- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
bülent nereye kayboldunuz arkadaş akşam bizi bi geçtiniz araki bulasın bizde sizi ilerde bekler diye düşünmüştük.he he he:queen:![]()
ümmet abi sorma gitsin...planda seninle birlikte gitmek vardı ama dediğim gibi aşin abiyi gültepe'de oturuyo sandım baktım o önden koptu gitti bende arkasından sellektör falan filan yavaşla diyecem yetişemedimki diyeyim...:cherry: sonra sağ sol yaptı bi yerde durdu bende o arada sizleri kaybettim...
Bulent, bir kare resmim varsa iclerinde cok makbul gecer!
Yukarida eklenmis resimlerin hic birinde yokum! :cyclopsan Hayalet falan da degilim hani! :cherry:
Tamer dostum tam hatırlamıyorum ama olması lazım...akşam yüklerim resimleri...:wiinkk: