aaa dimem dimem:mrgreen:
sen varsın ne de olsa bi şekilde yetişirsin yardımıma![]()
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:
valla abi benimde ertesi günü iş vardıda ben gencim bana bişey olmaz diyerekten giderdim no poroplemo :queen: olsun daha çok kartingen yaparız başkalarına giderim
bu arada dün akşam farkettimki yan grenajın vidasını fazla sıkınca depo delinmiş.. yahu vidayı fazla sıkarak depoyu nası delersin..
bi web sitesi kurmayı planlıyorum bu aralar
www.kanunialaninaklinasasarim.com
:queen:
valla abi benimde ertesi günü iş vardıda ben gencim bana bişey olmaz diyerekten giderdim no poroplemo :queen: olsun daha çok kartingen yaparız başkalarına giderim
bu arada dün akşam farkettimki yan grenajın vidasını fazla sıkınca depo delinmiş.. yahu vidayı fazla sıkarak depoyu nası delersin..
bi web sitesi kurmayı planlıyorum bu aralar
www.kanunialaninaklinasasarim.com
:queen:
bu arada tüm ofsayt resimler bende...akşamla yollarım kısmetse...varmı yayınlanmasını isteyennnn...:queen:









ovsayt fol farketmez benim için digerleri nirde kardeş :mrgreen:
Bülent teşekkürler resimler için. Melih'in çektiği resimde CıBıRıM çok kirli pasaklı çıkmış, utanç verici
Maça mı bakıyorduk dersin...
Rica ederim...yaa olmadı ama çok kolay bir soru oldu sankim bu...:mrgreen: bu arada sen kiri pası benim motorda gör...enduro gibi oldu zavallıcak iki günde...:cherry:
yaw parlıyordu motorun senin neresinde kir pas vardı bülent