- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Yahu onu ben değil Zuhal sordu bu resimdeki arkadaşYa ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım
Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakınyanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin
)
Sen yoksa onu mu Pınar sanıyodun nasıl oldu anlat bakıyım
Üst katta pek oturmuyorum ben orta kat garsonları gayet iyi bayan garson orayı biraz sahiplenmiş sanırımÜmmet abi herşey için saol herşey çok güzeldi.birde pınarın götürdüğü yerdeki garsonları gözüm tutmadı robot falanmıydı onlar? ışıklı jan janlı :wiinkk:
Emeği ve katkısı olan herkese teşekkürler devamında görüşmek üzere
Halis abi tek vidası çıkmış diğer vidanın üstünde sallanıuyodu kol vallaa kırmadımherkes memnunsa bu bizim için yeterli başka birşeye gerek yok herkesin ayagına saglık gelmek isteyipte gelemeyen ve kötü hava şartlarından dolayı gelemeyen arkaşlarda bizimle beraberdi gönülerimiz bir bizim rahat olsunlar he bu arada cam kolu için pınarı arıyorlamış kırdı diye :queen:
Ya geldiğinde beni onunla yalnız bırakırsanız diye tırstım benSana o kadar dedik Ümmet abiye soyleyelim bizim onur konugumuz olarak iftara cagırsın sonrasına bakardık caresinesen olmaz dedin yoksa biz halledecektik