[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
tuğçe bizide listeye ekleyebilirsin...çok çok ekstra bişey olmazsa orda olucaz...:bounce:

bu arada TV'si olan bir cafe olsun mümkünse aynı gün şanlı Cimbom'umuzun UEFA kupası maçı varda...:cat:

o kadar yorgun oluyorum ki yoksa tuğçe ablanın bi acı çayını içerdim...selamlar herkese...

zaten gelsen şaşardım...iki senedir evlerimiz 5 sokaka ötede hafta içi bana geldiğin gün sayısı ya birdir yada ikidir...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuğçecim biliyordum doğum günümü unutmayacağını :rendeer:

ne gerek vardı diyemeyeceğim insan büyük bi parti verir di mi :pr::pr::pr:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aaa doğumgününmüü süper arada çıkartırız işte:)
bülent arzula ikinizi eklioruz:))) oleyy
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Şu an gripten geberiyorum ama o gün motora binebilirsem iş çıkışı gelirim yanınıza.Siz beni listeye yazmayında süprüz olsun:cherry:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ühühühühühühü

ii ii için çayları siz için

motorsuzuz ya hor görün beni =)

olsun bende geçerim cafe nin karşısına içimi çeke çeke sizi seğrederim artık =)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şu an gripten geberiyorum ama o gün motora binebilirsem iş çıkışı gelirim yanınıza.Siz beni listeye yazmayında süprüz olsun:cherry:

geçmiş olsun paşam...:pale:


bizim fotolar yalan oldu galiba...:salut:

zaten gelsen şaşardım...iki senedir evlerimiz 5 sokaka ötede hafta içi bana geldiğin gün sayısı ya birdir yada ikidir...

ganga bişi dicem ben mal şoförüm biliyon...e yoruluyom...bak Bolu gezisi niyetim var kaç km uzaklara gidiyom üşenmiyomda hisaramı üşencem...ki bugün hisarın biraz geride mezarlığın başlanagıcı olan ışıklarda balık tutanları seyrettim 1 saat doktor abimizle...hani şu sahil genişletme boruları var ya devasa...orda...millet balıkla uğraşırken ben o şantiyedeki işçilerle sohbet ettim...aldım elime kaynak makinesini valla kaynak
yaptım...:queen:maynakmıyım kesinlikle evet...zevkli bişi...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
geçmiş olsun paşam...:pale:


bizim fotolar yalan oldu galiba...:salut:



ganga bişi dicem ben mal şoförüm biliyon...e yoruluyom...bak Bolu gezisi niyetim var kaç km uzaklara gidiyom üşenmiyomda hisaramı üşencem...ki bugün hisarın biraz geride mezarlığın başlanagıcı olan ışıklarda balık tutanları seyrettim 1 saat doktor abimizle...hani şu sahil genişletme boruları var ya devasa...orda...millet balıkla uğraşırken ben o şantiyedeki işçilerle sohbet ettim...aldım elime kaynak makinesini valla kaynak
yaptım...:queen:maynakmıyım kesinlikle evet...zevkli bişi...:cherry:
devam edio o iş gel sen devam edersin kaynağa:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
büyük ihtimal orada olmaya çalışacağım' motosiklet arızalı inş yetişir yada artık artcı falan geleceğim tuğce'yi nasıl yalnız bırakırız'ki :wiinkk::)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
büyük ihtimal orada olmaya çalışacağım' motosiklet arızalı inş yetişir yada artık artcı falan geleceğim tuğce'yi nasıl yalnız bırakırız'ki :wiinkk::)

saolasınn ogüncüüm.
ama aye yi unutmayalım ne de olsa onun başından çıktı kendi aramızda prog yapıoduk bi baktım duyurularda:cherry: daha keyifli tabi böylesii...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ilk defa tuçenin motosiklet sıkıntısı yaşamayacağı kaçırırsam çok üzülürüm demeyeceği bi organizasyon...bari evinde ağırlasaydı 2 ytlden çay ödemeseydi...evde bize kendi yapardı...:p

:queen::mrgreen: valla çok doğru ilk defa ARTÇI DEĞİİMMM oleeeeyy:cherry:
bu arada beni senin çırağın seçtiler bıdı bıdılıktan haberin olsunn bunu yapan cerrahi(erhan):mrgreen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Vay be 4 senemi geçirdim oralarda ben de bi mani olmazsa geleceğim inşallah tabi kabul ederseniz:) Severim oraları :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aye
tugcetugce
discordian
muratdiksöz
criminal
pınarr
dorlion
boy ve eşi( belkim)
achille
lespaul(bekleniosun bayıımmm)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::mrgreen: valla çok doğru ilk defa ARTÇI DEĞİİMMM oleeeeyy:cherry:
bu arada beni senin çırağın seçtiler bıdı bıdılıktan haberin olsunn bunu yapan cerrahi(erhan):mrgreen:

çoook çalışmann lazım şekerimm çokkk...O Erhanı ben bi yakalarsam var ya...selamsız cerroş arayıp sormuyor...aman onun düldüle bineyim deme acemi çaylak zaten Allah korusun aman...:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst