- Katılım
- 8 Ara 2005
- Mesajlar
- 409
-----------acil nakit sıkışıklığı nedeniyle fiyatı düşürdüm arkadaşlar.
hatta dibe vurdu... piyasada bu km.'de, bu fiyata kt125 yok.
bu fiyat 1 hafta için geçerli. parayı denkleştiremezsem, fotograf makinemi satıp ihtiyacımı karşılayacağım. ve bu rakama inmeyeceğim.
kt 125 düşünen varsa, bu fırsatı kaçırmasın derim.
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4520999
bende bu fiyata sattım bu fiyata cok kolay gider hayırlısı olsun Gültekin