- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
Motorumu ilk aldıgımdan beri telaştaydım,hatta aldıgımdan iki hafta sonra dedim bu motorda dörtlü yok mu diye birola sordum yok galiba dedi,ama olmalı dedim,evet olmalı dedi benim kuzen.
diyelimki gece yola çıktınız veya yoldan geliyorsunuz geceye kaldınız,hiç ışıklandırma olmayan biryerde gidiyorsunuz sifiri karanlık,durmak icab etti,telefon geldi veya wc ihtiyacınız geldi, bu durumda durmak gerekiyor ve motoru yol üzerine bırakıyorsunuz,wc ihtiyacını yapmak için motordan beş metre uzaklaştıgınız zaman motor karanlıkta kalıyor ve bu sizin, motorunuz ve diger araç için çok büyük bir teklikedir,olur ya başka bir araç da durmak istedi,gelip de sizin motorun üzerinde durursa,
yani siz ihtiyacınızı gidermek için motordan uzaklaşınca motorunuzda dörtlü olmadıgı için sinyali yakmak zorundasınız,e o zaman anahtar üzerinde kalmalı ve motor çalışmalı,bu motoru bir nevi hırsızlara teslim etmek gibi bişey oluyor,hırsızın orda ne işi var demeyim adı hırsız heryerden çıkabilir.
hırsız geliyor motora biniyor,sinyal de yanıyor,basıyor gidiyor,olmaz kardeşim, ben bu işi hondaya yakıştıradım valla,hiç beklemezdim cbf 150 de dörtlünün olmayacagını,
Ama buna cihan ve birol kuzenler hemen el attı, ne yaptı cbf 150 ye dörtlü taktı,anahtar üzerinde olamadıgı zaman yakıyorsun dörtlünü,kilitliyorsun gidonunu nereye gidersen git.
dörtlü baglamak için bir adet flaşör gerekli,iki metre de kablo,bunlar yetiyor.dörtlünün dügmesi ise benim ve birolun hiç kullanmadı gidon üzerindeki acil stop dügmesidir.
Diyeceksiniz acil stop dügmesini honda boşuna koymamış olacakki,ben acil durumda elimi o dügme yerine anahtara uzatırım.
birolun ve benim motorumda dörtlü var.başka hangi cbf 150 de var?
bu konudaki yorumlarını bekliyoruz.

diyelimki gece yola çıktınız veya yoldan geliyorsunuz geceye kaldınız,hiç ışıklandırma olmayan biryerde gidiyorsunuz sifiri karanlık,durmak icab etti,telefon geldi veya wc ihtiyacınız geldi, bu durumda durmak gerekiyor ve motoru yol üzerine bırakıyorsunuz,wc ihtiyacını yapmak için motordan beş metre uzaklaştıgınız zaman motor karanlıkta kalıyor ve bu sizin, motorunuz ve diger araç için çok büyük bir teklikedir,olur ya başka bir araç da durmak istedi,gelip de sizin motorun üzerinde durursa,
yani siz ihtiyacınızı gidermek için motordan uzaklaşınca motorunuzda dörtlü olmadıgı için sinyali yakmak zorundasınız,e o zaman anahtar üzerinde kalmalı ve motor çalışmalı,bu motoru bir nevi hırsızlara teslim etmek gibi bişey oluyor,hırsızın orda ne işi var demeyim adı hırsız heryerden çıkabilir.
hırsız geliyor motora biniyor,sinyal de yanıyor,basıyor gidiyor,olmaz kardeşim, ben bu işi hondaya yakıştıradım valla,hiç beklemezdim cbf 150 de dörtlünün olmayacagını,
Ama buna cihan ve birol kuzenler hemen el attı, ne yaptı cbf 150 ye dörtlü taktı,anahtar üzerinde olamadıgı zaman yakıyorsun dörtlünü,kilitliyorsun gidonunu nereye gidersen git.
dörtlü baglamak için bir adet flaşör gerekli,iki metre de kablo,bunlar yetiyor.dörtlünün dügmesi ise benim ve birolun hiç kullanmadı gidon üzerindeki acil stop dügmesidir.
Diyeceksiniz acil stop dügmesini honda boşuna koymamış olacakki,ben acil durumda elimi o dügme yerine anahtara uzatırım.
birolun ve benim motorumda dörtlü var.başka hangi cbf 150 de var?
bu konudaki yorumlarını bekliyoruz.
