- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar iyakşamlar herkeze.
Ben de bi Bws var ve motosikleti 2.el almıştım ve 17 bin km de idi.
Şu an 24 binlere ulaşmış bulunmaktayım ve motoru alırken aldığım arkadaşa motorun nelerinin değiştiğini sorduğumda gaz telinden başka hiç bi şeyinin değişmediğini söylemişti ve bende bundan hareketle size bişeyler sormak istiyorum.
2 hafta önce bi uzun yol yaptım İst-Küçükkuyu ve geri döndüm, o geziden sonra motosikletim bir hayli duman atmaya başladı ve eskiden yaklaşık 700-800 km de yağ alırken şimdi 200-300 km anca yağ gitmeye başladı ve daha öncede başlıklar açmıştım gerçi de kalkışlarımda titreme ve çok dik rampalarda (genelde atçılı ama artçısızda yapıyor) çekiş anormal düşüyor ve bazen iyiyce yavaşlayıp gaz yemediği bile oluyor.
Sormak istediğim şu, motorun ilk sahibinin dediğine göre gaz telinden başka bi yeri değişmeyen, motor kısmı açılmayan bu motosiklet sizce piston segman mı istiyor yenilenmesi mi gerekiyor ve de bnm motosikletin debriyaj balatası çok çabuk ısınıyor ve bi tanıdığımla debriyaj kısmını açtığımızda balataların biraz inceldiğini gördüm ayrıyeten kayışında varyatör kapaklarında izlerini gördüm ve zımparaladık ve kalkışlarımın daha seri olması için ön varyatör kısmına bi kaç pul koyduk ama son hızım 5 km/s kadar düşsede cok da az olsa kalkışlarım serileşti.
Diyeceğim o ki 24 bin e gelmiş bi bws nin şu aşamada motorunun, debriyaj balatasının yenilenmesi mi gerekiyor ; tecrübe sahibi ve bu işten anlayan arkadaşlarımın yorumlarını ve yardımlarını bekliyorum.:wiinkk:
Ustaya da gitcem ama ramazan ayının geçmesini bekliyorum, belki açlık falan ustanın tam verimli çalışamamasını sağlayabilir.
Ben de bi Bws var ve motosikleti 2.el almıştım ve 17 bin km de idi.
Şu an 24 binlere ulaşmış bulunmaktayım ve motoru alırken aldığım arkadaşa motorun nelerinin değiştiğini sorduğumda gaz telinden başka hiç bi şeyinin değişmediğini söylemişti ve bende bundan hareketle size bişeyler sormak istiyorum.
2 hafta önce bi uzun yol yaptım İst-Küçükkuyu ve geri döndüm, o geziden sonra motosikletim bir hayli duman atmaya başladı ve eskiden yaklaşık 700-800 km de yağ alırken şimdi 200-300 km anca yağ gitmeye başladı ve daha öncede başlıklar açmıştım gerçi de kalkışlarımda titreme ve çok dik rampalarda (genelde atçılı ama artçısızda yapıyor) çekiş anormal düşüyor ve bazen iyiyce yavaşlayıp gaz yemediği bile oluyor.
Sormak istediğim şu, motorun ilk sahibinin dediğine göre gaz telinden başka bi yeri değişmeyen, motor kısmı açılmayan bu motosiklet sizce piston segman mı istiyor yenilenmesi mi gerekiyor ve de bnm motosikletin debriyaj balatası çok çabuk ısınıyor ve bi tanıdığımla debriyaj kısmını açtığımızda balataların biraz inceldiğini gördüm ayrıyeten kayışında varyatör kapaklarında izlerini gördüm ve zımparaladık ve kalkışlarımın daha seri olması için ön varyatör kısmına bi kaç pul koyduk ama son hızım 5 km/s kadar düşsede cok da az olsa kalkışlarım serileşti.
Diyeceğim o ki 24 bin e gelmiş bi bws nin şu aşamada motorunun, debriyaj balatasının yenilenmesi mi gerekiyor ; tecrübe sahibi ve bu işten anlayan arkadaşlarımın yorumlarını ve yardımlarını bekliyorum.:wiinkk:
Ustaya da gitcem ama ramazan ayının geçmesini bekliyorum, belki açlık falan ustanın tam verimli çalışamamasını sağlayabilir.