[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
aaa dimem dimem:mrgreen:
sen varsın ne de olsa bi şekilde yetişirsin yardımıma:)

Dün zaten 5 dakka kayboldum çaylar gelmiş ortalık karışmış:mrgreen:
Yanlız ben bu konuyu fazla uzatmayayım gerçekten MT'nin çaycısı olarak taıyacak tum arkadaşlar:)

Yardım ederiz ama bize iş kalmaz orda umarım 30 kişi sıgarız ve bence katılım daha fazla olacak
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:

Hehe evet morrigan yine karting :) Ve bu seferki bir oncekinden cok daha zevkliydi. Arabadan indigimde adrenalin kulaklarimdan fiskiriyodur eminim, disardan bakanlar gormuslerdir yani o kadar :queen: Her organizasyonun sonuna eklenir mi bilmem ama, ben teklifi yaptim. Haftaya cuma Levent'teki pisti bir kere daha ziyaret edelim derim :wiinkk: Hatta oncesinde ve sonrasinda bir yerlerde oturup muhabbet de ederiz fena mi.. Gorkem'le konusayim, o geliyorsa 2 kisi de olsa gidilecek sekilde bir baslik acacagim :)

Resimler konusunda Aye'nin makinanin resimler gelmedi henuz onlari da bekleyin, hala yetmezse cumartesi gunu elinde makinasi olan herkes bulusmaya gotursun makinalarini :cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar yakında motoru bırakıp go kart almaya kalkarlarsa hiç şaşırmam valla :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gene mi kartinggg:queen:
her organizasyon sonuna bi karting eklenecek bu gidişle:queen:

ne olcak onların tuzları kuru ertesi gün iş yok herhalde ondan sabahladılar ama bu arada olan semih e oldu benle geldigi için dönmek zorunda kaldı :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla abi benimde ertesi günü iş vardıda ben gencim bana bişey olmaz diyerekten giderdim no poroplemo :queen: olsun daha çok kartingen yaparız başkalarına giderim

bu arada dün akşam farkettimki yan grenajın vidasını fazla sıkınca depo delinmiş.. yahu vidayı fazla sıkarak depoyu nası delersin..

bi web sitesi kurmayı planlıyorum bu aralar

www.kanunialaninaklinasasarim.com
:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
morrigan
Sen kapışmayı görecektin... Melihle ben asfaltı ağlattık... 10 dakika boyunca tampon tamponaydık bi o geçiyo bi ben geçiyorum... Arada diğer arkadaşlara tur falan atıyoruz... :cherry: Tabi damalı bayrağı kim gördü sorma :bounce:

valla abi benimde ertesi günü iş vardıda ben gencim bana bişey olmaz diyerekten giderdim no poroplemo :queen: olsun daha çok kartingen yaparız başkalarına giderim

bu arada dün akşam farkettimki yan grenajın vidasını fazla sıkınca depo delinmiş.. yahu vidayı fazla sıkarak depoyu nası delersin..

bi web sitesi kurmayı planlıyorum bu aralar

www.kanunialaninaklinasasarim.com
:queen:

Nası ya aklım almıyor :queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
valla abi benimde ertesi günü iş vardıda ben gencim bana bişey olmaz diyerekten giderdim no poroplemo :queen: olsun daha çok kartingen yaparız başkalarına giderim

bu arada dün akşam farkettimki yan grenajın vidasını fazla sıkınca depo delinmiş.. yahu vidayı fazla sıkarak depoyu nası delersin..

bi web sitesi kurmayı planlıyorum bu aralar

www.kanunialaninaklinasasarim.com
:queen:

eyvahh şimdi desene sana benzinde yetişmez
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bu arada tüm ofsayt resimler bende...akşamla yollarım kısmetse...varmı yayınlanmasını isteyennnn...:queen:

evet söz verdiğimiz gibi işte resimler...









ümmet ve halis abi yarın akşamki iftar programı için bilg.da güncelleme yaparken...




evet şimdi sıra gecemizin karizmatik üyelerinde...:)







evet nereye bakıyo bu arkadaşlar...bilin kazanın...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ovsayt fol farketmez benim için digerleri nirde kardeş :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Bülent teşekkürler resimler için. Melih'in çektiği resimde CıBıRıM çok kirli pasaklı çıkmış, utanç verici:)

Maça mı bakıyorduk dersin...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bülent teşekkürler resimler için. Melih'in çektiği resimde CıBıRıM çok kirli pasaklı çıkmış, utanç verici:)

Maça mı bakıyorduk dersin...

Rica ederim...yaa olmadı ama çok kolay bir soru oldu sankim bu...:mrgreen: bu arada sen kiri pası benim motorda gör...enduro gibi oldu zavallıcak iki günde...:cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yaw parlıyordu motorun senin neresinde kir pas vardı bülent

mehmet dostum allaha şükür pas durumu falan yok zaten 7.700 km'de olmazda iki gündür yağmurdan nasibimizi aldığımız için haliyle baya bi çamura büründü garibim...özellikle bugün...:pale: neyseki onunda bi çözümü var yarın cilalı bi yıkama yaparız olur biter...:bounce:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aye patlat zulayı abi senin resimler nerde

halis abi doğrudur artık dayanmaz yav buna neyle kaynak atılır lazerle atarsak depo patlarmıki :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst