Sitede isyan bayraklari cekilmeye baslayacak vallahi biraz daha gec kalsak

Resim ekibinin eli tiz diil diyenlere teessuf ediyorum, daha ne oldu canim sunu surasinda bir gun filan gecti sadece :queen: Saka tabi ki bu siralar resimlerle basim dertte, bu gece abimin dugun fotograflarini da duzene sokmam lazim ki 1000den (evet binden) fazla resimden bahsediyorum

Neyse burayi bir halledelim, gece uzun onlari da hallederim elbet

Gorkem'in yogun israrlari oncelikle siralamalari koymama sebep oldu

(kayip siralamalardir bunlar, degerini bilin

)
Ugur Tan, Gorkem, Ertekin, Gokhan, Seral ve benim yarisimizin sonuclari.. Bu yarista 17. turda meydana gelen kaza bizi biraz yavaslatmisti fakat ardindan Gorkem'le cekismemiz gercekten gormeye degerdi
Gorkem, Ugur Tan ve benim kapistigimiz yarisin dereceleri.. Ucumuzun de en iyi derecelerimiz siyahla isaretlenmis olanlar, Gorkem'e gunun en iyi derecesi icin bir kez daha tebrikler :cat:
Mehmet, Cicek ve Halis abinin uclu yarislarinin sonuclari.. Bu yaris boyunca Halis abiyi tampon tampona takip eden Cicek'e ve ona gecis firsati vermeyen Halis abiye tebrikler :cat:
Uclu yarisimizin ardindan ilk 10'a 3 pilotumuzla girmeyi basardik arkadaslar

Gorkem 1, Ugur Tan 4 ve ben 10

0.1 saniyede 6 pilot!! Sureler cok yakin
ve 26. siradaki Erhan'i da atlamayalim

Arada baska elemanlarimiz varsa belirtsinler, henuz herkesi tanimiyorum mazur gorun :rendeer:
Haftanin en iyi 17. derecesi Gorkem'den :cat:
Bu derece ayni zamanda ayin en iyi 28. derecesi..
Ve diger resimler de birazdan hizmetinize sunulacaktir
