpa hala parça bekliyor ama biri beni artçı olarak alırsa ben de gelmek isterim. Bu arada kaskım da yok. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Abi hala bir motosikletim yok, benim sıpa hala parça bekliyor ama biri beni artçı olarak alırsa ben de gelmek isterim. Bu arada kaskım da yok. :)

kask sorun değil ayarlarız. Artçı alabilecek arkadaşlar varsa lütfen belirtsin Ali yi de alalım yanımıza. Özledik kardeşimizi
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yurtdas ben bornovadaki servisi pek önermiyorum...manisayı bilmiyorum ama bi dene istersen daha kolaysa manisaya ulaşımın...manisa için iyi diye duymuştum...sana bergamada yakın daha önce söylemiştim onuda deneyebilirsin...memnun kalırsan bende bornovadakini değiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
yurtdaş sen şimdi motoru boşver kardeşim. önce bir kafan yerine gelsin gerisi kolay. Tercihin servisten yana olsun. Ama çok ciddi bir arıza yoksa ybr için çok uygun fiyata yan sanayi malzemelerde var onları da düşünebilirsin. Ama servisten ve orjinal parçalarla işini halletmen önerimdir. Asıl önemli soru hangi servise gideceğin. bunu da izmirli Ybr kullanan arkadaşlara sormak lazım. hatta sordum bile.sizi gidi ybrsicler sizi hangi servisi önerirsiniz bakalım?

Göçmen in servisi YBR leri sallamıyor.Büyük motorlara özeniyorlar ama buna bire bir şahidim.Ybrleri normal bi motosiklet tamircisi de yapabilir sonuçta elektrik aksamı falan 1-2 kablodan ibret.Oldukça basit bi makina o nedenle tamirciler yapar.Hangi parçalar değişecekse onlar söyler.

YURTTAŞ geç okudum msjını.Geçmiş olsun.Ceket falan yoktu galiba sıyrılma,çizik yaraları olduğuna göre.Kötü olmuş.Geömiş olsun sana ve kardeşine.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yurtdas cok cok gecmis olsun ben bazi seyleri atlamisim.. umarim kardesin cabuk iyilesir...


uglychild,eğer çok güzel aletlerse şu 70-80 euroluklar,o da olabilir.Sonuçta bu tarz şeylere paradan kaçmamak lazım :)Sen yap artık muhasebesini,ölç tart hangisi daha mantıklı ise ondan ayarlarsan bize alırız :) Ucuz olan ya da pahalı olan(gerçi her ikiside tr fiyatlarına göre ucuz ama :)) hangisi daha mantıklı gelirse...
Teşekkürler...

daha bi sure buralardayim o yuzden daha bi suru magaza ve yer gezecegim, karsilastirmalarini yapip oyle bakayim artik...

ancak bazi urunlerde acele etmek gerekiyor yari fiyatina oluyor ama beden kalmiyor..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Abi hala bir motosikletim yok, benim sıpa hala parça bekliyor ama biri beni artçı olarak alırsa ben de gelmek isterim. Bu arada kaskım da yok. :)

gitar kardeşim ben manisa'da ki iftar yemeğine gelemeyeceğim öyle olsaydı senin için her zaman ama her zaman gerek motosiklette gerek benim arabada her zaman senin için bi yer war.izmir'den de manisa'ya gelecek arkadaşlardan muhakkak biri artçı olarak seni alacaktır zaten
ancak akhisar'a gelirsen görüşelim unutma ...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi hala bir motosikletim yok, benim sıpa hala parça bekliyor ama biri beni artçı olarak alırsa ben de gelmek isterim. Bu arada kaskım da yok. :)

Oooo sonunda geldin demek :) Sevindim...
Hadi hayırlısı.

Kask,mont herşeyi ayarlarız ama karmacoma (Mustafa) nın arabası ile gidicem ben,arabada boş yer var,sende bizimle gel istersen:wiinkk:
Motorsuzlar grubu :farao: :pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:salut:
Ben param olsa gidip araba almam abi,motosikletini satıp araba alanlar düşünsün...:)
Olay parada bitiyor benim için,geçiyoruz bir dar boğazdan ya sonu hayır olur inşallah ne diyim...
Kış ortası toparlarsam yapıcam bir makine tekrar,ama iş olayları da olmadı,her kapı kapanıyor dur bakalım:silent:Bir kaç ay daha motorsuz kalırsam Manisa ya yerleşirim zaten(Ruh ve Sinir hastalıkları hastahanesine).


O değilde,yarın yarım saatliğine de olsa uğrayamazmısınız Gürkay la felan ya:silent:Valla özlettiniz,fotoğraflar olmasa yüzünüzü unutucam.Biz buradan çıkıp oraya sizin için geliyoruz...

Tamam,iş önce gelir ona lafımız yok ama arada bir yarım saatte olsa yüzünüzü görelim.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
:salut:
Ben param olsa gidip araba almam abi,motosikletini satıp araba alanlar düşünsün...:)
Olay parada bitiyor benim için,geçiyoruz bir dar boğazdan ya sonu hayır olur inşallah ne diyim...
Kış ortası toparlarsam yapıcam bir makine tekrar,ama iş olayları da olmadı,her kapı kapanıyor dur bakalım:silent:Bir kaç ay daha motorsuz kalırsam Manisa ya yerleşirim zaten(Ruh ve Sinir hastalıkları hastahanesine).


O değilde,yarın yarım saatliğine de olsa uğrayamazmısınız Gürkay la felan ya:silent:Valla özlettiniz,fotoğraflar olmasa yüzünüzü unutucam.Biz buradan çıkıp oraya sizin için geliyoruz...

Tamam,iş önce gelir ona lafımız yok ama arada bir yarım saatte olsa yüzünüzü görelim.

Hakkaten abi Forrap im Tuncer im duygularımıza tercuman olmuş resmen.Yarım saat be.(O yarım saat olmaz ama) Yok yani uzun zaman oldu hani simanız değiştimi falan merak ediyoz hahahhaaa.Cidden abi gelebilirseniz çok seviniriz:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hakkaten abi Forrap im Tuncer im duygularımıza tercuman olmuş resmen.Yarım saat be.(O yarım saat olmaz ama) Yok yani uzun zaman oldu hani simanız değiştimi falan merak ediyoz hahahhaaa.Cidden abi gelebilirseniz çok seviniriz:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Simaları değişmiş,mesela lodos un saçları dökülmüş :queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok tuncer'im saçlarım beyazladı :queen: :queen:

yahu bide utanmadan biz çıkıp oraya sizin için geliyoruz diyo mod'a bak :pr: :queen:
kaç kez geldin lem heeee :cherry:
olm sırf senin hatırına benzin canavarı(concorde) ile taaa seferihisar'lara tek tabanca gelen kim :bounce:
ayıp oluyo haaa tuncerim fırsatı buldukmu kuş misali uçar geliriz...
bir gün bi org yapında işletmeyi gezdireyim size ne demek istediğimi anlarsınız
şimdiden merak edenler için bide link vereyim
sanki keyiften gelmiyoz (kuruluyom tuncer sana :p )

http://www.gurkaytarim.com.tr/sour.ce/index.asp?wpg=5D81907C-CB3A-413C-8FA6-F98BC7078EEE#
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ya tamam bişey demedik,özledik demekte suç :p
Hemen küçük Emrah a bağlıyosun be abi:p "Benim hiç zamanım olmadı abiii" :)
Senin yaptığın fedakarlıklar unutulur mu abim benim :) Hatırlıyorum tabi ki de concorde la o kadar yol gelmeni etmeni.
Sadece gelebilseniz çok iyi olurdu dedim,yarım saatte olsa sizi görmek güzel olur dedim,suçum buysa asın beni hakim bey :p
Tamam abi neyse:) İş önce gelir,size Allah kolaylık versin ne diyim :)

Özleniyorsunuz,bunu bilin yeter...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Valla Tuncerim de haklı Serkanımda. Ne denir bu durumda bilemedim. Canlarımsınız benim be seviyorum lan hepinizi
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaparsın bilirim. zira bizde slogan olan bir söz var boşuna dillere pelesenk olmadı. "ya bizde bir tane akıllı adam yok mu?"
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
en akıllı sendinde sabahın köründe karabağlarda ne işin vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst