[MT Istanbul] Haydi MT, Go-Kart'a gidiyoruz! / 14 Eylül Cuma

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
5.sin :p Melihin de oralarda biryerde olması gerek...


Go-Kart organizasyonundan sonra çitayı biraz daha(!) yükseltelim diyorum ne dersiniz?
Bungee Jumping yapsak kimler gelir???
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:queen::queen:
görkemi kaybettik, ben hemen doktorunu arıyorum:queen::p
abi sen yakında yamaç paraşütü falanda yaptırırsın bize :):)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bungee Jumping yapsak kimler gelir???

:bounce: sorman hata listeyi yapmaya başla istersen, ancak benim aklımda aslen eskişehir sivil havacılıkta paraşütle atlama var, hem yol yapılır hem daha yapılabilir bir etkinlik gibi bu, detaylandıralım ilk görüştüğümüzde..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
hohohoo ben de varım , ama bacağım kırık bungee ipinde tek bacağı bırakabilirim:mrgreen: ama ondan önce uçaktan atlayalımki iki bacağımda yanımda olsun bari uçaktan atlarken:queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sevgili mod flood yapmayalım... 2x2=4 kere aynı mesaj.. nıç nıç :p sizi banlamak zorundayım :queen:

Evet paraşütle atlama da mükemmel olur , belirli bir eğitim kulesinden mi atlatıyorlar yoksa uçaktan mı?...
Evet ilk buluşmada detayları konuşalım :)

GKN
Veya yamaç paraşütü de yapabiliriz... :queen:
Madem kaybettiniz doktoru değil imamı ara :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Hakikaten o kadar fotoğraf çekildi ama hiç biri yok :)
Bendekilerin çalışmaları devam ediyor.3-5 foto var zaten eli ayağı düzgün :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ekleyin listeye abi paraşürt beleş eğitim hobaa
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Toplanmak zamanı şimdi :)
1001199zn4.jpg


Fotoğraf ekibi iş başında ama neredeler şimdi :) (Elleri tiz değil demekki :) )
1001200vh9.jpg


Medahı iftiharımız...(üzgünüm yanlış telaffuz olabilir ama kusura bakılmaz sanırım o kadar :) Günün 1. sine tekrar tebrikler.
1001202ty8.jpg


Bir kaç enstanane :) ( Gazatelerdeki futbol kareleri aklıma geldi ... :) maçtan bir kaç kare anlamında ...makinemde iyi olan bir kaç fotoğraf....
1001204hb0.jpg


1001205hn3.jpg


Pistte millet kanatlanmış uçuyor ...(Yoksa siz motorcumuydunuz :)
1001225du6.jpg


Motosiklet.net Trubunlerindeki tezahüratlar hala kulaklarımda :)(arada 600'lük ve 1000'lik motorların sesleride tabiki ...:)
1001227pp2.jpg


Ve Karting(Türkçesi varmı bunun ? prk hoş olmadı türkçesini yazamamak :)
Ben DÖRT TEKER YARIŞI diyeyim :) ;)
Başlama turlarından biri...Isınma turuymuş Görkem ispat etti... :)
1001230jj1.jpg

1001232yl2.jpg


Bendekiler bunlar ...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Oooo fotolar süper...
Ama benimkini kaldır abi ne bu böyle berbat çıkmışım... :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Oooo fotolar süper...
Ama benimkini kaldır abi ne bu böyle berbat çıkmışım... :queen:

Bence çok süper çıkmış tabi benim çekim hatam dışında....
Hatalı yda berbat olan bir şey varsa o da benim sanırım :)

4 teker süreceğiz diye fotoğraf çekmeyi unuttum :)
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
paraşüt takımına benide yazın :cherry: varmı aklında başka çılgınlıklar olan hepsine varım :cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Sitede isyan bayraklari cekilmeye baslayacak vallahi biraz daha gec kalsak :) Resim ekibinin eli tiz diil diyenlere teessuf ediyorum, daha ne oldu canim sunu surasinda bir gun filan gecti sadece :queen: Saka tabi ki bu siralar resimlerle basim dertte, bu gece abimin dugun fotograflarini da duzene sokmam lazim ki 1000den (evet binden) fazla resimden bahsediyorum :) Neyse burayi bir halledelim, gece uzun onlari da hallederim elbet ;)
Gorkem'in yogun israrlari oncelikle siralamalari koymama sebep oldu :) (kayip siralamalardir bunlar, degerini bilin :p)

Ugur Tan, Gorkem, Ertekin, Gokhan, Seral ve benim yarisimizin sonuclari.. Bu yarista 17. turda meydana gelen kaza bizi biraz yavaslatmisti fakat ardindan Gorkem'le cekismemiz gercekten gormeye degerdi :)


Gorkem, Ugur Tan ve benim kapistigimiz yarisin dereceleri.. Ucumuzun de en iyi derecelerimiz siyahla isaretlenmis olanlar, Gorkem'e gunun en iyi derecesi icin bir kez daha tebrikler :cat:


Mehmet, Cicek ve Halis abinin uclu yarislarinin sonuclari.. Bu yaris boyunca Halis abiyi tampon tampona takip eden Cicek'e ve ona gecis firsati vermeyen Halis abiye tebrikler :cat:


Uclu yarisimizin ardindan ilk 10'a 3 pilotumuzla girmeyi basardik arkadaslar :) Gorkem 1, Ugur Tan 4 ve ben 10 :) 0.1 saniyede 6 pilot!! Sureler cok yakin


ve 26. siradaki Erhan'i da atlamayalim ;) Arada baska elemanlarimiz varsa belirtsinler, henuz herkesi tanimiyorum mazur gorun :rendeer:


Haftanin en iyi 17. derecesi Gorkem'den :cat:


Bu derece ayni zamanda ayin en iyi 28. derecesi..


Ve diger resimler de birazdan hizmetinize sunulacaktir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Sitede isyan bayraklari cekilmeye baslayacak vallahi biraz daha gec kalsak :) Resim ekibinin eli tiz diil diyenlere teessuf ediyorum, daha ne oldu canim sunu surasinda bir gun filan gecti sadece :queen: Saka tabi ki bu siralar resimlerle basim dertte, bu gece abimin dugun fotograflarini da duzene sokmam lazim ki 1000den (evet binden) fazla resimden bahsediyorum :) Neyse burayi bir halledelim, gece uzun onlari da hallederim elbet ;)
:)
Sahura daha çoook :) uğraş dur bakalım :)

Bu arada bir gecede halledebilirsen çok iyi derim ...
:) Not: Arkadaşımın 250 fotoğraflık düğün fotoğraflarını düzenleyip vcd yapmam
1 haftamı almıştı :) günde ortalama 2 saatten ...:)7*2=14 saat makine(pc)sağlamsa sıkıntı olmaz kanımca ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst