Edirne 2007 (bol fotolu, slaytlı-mılaytlı :) )

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Oy oy oy ne güzel bir gezi,ne çok fotoğraf öyle.slayt hızını 1 sn. yeye indirmeme rağmen epey uzun sürdü seyretmem.Devamını bekliyoruz.Paylaşım için teşekkürler.
 

MKH

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
180
epey uzunmuş------------------------------------------------------------
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi güzel gezmişsiniz ama uzun olmuş :) bide pek tutmamış bu slayt işi heralde takma kafanı :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Abi güzel gezmişsiniz ama uzun olmuş :) bide pek tutmamış bu slayt işi heralde takma kafanı :)

160 küsur fotografı yüklemek zor geldiği için slayt olarak sundum.
sanırım izlemek de zor gelmiş :)
ben sundum. isteyen izler.
kafama takmıyorum.

sağol.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst