şu tasarımı Suzuki yapsa gene yerden yere vururdum... Bunun nesi beğenilirki?Göz var nizam var her markadan bişi çalıp çalıp eziştirip büzüştürüp motor yapmışlar..
Nasıl fanatik bir Suzuki'ci olarak GSXR 1000 K7'nin kafasını beğenmediğimi açıkça söyleyebiliyorsam bu saçma motorunda hiç bir yerinin beğenilmeyeceğini söylerim.. O kafa ne ya,O far ne öle şaşı japon geyşa kızları gibi? O arka kuyruk ne,parça yetmemişte kısa kesmişler gibi? Madem R6'ya benzetçektiniz kuyruğunu biraz estetik olsaymış.Egzozu çalcaktınız madem Suzuki'den biraz kibar olsaymış,Farları çalcaktınız madem Ducati'den biraz agresif olsaymış? Sinyaller'den Suzuki'den araklama... 2003-2004 yeşil kawa zx6'dan daha çirkin bir makine olamaz diyodum (kafasına kalasla vurulmuş boynu bükük kurbağa gibi bişiydi o kasa) Buda akbaba ile papağan arası bişi olmuş...
Eğer honda gene en yavaş 1000'lik olursa,2007 R1'i bile yakalayamazsa performans konusunda,Fiyat olarakta diğerlerinden gene 7-10 milyar ucuz olmazsa bu motorun yüzüne marka fanatiklerinden başka kimse bakmaz.
1000 kategorisi zor bi kategori,şu motorun şu tiple çok satması için GSXR 1000 ve ZX10'dan bir hayli üstün olması lazım performans olarak..O da çok zor.Gerçi hiç belli olmaz 2007 600RR'ın beklenmedik performansından sonra...
Zaman gösterecek.