[İstanbul MT] Ev yemekleriyle iftara davet / 22.09.2007 Cumartesi

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ya ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım :p

Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakın :p yanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin :p )
Yahu onu ben değil Zuhal sordu bu resimdeki arkadaş
resim048dp6.jpg

Sen yoksa onu mu Pınar sanıyodun nasıl oldu anlat bakıyım :D

Ümmet abi herşey için saol herşey çok güzeldi.birde pınarın götürdüğü yerdeki garsonları gözüm tutmadı robot falanmıydı onlar? ışıklı jan janlı :wiinkk:
Emeği ve katkısı olan herkese teşekkürler devamında görüşmek üzere
Üst katta pek oturmuyorum ben orta kat garsonları gayet iyi bayan garson orayı biraz sahiplenmiş sanırım :)
herkes memnunsa bu bizim için yeterli başka birşeye gerek yok herkesin ayagına saglık gelmek isteyipte gelemeyen ve kötü hava şartlarından dolayı gelemeyen arkaşlarda bizimle beraberdi gönülerimiz bir bizim rahat olsunlar he bu arada cam kolu için pınarı arıyorlamış kırdı diye :queen:
Halis abi tek vidası çıkmış diğer vidanın üstünde sallanıuyodu kol vallaa kırmadım :D
Sana o kadar dedik Ümmet abiye soyleyelim bizim onur konugumuz olarak iftara cagırsın sonrasına bakardık caresine:) sen olmaz dedin yoksa biz halledecektik
Ya geldiğinde beni onunla yalnız bırakırsanız diye tırstım ben :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoooooooook öle bişi olmadı haklısın zuhal bu kim felan dedi :p sende harbiden bu kimmiş mi öyle bişiler söledin ortalık karıştı yani orda ;) hadi diyelim zuhal arkadaşımız orda öle söledi sen neden atladın alalala :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yoooooooook öle bişi olmadı haklısın zuhal bu kim felan dedi :p sende harbiden bu kimmiş mi öyle bişiler söledin ortalık karıştı yani orda ;) hadi diyelim zuhal arkadaşımız orda öle söledi sen neden atladın alalala :p

O sordu sen atladın benim diye bende tam isabet dedim birinci ağızdan öğrenelim sen kimsin diye sana sordum espirik yaptım ben sadece yani :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

arkadaşlar resimleri keyifle ve zevkle hiç üşenmeden ekledim forma, iyi dilekleriniz için hepinize nekedar teşekkür etsem azdır.asıl ben sizlere teşekkür ederim katılım gösterdiğiniz için.böyle güzel buluşmaların devamlı oılması dileğiyle.:cat::rendeer::thumleft:::biggrinn::biggrinn::shake2::::::::thanks:::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Resimlerr süperrr abi ellerine sağlıkkk Buluşma Mukemmel Olmuş tek anlamıyla harikaaa
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
ydanis Afiyet olsun :)da kardeşim yenisini isteme zamanı geldi sen yeni teşekkur ediyorsun!:cherry:
ALLAH tekrarını nasip etsin bir an önce :cherry:
ALPERR:rendeer: kızmıyorsun dimi?
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım :p


Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakın :p yanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin :p )

benmiyim en hanım hanımcıkkk:cherry:
teşekkür ederim efenim:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ne güzel kaybolucaktık Pınar nerden çıktı doğru yolu gösterdi hiç anlamadım :p


Gecenin en hanım hanımcık bayanını tuğçe seçtim bilginize. (Not: pınar ben neden seçilmedim diye sorma sakın :p yanımda halis abinin bilgisayarında listeye bakarken bu bybrut kim diyince kaybettin :p )

benmiyim en hanım hanımcıkkk:cherry:
teşekkür ederim efenim:cherry:

Sende inanmıon dimi :queen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
mavi haliçe giderken baktım dibimden bi araç gidio. naapio bu içmişmidir nedir arkadan tin tin gelio dedim kendi kendime. bizden olduğunu sooradan çaktım :D sanırım bende idrak yolu hastalığı war :D:d... achille bu arada cezaevinde mangal olayı yattı. adalet bakanlığının kıllık çıkartma olasılığından dolayı şantiye yetkililerinde red cevabı aldım :D cezaevinde mangal yapan ilk motorize Türkler olarak guinness rekorlar kitabına girmeyi hedefliyodum :D ne şeklimiz olurdu belli deil :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Çok güzel bir iftar daveti ve gece olmuş...:)
Aranızda olamadığım için üzüldüm :pr::pr:
Nerden yaptım şu kazayı ....:bounce:
Allah kabul eylesin daha nice yeni toplantılara dileklerimle ...
fotoğraflar harıka ...
Kıskandım sizleri ...:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst