Nihayet hepsini okudum cvp yazabiliyorum

Harika buluşmalardan biriydi bu da. Önce 18:21 de Kale Kafenin önünde Tuğçeyi aradım gel çabuk buraya dedim korktu geldi tabii

Sonra Kale Kafeye istemeye istemeye girdim. Çünkü bi kere çay içmeye girmiştim oraya çayları çok kötü. Neyse bi de bugün deniyim dedim yine kötü. Hemen aradım Tuğçeyi kız korkudan geldim geldim dedi kapattı bi daha aradım dedim azarlamak için aramıyorum

Burası kötü vakit varken değiştirelim. Sade Kahveye gel dedi Aye ve Discordian gelicekmiş oraya. Gittim çay içiyoruz dedim burda yapalım daha büyük çayıda iyi kredi kartıda geçiyo.. Adamlar 30 kişiyiz diyince ağız burun kıvırdılar nasıl bir işletmeyse

Meğer bizim Tuğçe Kale kafe diye Hisar Kafeden bahsediyomuş

Gelen herkes bi ileri geri yapıyo. Bakıyoruz kim bi oraya bi buraya gidiyosa aha bu bizden diyoruz

Neyse Hakan abi de geldi Hisar Kafeye geçtik..
Tam oturdum muhabbet edicem karşı sırada oturan kafile benim başımdan yukarıya doğru bakıyo.. Tv ye yani. İnsanların yüzüne bakıyorum muhabbet etmek için bunlar hatır hatır kurtlar vadisi izliyo

r:
Boy u aradım ha bire gezilere katılmamamla ilgili bana taş atıp duran ve katıldığım hiç bi gezide göremediğim Boy u.. Bahaneler sıralı tabi yorgunum yağmur var uykum var bilmem kaç gün sonra yarış var derken son bahane accayip bi ortam oluşturdu mekanda "3 kilo verdim gelemem" :queen:
Hadi oturduk güldük eğlendik yedik içtik ben artık kalkıyım kargalara yetişmem lazım sabah dedim tam çıkıyorum
Aye tuttu beni bırakmıyo. Beni bıraktı kaskı aldı çıktı yukarı bende bu arada motordayım. Bi baktım herkes kalkmış geliyo. Nereye? Go-karta.. Ben uyuycam ama, Tophanede uyursun.. Ne yapalım elimiz mahkum gittik. Önce go kart sonra Tophane.. Tophanede uzandım yattım tam uyuycam çay ister misiniz diye bi tip. Hiçte hayır diyemiyorum niyeyse

2 saat arada uyanarak uyudum. Neden mi 2 saat bay
Aye nin sesi pek çıkıyo

İşe gittik tabi abonelerle boğuşmak için gerekli tüm enerjiyi harcamışız. Nası akşamı ettim bi bilseniz. Aman üf yoruldum yaa

))
Gelen, muhabbet eden,beni uyutmayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Melih görüşelim kardeşim. İftarda ektin milleti bu arada gözden kaçmadı. Çaycımızıda artık her buluşmada görmek isteriz

Tuğçe afferim sana
