[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bülent nereye kayboldunuz arkadaş akşam bizi bi geçtiniz araki bulasın bizde sizi ilerde bekler diye düşünmüştük.he he he:queen::p

ümmet abi sorma gitsin...planda seninle birlikte gitmek vardı ama dediğim gibi aşin abiyi gültepe'de oturuyo sandım baktım o önden koptu gitti bende arkasından sellektör falan filan yavaşla diyecem yetişemedimki diyeyim...:cherry: sonra sağ sol yaptı bi yerde durdu bende o arada sizleri kaybettim...:pale: sonra tekrar otobana çıktık 4.levent'e geldik ama sizleri göremedik yolda...

Bulent, bir kare resmim varsa iclerinde cok makbul gecer! :p

Yukarida eklenmis resimlerin hic birinde yokum! :cyclopsan Hayalet falan da degilim hani! :cherry:

Tamer dostum tam hatırlamıyorum ama olması lazım...akşam yüklerim resimleri...:wiinkk:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
bu arada tüm ofsayt resimler bende...akşamla yollarım kısmetse...varmı yayınlanmasını isteyennnn...:queen:

Bulent seni seviyoruz biliyosun di mi :rendeer: Su resimleri once bi gorsek ofsayta yakalananlar, ben var miyim mesela?? Hatta dur MSN'den mi gorussek ne, ekle istersen beni profilde var adresim :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bulent seni seviyoruz biliyosun di mi :rendeer: Su resimleri once bi gorsek ofsayta yakalananlar, ben var miyim mesela?? Hatta dur MSN'den mi gorussek ne, ekle istersen beni profilde var adresim :)

Melih dostum işyerinde msn'i tüm binada yasakladılar...eklerim ama anca akşamları konuşabiliriz evden...:wiinkk: en aşşağı 4-5 tane ofsayt resim var kişiler süpriz bende hatırlamıyorum kimler varmış akşama görücez hep beraber...:mrgreen:

biz kayboldukkk abşcşm benm sayenmde:)

aman aman ne tesadüf bende kayboldum dün akşam...:mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Afiyet şeker olsun, resimler içinde ayriyeten teşekkür ederim, her ne kadar çaydanlığın arkasında kalsamda güzel bir ikili olduğumuzu farkettim onunla :)

Ben alışmıştım çaydanlığa aslında, çıkarken götürüyodumda garson yakaladı bi dahakine artık...

azcık yardım ettim öle deme yahu:cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
eferim size bensizde güzel buluşma oluyomuş bak :mrgreen:
nasılda yapmışsınız tebrikler hepinize:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
eferim size bensizde güzel buluşma oluyomuş bak :mrgreen:
nasılda yapmışsınız tebrikler hepinize:mrgreen:

alper inan bende senin gibi evde oturup maçı izleme konusunda baya tereddüt yaşamıştım ama iyiki gelmişim diyorum...eğerki evde olsaydım heralde sinirden televizyonu camdan aşşağı atardım...:mrgreen: en azından cafede arkadaşlar yatıştırdılar beni...:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
alper inan bende senin gibi evde oturup maçı izleme konusunda baya tereddüt yaşamıştım ama iyiki gelmişim diyorum...eğerki evde olsaydım heralde sinirden televizyonu camdan aşşağı atardım...:mrgreen: en azından cafede arkadaşlar yatıştırdılar beni...:cherry:

dostum dogru soyluyorsun ıyıkı benım yanımdaydın:)olmasaydık o sınırle kendını denıze atardın mazallahh:queen::queen:sımdı sularda soguk bılesın...:)

eferim size bensizde güzel buluşma oluyomuş bak :mrgreen:
nasılda yapmışsınız tebrikler hepinize:mrgreen:

alpercıgıım bende ordaydımmm,bılmende fayda goruyorummm:):):)

dahada arttırır işala:cherry:

sen sureklı boyle org lar duzenle,ben sureklı gelırım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
alper inan bende senin gibi evde oturup maçı izleme konusunda baya tereddüt yaşamıştım ama iyiki gelmişim diyorum...eğerki evde olsaydım heralde sinirden televizyonu camdan aşşağı atardım...:mrgreen: en azından cafede arkadaşlar yatıştırdılar beni...:cherry:

Neden hala bu acı gerçeklere alışmıyorsunuz anlamıyorum. :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
:queen:ewet bendımm bulentı bıraktım yakın bır yere kadar, ordan tekrar döndumm:queen:korna calsaydın paslasırdık.:queen::queen:



dostum ne yaptın yaaa,sen sımdı mt gurubunun caycısı olmaya hak kazanıyorsun,bardak bıter;doldurrrrrrrrr,sonrasında bır tane daha.daha.daha.daha....koptum ya bır araaa,dostum en yakın zamanda ehlıyetını alman ve trafıkde az rıske gırerek katılmanı ıstıyorum,:)


:queen::queen::queen: yahuu kopma noktasındayımm:) aman sakın haa,benım sureklı gıttım bır mekan sonrasında cay+demlık parası ısterler..:queen:

Oluruz ne yapalım kaderde buda varsa :) Ama özel MT ablemli demlik isterim ama arkadaşlara duyurulr:mrgreen:


Ehliyeti inşallah pazar hallediyorum direksiyon sınavım pazar günü ve inşallah bir hafta içinde ehliyeti koyarız cebimize!bu konuda bende muzdaribim 250 yapacagım ehliyet yok diye cekiniyorum :queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
unutma ama bu soylediğini:)
sonra deme tüm işler neden bana kaldı diye

evet daha fazla resim olmalı 10 tane makina vardı diye bende hiç çekmedim:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst