[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
arkadaslar sız hep avrupa yakasında mı toplanıyorsunuz??anadolu yok mu hııçç..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
"Kum torbası gibiyim"???

Neyse üstüne gitmeyelim yorulmuş arkadaşımız:) Zaten Aye'nin makinasında ben en son Görkem'in sanatsal kaygılarla çektiği Coca cola fotoğraflarını gördüm:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
"Kum torbası gibiyim"???

Neyse üstüne gitmeyelim yorulmuş arkadaşımız:) Zaten Aye'nin makinasında ben en son Görkem'in sanatsal kaygılarla çektiği Coca cola fotoğraflarını gördüm:p

Tükendim resmen, halen uyumadımda ben.:sunny:

Anlayış için teşekkürler.::utangac:

Ve fekat Görkem'in sanatsal kaygılarına gülecek kadar halim varmış.:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Nihayet hepsini okudum cvp yazabiliyorum :)
Harika buluşmalardan biriydi bu da. Önce 18:21 de Kale Kafenin önünde Tuğçeyi aradım gel çabuk buraya dedim korktu geldi tabii :)
Sonra Kale Kafeye istemeye istemeye girdim. Çünkü bi kere çay içmeye girmiştim oraya çayları çok kötü. Neyse bi de bugün deniyim dedim yine kötü. Hemen aradım Tuğçeyi kız korkudan geldim geldim dedi kapattı bi daha aradım dedim azarlamak için aramıyorum :p Burası kötü vakit varken değiştirelim. Sade Kahveye gel dedi Aye ve Discordian gelicekmiş oraya. Gittim çay içiyoruz dedim burda yapalım daha büyük çayıda iyi kredi kartıda geçiyo.. Adamlar 30 kişiyiz diyince ağız burun kıvırdılar nasıl bir işletmeyse :D Meğer bizim Tuğçe Kale kafe diye Hisar Kafeden bahsediyomuş :D Gelen herkes bi ileri geri yapıyo. Bakıyoruz kim bi oraya bi buraya gidiyosa aha bu bizden diyoruz :D
Neyse Hakan abi de geldi Hisar Kafeye geçtik..

Tam oturdum muhabbet edicem karşı sırada oturan kafile benim başımdan yukarıya doğru bakıyo.. Tv ye yani. İnsanların yüzüne bakıyorum muhabbet etmek için bunlar hatır hatır kurtlar vadisi izliyo :pr:
Boy u aradım ha bire gezilere katılmamamla ilgili bana taş atıp duran ve katıldığım hiç bi gezide göremediğim Boy u.. Bahaneler sıralı tabi yorgunum yağmur var uykum var bilmem kaç gün sonra yarış var derken son bahane accayip bi ortam oluşturdu mekanda "3 kilo verdim gelemem" :queen:
Hadi oturduk güldük eğlendik yedik içtik ben artık kalkıyım kargalara yetişmem lazım sabah dedim tam çıkıyorum Aye tuttu beni bırakmıyo. Beni bıraktı kaskı aldı çıktı yukarı bende bu arada motordayım. Bi baktım herkes kalkmış geliyo. Nereye? Go-karta.. Ben uyuycam ama, Tophanede uyursun.. Ne yapalım elimiz mahkum gittik. Önce go kart sonra Tophane.. Tophanede uzandım yattım tam uyuycam çay ister misiniz diye bi tip. Hiçte hayır diyemiyorum niyeyse :D 2 saat arada uyanarak uyudum. Neden mi 2 saat bay Aye nin sesi pek çıkıyo :)
İşe gittik tabi abonelerle boğuşmak için gerekli tüm enerjiyi harcamışız. Nası akşamı ettim bi bilseniz. Aman üf yoruldum yaa :)))

Gelen, muhabbet eden,beni uyutmayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Melih görüşelim kardeşim. İftarda ektin milleti bu arada gözden kaçmadı. Çaycımızıda artık her buluşmada görmek isteriz :)
Tuğçe afferim sana :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hehehe çok şekersin senn..
21.00 dedik 18 .21 de geldi bende evden tıpış edildiğim için koşa koşa gittim korkudanmışşş hıııh:cherry:
hep buluşalım işte ne güzeldi valla:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Resimler biraz gecikti farkındayım, kusura bakmayın ::utangac:

Aslında dün gece atıcaktım ama forum nedense bir türlü açılmadı .

Önce bunları(hazır oldugu icin) yarında Mehmet'in müthiş zaferine dair olan resimleri ilgili başlığa ekliyicem.

:queen::queen::queen:
dsc01827sbc8.jpg


dsc01844shg4.jpg


dsc01833sco3.jpg


dsc01845squ3.jpg


dsc01825sib8.jpg


dsc01843scz9.jpg


dsc01887swk6.jpg


dsc01848shh9.jpg


dsc01888spi8.jpg


dsc01871smi6.jpg


dsc01891slt1.jpg


Mekanın camından manzara...
dsc01853sdm0.jpg


Tophane sonrası havanın durumu:p
dsc01897swv6.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Aye, fotograflar cok guzelmis, hepsi icin tesekkurler yalniz su iki resme bayildim :cat: ama niye "main" Pinar, ilk gelen o oldugu icin mi :queen:

:queen::queen::queen:
dsc01827sbc8.jpg


Tophane sonrası havanın durumu:p
dsc01897swv6.jpg

Gercekten cok iyi yakalamissin resmi, tebrik ediyorum seni :rendeer: :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aye, fotograflar cok guzelmis, hepsi icin tesekkurler yalniz su iki resme bayildim :cat: ama niye "main" Pinar, ilk gelen o oldugu icin mi :queen:

Gercekten cok iyi yakalamissin resmi, tebrik ediyorum seni :rendeer: :cat:

O resim ana ve muridleri gibi bir şey oldu abi, bakıp bakıp gülüyorum :queen:

Gökkuşağını iyi yakaladıkta yüksek gerilim hattının kapsama alanından çıkamadık, teller olmasa on numara olcaktı, hatta THY uçağı bile var:p

Teşekkürler.:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Murat, resimler icin tesekkurler. :)

Not: Semih'e nasil bakmisiz ikimiz de oyle!
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
O resim ana ve muridleri gibi bir şey oldu abi, bakıp bakıp gülüyorum :queen:
::koop:: ::koop:: ::koop:: Hic o acidan bakmamistim, hakikaten oyle dusununce ayri bi komik gorundu resim gozume :cherry: Yalniz resme benim katkim da bir burundan ibaret olmus, o da ayri muhabbet :queen:

Gökkuşağını iyi yakaladıkta yüksek gerilim hattının kapsama alanından çıkamadık, teller olmasa on numara olcaktı, hatta THY uçağı bile var:p

ah o teller yok mu zaten, her resmin bi karesinden girecekler illa. Ozellikle uzun yolda GORA'daki gibi "anaaa manzaraya bak" deyip de resim cekmek istediginde farkedersin ki resimde surekli bi yay vardir ve manzara bi anda guzelligini kaybeder.. Ama emin ol senin resimdeki gokkusagini teller golgeleyememis, baktikca begeniyorum sahsen :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ah o teller yok mu zaten, her resmin bi karesinden girecekler illa. Ozellikle uzun yolda GORA'daki gibi "anaaa manzaraya bak" deyip de resim cekmek istediginde farkedersin ki resimde surekli bi yay vardir ve manzara bi anda guzelligini kaybeder.. Ama emin ol senin resimdeki gokkusagini teller golgeleyememis, baktikca begeniyorum sahsen :cat:

Yani evet keşke olmasalardı ama varlar ve haklısın hep oluyorlar.:cherry:

Ona benzer bir iki kare daha çektim, bir ara veririm cd'ye çeker veririm, zaten bu %50'den fazla küçültülmüş hali pek bişeye benzemiyor.:wiinkk:

Semih'e nasil bakmisiz ikimiz de oyle!

Hadi ben daha önce hiç Semih görmemiştim, sen niye öyle bakıyosun.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Aye fotografların hepsi cok güzel ellerine sağlık gec olmuş ama temiz olmuş:rendeer:%50 kucuk diyorsun ama hepsi net güzel

Gökkuşağını iyi yakalamışsın

Pınar ne anlatıyordu ki orda Mehmet'in surat bu hale geldi :queen:

BEnce korkmuş caktırmıyor:mrgreen:

Bu arada cumartesi arkamda giderken canlı canlı şarkı söyleyen sendin degilmi Tencere?:)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu arada cumartesi arkamda giderken canlı canlı şarkı söyleyen sendin degilmi Tencere?:)

Abi bende motosiklete binince artistlenmeye başlıyorum, kendimi kaskın içinde şarkı söylerken yakalıyorum hep :queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst