arkadaşlar nihayet parıs motosiklet fuarında honda yeni 1000rr rın teşhirini gerçekleştirdi.ben şahsen tutmadım .yani 10 üzerinden ancak 2 3 verebilirim.ama beni ilgilendiren de zaten honda değildi(japon üreticiler arasında honda her zaman gözümde 4 olmuştur.:mrgreen:ve şimdi de artık ne kadar haklı olduğum ortada.).ama yeni kawasaki zx-10 r resmen ortalığını toza dumana katmış...sokaklara çıkınca da zaten heppinizin bildiği gibi karşısında saygıyla eğleceğiz.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:.son nokta..1.kawasakizx-10r.2.suzukigsx-1000r.3.yamahar1.

ayıp olmasın bariiii.4.honda cbr1000rr

r:
bu arada BOY satış rakamlarını örnek vermiş.ki zaten honda bu fiyatla türkiyede satmaması imkansız...cazip fiyat seçenekleri var.diğerlerine göre de fiyatı daha aşağıda...tamam biz şimdi honda ya laf etmiyoruz

o da aileden..ama diğer 3 cengaverin haklarını teslim edelim yaniii.şimdi hepsi bir yana kawasaki bir yana...ben onu laptop umun ekran koruyucusuna koydum bile...ohhh ohhhhhhh.(hadi loto çık artık

....aynen tutarım z-motorun yolunu.ver oradan bir yeşil kawasakizx-10rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mrgreen: