Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
anadolu yakasında sevpa var www.sevpa.net peşin alacaksan indirşm yaparlar. üretimin durduğunu sanmıyorum. burda üretilmiyorki :p çinde farklı versiyonları var belki ondan getirteceklerdir şimdilik stokları eritiyorlardır.
sağlıcakla.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
31
Ruhsat: 60 ytl
Dosya -form doldurma(bilgisayarda dolduruyorlar)- fotokopi: 15 ytl
Trafik sigortası: 25 ytl
Plaka bastırma: 7,5 ytl

Toplam: 107,5 ytl (fotokopi ve dosya ücterini yuvarladım tam hatırlamıyorum)

Bu arada hemen ilk olayı anlatayım. Motoru cuma günü teslim aldım eve geldim. Salıya kadar hiç kullanmadım. Salı günü çalıştırdım. Stop etti. Sonra bir daha marş basmadı. Servis geldi götürdü biraz önce. Yeni motorda ilk defa karşılaşıyorum senin şanssızlığın dedi. Bekliyorum.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ruhsat: 60 ytl
Dosya -form doldurma(bilgisayarda dolduruyorlar)- fotokopi: 15 ytl
Trafik sigortası: 25 ytl
Plaka bastırma: 7,5 ytl

Toplam: 107,5 ytl (fotokopi ve dosya ücterini yuvarladım tam hatırlamıyorum)

Bu arada hemen ilk olayı anlatayım. Motoru cuma günü teslim aldım eve geldim. Salıya kadar hiç kullanmadım. Salı günü çalıştırdım. Stop etti. Sonra bir daha marş basmadı. Servis geldi götürdü biraz önce. Yeni motorda ilk defa karşılaşıyorum senin şanssızlığın dedi. Bekliyorum.

akün bitik olabilir. doldurabilirsin. ilk çalıştırmada jikle kullan bundan stop etmiş olabilir. yada benzin musluğunu kapalı bırakmışsındır.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Motorumu dün teslim aldım. Daha önce hiç kullanmadığım için bayinin yanındaki bir okulun bahçesinde yarım saat kadar turladıktan sonra motoru eve kadar götürebildim. Çok kolay öğreniliyor.

Alırken jantları çelik jantla değiştirmiştim. Fiyatı galiba 270 ytl idi. Tel jantları 100 er ytl den geri aldılar böylece 70 liraya çelik jantlarım oldu. Koruma demirinden ücret almadılar.

Resmi:


motorun hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim ... jant olayını cok iyi düşünmüşsün hemde en ucuz yolla halletmişsin ;) hangi servisten almıstın motoru ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam millet işte son çılgınlığım. zealsun zs 150 de bulunan kartal kafası. çamurluğuma takıcam.
Normal Görünüşü.




Kartalı standart küt diye takacağımı sandınız değil mi?e bir farkımız olsun :p



Park lambalarıyla birlikte yanan kızıl gözleri.


karşıdan görünüşü


Karanlıkta görünüşü





Buda benim bilgisayarım :p





Montajını yaptıktan sonra son halinin resimlerini koyarım buraya .

ben bu ürünü hiçbir yerde bulamamıştım ama Ankaradan yarkın(tatung) Mersin'de iken almış kendine. Almak için ne diller döktüm bir bilseniz. Çok para istedi :p bir buzdoalbına anlaştık. Şaka bir yana yarkın kardeşim hediyen çok makbule geçti. hakikaten aynısını nette 30 € ya bulmuştum. ama bu çok güzel oldu. yakında seri üretime geçicez. :)
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
16
ne demek ARBETUS ' um güle güle kullan çok yakışacağına da eminim ayrıca senin elinle o kartal daha da bi güzel olacaktır eminim
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
7
Arkadaşlar buda benim mct...

1000265mn5.jpg
[/URL][/IMG]

1000269rt0.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
artık mct tam anlamıyla oldu arkadaşlar mondial çelik jantı getirttikten sonra artık mct nin çok belli başlı eksikliklari kalmıyor.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
maşallahın var arbetus yine fırtına gibi esiyorsun. şu kartalda nerden geldi aklına? :) neyse sen yenilikler yap bize öncü ol ;)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
saol kaancım ya şu şant işine ön ayak olduk ama hala bende icraat sıfır sadece arka teker çelik jant. biraz para biriktireyim bende orijinal jant alıcam.


Regal Raptorun yandan yemişi gibi olmuş :mrgreen:


bu jantlar orijinal mondial in jantları.
sağlıcakla.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yok abi telli janttan hayatta vaz geçmem!!!
klasiklerin jantına hastayım zaten. bari jantlarımız benzesin :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
burada bu jantlarla gidilebilecek yer yok. benim şu an mn jant çemderi hafif eğik pekte memnun sayımam bu duruma birde tubelles lastik olayı var. değiştiricem.arkayı değiştirdim. bi ön kaldı.
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Espri yapmak istemiştim ben özür dilerim yoksa dalga geçmek ya da rencide etmek gibi bir amacım yoktu.Lütfen yanlış anlamayın.Bilakis yaptığınız modifiyeye özendim ve takdir ettim
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar sorun yok gereksiz gerilmeyelim. germeyelim bua rada iftara kaç saat kaldı :p top patladı mı?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
34
arbetus motoru plakasız alsam plakayı kendim çıkartsam kaça patlar bi bilgin war mı daha ucuz olursa kendim çıkarayım.bu arada bayii ismi wermişsin ama bana çok uzak avrupa yakasında bi yer war mı bildiğin indirim yapacak 1000 lira peşin kalanı taksit yapcam:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
arbetus motoru plakasız alsam plakayı kendim çıkartsam kaça patlar bi bilgin war mı daha ucuz olursa kendim çıkarayım.bu arada bayii ismi wermişsin ama bana çok uzak avrupa yakasında bi yer war mı bildiğin indirim yapacak 1000 lira peşin kalanı taksit yapcam:cat:

valla kardes 40-50 milon altına cıkar ama ugrasmaya degmez hem taksit diosun hem inidrim istiosun zor bulursun senetle motor veren taksiti kredi kartıyla yapabilrsen daha cok secenek bulabilirsin nerde oturuyorum demiştin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst