Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
acil nakit sıkışıklığı nedeniyle fiyatı düşürdüm arkadaşlar.
hatta dibe vurdu... piyasada bu km.'de, bu fiyata kt125 yok.
bu fiyat 1 hafta için geçerli. parayı denkleştiremezsem, fotograf makinemi satıp ihtiyacımı karşılayacağım. ve bu rakama inmeyeceğim.
kt 125 düşünen varsa, bu fırsatı kaçırmasın derim.

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4520999
-----------
bende bu fiyata sattım bu fiyata cok kolay gider hayırlısı olsun Gültekin
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi sende öldürmüşün yaaaaaaa o fiyat ne o öyle elmde olmasa alırmıydım bilmem
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Modifiye KT 125 harika olmuş.Benden kt 125 ikinci el arıyorum.nakit olrak alıcam ama henüz bulamadım.ilgilenen arkadaşlar varsa bi zahmet cevap yazsınlar.Notebook ile takas yapmak isteyen varsa yine olur. KT 125 harbiden iyi bir motor.saygılar.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Modifiye KT 125 harika olmuş.Benden kt 125 ikinci el arıyorum.nakit olrak alıcam ama henüz bulamadım.ilgilenen arkadaşlar varsa bi zahmet cevap yazsınlar.Notebook ile takas yapmak isteyen varsa yine olur. KT 125 harbiden iyi bir motor.saygılar.

gultekinin motoruna bi bak istersen epey hesaplı
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
26
Rodaj zamanında nelere dik. edeceğiz

KT'ciler Hepinize selamlar , Ben 125 KT almayı düşünüyorum bu motor hakkında bana geniş kapsamlı bir bilgi verirmisiniz özellikle rondaj zamanında motosikleti nasıl kullanacağız ve nelere dikkat edeceğiz şimdiden hepinize teşekkürler... "KÜTAHYA"lı
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
KT'ciler Hepinize selamlar , Ben 125 KT almayı düşünüyorum bu motor hakkında bana geniş kapsamlı bir bilgi verirmisiniz özellikle rondaj zamanında motosikleti nasıl kullanacağız ve nelere dikkat edeceğiz şimdiden hepinize teşekkürler... "KÜTAHYA"lı


sen sor biz soyleyelim kardes ama hakkını veren bi motor
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
4
beyler ben motorumu ıslak bezle siliyorum pek fayda etmıyor sız nasıl temızlıgını yapıyosunuz yardımcı olabılırmısn daha 2 aylık 2 senelık gıbı dutuyor motor ?
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
beyler ben motorumu ıslak bezle siliyorum pek fayda etmıyor sız nasıl temızlıgını yapıyosunuz yardımcı olabılırmısn daha 2 aylık 2 senelık gıbı dutuyor motor ?

walla bende ıslak bezle siliyorum hemen arkasında kuru bezle siliyorum yani bi elimde ıslak bez diğirnde kuru bez oluyor gayet iyi:queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
selam arkadaşlar,
Uzun zamandır siteye giremiyordum şifremi bile unutmuşum... Bu topiği açan arkadaşa teşekkür devamını getirenlerede.Ehliyeti falan aldım:bounce: direksiyon sınavında scooter verdiler geçtik:rendeer: vitesli ile başlangıç yapıcam:cat:scooter u olan arkadaşın motorunu kullandım direksiyon iyi sayılır.. inşallah kask eldiven bile aldım geriye sonunda almaya karar verdiğim KT 125 kaldı. Düşünüyorum, uzun yola götürür mü? (450-500 hatta 1250km yapan arkadaşlar var) Rodajı uzun yolda yapmayı planlıyorum nasıl (km/h) kullanmalıyım? 100km de ne kadar yakıyor? yağına suyuna nasıl bakıyoruz? ıslak bezlemi silmeli kuru bezle mi:?:cherry: şaka bir yana..
arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim.
teşekkürler
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
rodajı uzun yolda yapma 60 km yi gecmeyeceğin için trafik acısından sakıncası olur ben yaklasık 10.000 km yaptım en uzun yol 800 km yaptım gayet guzel gidip geldim motordan memlun kalırsın
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Uzun yol için acele etmemek gerekiyor"muş"...

selam arkadaşlar,
Düşünüyorum, uzun yola götürür mü? (450-500 hatta 1250km yapan arkadaşlar var)

Uzun yola götürecektir. Belki çok uzun sayılmaz ama ben geçen ay Ankara/Akçakoca yaptım. Gidiş geliş 610 km yaptı (20-30 km'si Akçakoca ve Düzce civarında sağa sola gitme gelme) Motor 2995 km'de idi. Giderken normal yoldan gidip, gelirken otobanı kullandım. Yolda 80'den fazla hız yapamadım, ibre 90'a yaklaşınca vibrasyon rahatsız etmeye başladı. Sonuçta yolculuk maksimum 80 km ile de olsa gayet rahat ve keyif verici geçti.

Ancaaakkkk, döndükten sonra nedense ertesi sabahtan itibaren motorda düşük hız ve devirde bile vibrasyon olduğunu farkettim. Bununla kalmadı, sele ve benzin deposunun gevşediğini farkettim :p Motoru hemen servise götürdüm ve ustaya durumu anlattım. O da bana "keşke motor 5.000 km'ye gelmeden uzun yol yapmasaydın" dedi. Mondial 125 KT'lerin sorunu buymuş. Ayrıca sele ve depodaki gevşemenin artık normal olduğunu ve bunların sıkılamayacağını da söyledi. Ancak daha fazla da gevşemezmiş. Sonuçta iyi bir rodajdan sonra artık vibrasyon sorunumun gerçekten kalmadığına sevinirken, şu an daha beter bir vibrasyonum var, ama gene de motorumu seviyorum. Yakıt tüketimi, motorsikletin tipi vs gerçekten çok iyi. Arkaya bagaj, semer tipi çanta vs gibi çok işime yarayan şeyler taktım ve bazen motoruma bakmak bile hoşuma gidiyor.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.. Yani uzun yol yapamıcam:pr: 5000km den
sonra uzun yol çok fazla geldi bana. Balıkesire gidecektim. heralde 2.el almam gerek 6000-7000km de olanlarından.
Levsy Sele ve deponun gevşediğini söyledin şimdi tırsmaya başladım hani çin malı falan dağılmasın yolda giderken dalga konusu zaten
bu çin malları dikkat etmek lazım gerçi çok fazla bir hızda yapılamıyor. Şu senin vibrasyonunda bir çözümü falan olmalı geçen sayfalarda motorda bir takım değişiklikler yapdıktan sonra düzeldiğini okumuştum öyle hatırlıyorum..
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
4
bende satmayı dusunuyorum sadece maddıyattan ama dusunen olursa buyrun 2006 model 2008 agustos trafık cıkıslı 2500 km de hıc bı sorunu yok cızık faln fıyat:1700 ytl

valla arkadaslar daha bu aksam yolda bıraz suratlı geldım yanı 100km devır 9000-10000 arası yaklasık 6 km fln sabıt boyle bı baktım dıreksıyon kılıdı yolda dusmus ustelık vıdalar duruyo kılıt yok ısın garıp yanı
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bende satmayı dusunuyorum sadece maddıyattan ama dusunen olursa buyrun 2006 model 2008 agustos trafık cıkıslı 2500 km de hıc bı sorunu yok cızık faln fıyat:1700 ytl

valla arkadaslar daha bu aksam yolda bıraz suratlı geldım yanı 100km devır 9000-10000 arası yaklasık 6 km fln sabıt boyle bı baktım dıreksıyon kılıdı yolda dusmus ustelık vıdalar duruyo kılıt yok ısın garıp yanı

:queen:zuhahaha:queen: bu olay sadece bende oldu zannediyordum bende konya-karaman yaptım 100km hiç gaz kesmedim işimin oldugu yere gittiğimde motoru kitleyecektimki oda ne kilit yok hemde vidaları yerinde duruyor

Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.. Yani uzun yol yapamıcam:pr: 5000km den
sonra uzun yol çok fazla geldi bana. Balıkesire gidecektim. heralde 2.el almam gerek 6000-7000km de olanlarından.
Levsy Sele ve deponun gevşediğini söyledin şimdi tırsmaya başladım hani çin malı falan dağılmasın yolda giderken dalga konusu zaten
bu çin malları dikkat etmek lazım gerçi çok fazla bir hızda yapılamıyor. Şu senin vibrasyonunda bir çözümü falan olmalı geçen sayfalarda motorda bir takım değişiklikler yapdıktan sonra düzeldiğini okumuştum öyle hatırlıyorum..

kardes bende satmayı dusunuyorum alırsan bi düşün 2006 model 8500 km'de 150cc 38'li arka dişli önde 16'lı dişli yanında orjinal 125'lik silindiri 41'li orjinal dişli hediye motorda sorun oldugundan değil tarz değişikliği hyosung gt250r düşünüyorum o bakımdan satıyorum bu motor 2 kez 850 km 1 kez 450-500 arası 1 kez 250 1kezde uzunyol sayılırsa 190 km yaptım motorun hızı duz yolda 120 yapıyor yokuş aşağı ibrede yer olmadığı için kaç yaptığını bilmiyorum:queen::queen: [email protected] 05054653684
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
arkadaşlar benim kt ye ön cam lazım fiyatı ne civarda acaba bilen arkadaşlar bi el atarsa sevinirim hani kısa olanlardan Chopper camlarından
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Levsy Sele ve deponun gevşediğini söyledin şimdi tırsmaya başladım hani çin malı falan dağılmasın yolda giderken

Bu gevşeme olaylarının üzerinden yaklaşık 1 ay geçti. Motor da şu an 5.010 km'de. Ustanın dediği gibi gevşeklikte artma olmadı. Ciddi bir gevşeme değil elle tutup yoklayınca hissedilen bir gevşeme. Yoksa motorun dağılacağı izlenimini vermiyor. Hatta "dur bakalım ne olacaksa tam olsun da ne yapacağımı bileyim" diye motoru çoğu zaman zorladım, oldukça agresif kullandım. Bu arada vibrasyon olayı yerine oturmaya da başladı :p Seyahat sonrası ilk günlerdeki gibi rahatsız edici değil artık. Bu motorların dilinden anlamam ne zaman mümkün olacak bilemiyorum.

Bu arada kilit olayını arkadaşlar yazınca hatırladım. Yol dönüşü evime parkedip kilitlerini vs takarken ilk farkettiğim şey kilidin düşmek üzere olduğuydu.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar

sayın arkadaşalar bende bahsettiginiz motoru uzun zamandır araştırıyorum ve yaza almak istiyorum..baktım ve öle teknik bi arıza yok sadece vibrasyon sorunu var bana bunlar hakkında bilgi verebilirmisiniz??????????????:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst